Hoe kom je toch bij deze onzin?quote:Op zondag 21 juni 2026 11:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
woningnood komt omdat er geen doorstroom meer is van ouderen en door gezeur over stikstof bij bouw vergunningen
Dus 12,5% hoger. (dit ga jij niet snappen)quote:Op zondag 21 juni 2026 11:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De werkloosheid is ongeveer hetzelfde als in Nederland.
NL 4% en het VK 4,5%
Daarnaast is de werkloosheid in het VK nog een stuk hoger, ik vond 5,2%.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dus 12,5% hoger. (dit ga jij niet snappen)
Verder Werkloosheidscijfers zijn zeer manipuleerbaar, waar het om gaat is de arbeidsparticipatie, die ligt in NL significant hoger dan in UK
Uiteraard. Enkel jouw positie getuigt van "kennis van hoe de wereld werkt".quote:Op zondag 21 juni 2026 12:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als je voor een NEXIT bent heb je echt geen verstand en kennis over hoe de wereld werkt. Zowel de huidige wereld als de wereld van morgen.
Zegt de trol die Cuba geweldig vindquote:Op zondag 21 juni 2026 12:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Enkel jouw positie getuigt van "kennis van hoe de wereld werkt".
Ja natuurlijk jij maakt van 0,5% 12,5% maar ik snap het niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dus 12,5% hoger. (dit ga jij niet snappen)
Verder Werkloosheidscijfers zijn zeer manipuleerbaar, waar het om gaat is de arbeidsparticipatie, die ligt in NL significant hoger dan in UK
en Noord Korea vind ie ook fantastischquote:Op zondag 21 juni 2026 12:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zegt de trol die Cuba geweldig vind
Vergis je niet in Nederland.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en Noord Korea vind ie ook fantastisch
een economische unie met een gezamenlijke sterke Euro waar een land vrij mag toetreden of uittreden dat is bagger dus
Kom je in Thailand, Zimbabwe, Philpijnen of Peru overal is onze Euro geliefd
De UK heeft nog het voordeel van de Pound , wij hadden alleen de gulden
schelpen waren ook zeer geliefdquote:Op zondag 21 juni 2026 13:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vergis je niet in Nederland.
De florijn is de wereldreserve munt geweest.
Ja mooie tijd was dat.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
schelpen waren ook zeer geliefd
ging je vroeger naar Spanje met vakantie moest je overal wisselen aan de grens en thuis 8 soorten geld in vreemd geld potje
ging je naar België had je geen Belgisch geld meer , wel Franse francs, en Griekse Drachme![]()
![]()
![]()
.
Nam je maar wat Marken mee die kon je nog wel kwijt
ha ha ha koekedoosquote:Op zondag 21 juni 2026 13:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja mooie tijd was dat.
Iedereen stoppen aan de grens, bakkie doen en praatje maken.
Geld wisselen en weer verder.
Nu is het jakkeren en stressen.
Ik heb ook geen problemen met een gezamenlijke munt of gezamenlijke markt.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ha ha ha koekedoos
Nee laten we maar in de euro blijven met 26 landen , kan evel wel praatje maken bij de pasta tent in italie
een gezamenlijke munt en geen EU CB accepteren ??quote:Op zondag 21 juni 2026 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met een gezamenlijke munt of gezamenlijke markt.
Maar wel dat onze cultuur en normen en waarden beschimpt en uitgewist worden door de EU.
En als de wetgeving van de EU boven de Nederlandse grondwet gaat voelt dat meer als een bezetting dan als een samenwerking.
quote:AI-overzicht
De voorzitter van de Europese Centrale Bank (ECB) is Christine Lagarde.
Zij bekleedt deze positie sinds 1 november 2019.
De president van de centrale bank leidt het beleid om de inflatie in de eurozone onder controle te houden en de euro te beheren.
Wat dacht je van een gezamenlijke munt maar geen onderlinge bemoeienis?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een gezamenlijke munt en geen EU CB accepteren ??
of wel
wie controleert de uitgifte van de EUROquote:Op zondag 21 juni 2026 13:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gezamenlijke munt maar geen onderlinge bemoeienis?
En doe wat tegen die corruptie in Brussel.
Ik bedoel dus economische samenwerking is prima.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wel een gezamenlijk munt maar geen gezamenlijke bank ????????????????????
maar wel weer de gulden terug?/quote:Op zondag 21 juni 2026 13:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik bedoel dus economische samenwerking is prima.
Maar laat landen verder met rust over interne aangelegenheden.
Ik had het over een gezamenlijke muntquote:Op zondag 21 juni 2026 13:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar wel weer de gulden terug?/
en de zeeschepen gaan dan naar Le Havre en Antwerpen om te lossen en wat doen we met al die distributie bedrijven in de regio, allemaal failliet laten gaan ?
vervang "de wereld" maar met "mijn wereld"quote:Op zondag 21 juni 2026 12:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als je voor een NEXIT bent heb je echt geen verstand en kennis over hoe de wereld werkt. Zowel de huidige wereld als de wereld van morgen.
Ik ben ook voor een goede Europese economische samenwerking met vrije toegang voor Europeanen (zoals de EEG ooit was).quote:Op zondag 21 juni 2026 13:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik bedoel dus economische samenwerking is prima.
Maar laat landen verder met rust over interne aangelegenheden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |