Dit wel de reinste kul.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Een mooi kindje, noemen we dat.
[..]
Heb een beetje het idee dat Diederik de opdracht heeft gekregen: Versier Anoek.
Alles voor de kijkcijfers.
[..]
Maar dan zegt ze tegen Casper: Kan je d'r effe wat van gaan zeggen? Terwijl het Casper niet uitmaakt. Waarom gaat ze zelf niet wat zeggen?
Dus ik vond de reactie van Valentijne best terecht. En dan vindt madam dat ze geen verhaal mag komen halen en heeft ze niemand erop afgestuurd. Heeft ze wel!
En ze zei ook, zachtjes, "Och kreng".
Vond ook heel gemeen dat ze zei dat "ze dan op haar pik getrapt was". Da's echt, letterlijk, onder de gordel.
[..]
Ja, hij was ervan overtuigd dat hij het beste was!
[..]
Beau volgens mij ook. Vind ik toch een beetje awkward.
[..]
Ze beschouwt Valentijne als een man, heb ik het idee. En die horen zo niet te praten tegen een vrouw, vindt ze.
Nou, als je zegt dat ze op haar pik getrapt is, en 'je praat zo niet tegen een vrouw', komt dat op mij over alsof ze Valentijne nog steeds als man ziet. Op andere momenten zegt ze, inderdaad, dan wel weer "dat meisje", maar ik vind haar zeer onbeschoft uit de hoek komen waar het Valentijne betreft.quote:
Valentijne heeft het in d'r bolletje gekregen..quote:Op zondag 21 juni 2026 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert .. Valentijn weet niet meer van ophouden blijkbaar.. iedereen krijgt nu een beurt nu![]()
[ afbeelding ]
Adrenalijne Junkie.. zoekt continue de strijd op om viswijfje uit te hangen.. naar kindjequote:Op zondag 21 juni 2026 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valentijne heeft het in 'dr bolletje gekregen..
Haar eerste en enige maand daar was ze vooral hysterisch aan het janken en schreeuwn, nu denkt ze de queen van de loods te zijn. Dat dat niet samen gaat met Bonnie, die inmiddels ook lijkt te denken de queen van de loods te zijn is dan weer logisch
Dus dat. Ze is buiten de loods geweest, heeft genoten van alle aandacht. Is tussendoor nog even terug gekomen als bezoek voor Casper waar ze zich ook al als diva relnicht zich gedroeg. FEBO zei bij de binnenkomst van deze cyclus: "pak dat even lekker door en maak wat TV en laat andere om hun moeder roepen!' Ze zullen tevreden zijn...quote:Op zondag 21 juni 2026 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valentijne heeft het in d'r bolletje gekregen..
Haar eerste en enige maand daar was ze vooral hysterisch aan het janken en schreeuwn, nu denkt ze de queen van de loods te zijn. Dat dat niet samen gaat met Bonnie, die inmiddels ook lijkt te denken de queen van de loods te zijn is dan weer logisch
Als dat zo is is het minimaal geel volgens mij. Dit is al eens eerder gebeurt in een andere situatie dacht ik. Bepaalde opmerkingen tegen/over geaardheid wat geel was als het geen rood was maar misschien dat iemand anders er op aanslaat (of ik heb het bij een ander programma gezienquote:Op zondag 21 juni 2026 12:24 schreef Gia het volgende:
En ze zei ook, zachtjes, "Och kreng".
Vond ook heel gemeen dat ze zei dat "ze dan op haar pik getrapt was". Da's echt, letterlijk, onder de gordel.
[..]
Ze beschouwt Valentijne als een man, heb ik het idee. En die horen zo niet te praten tegen een vrouw, vindt ze.
Haha. Die roddelde inderdaad alles bij elkaar. Maar zij wist het mooi te verpakken alsof zij niet roddelde. En daarna onschuldig kijken als er weer een ruzie is ontstaan door haar geroddel.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
Zie op X trouwens verbazing over Roma, dat ze ineens zo roddelt en onaardig doet over sommigen..
Waar keken die lui haar vorige deelname naar dan!?!?
Bonnie zei "Krijgen we dat ook nog" maar met dat krassige accent klonkt het precies wat de relkut Valentijntje wilde horenquote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Als dat zo is is het minimaal geel volgens mij. Dit is al eens eerder gebeurt in een andere situatie dacht ik. Bepaalde opmerkingen tegen/over geaardheid wat geel was als het geen rood was maar misschien dat iemand anders er op aanslaat (of ik heb het bij een ander programma gezien)
Dat dus. Het klonk als kreng maar dat zei ze niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bonnie zei "Krijgen we dat ook nog" maar met dat krassige accent klonkt het precies wat de relkut Valentijntje wilde horen
Krijchhhquote:Op zondag 21 juni 2026 16:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze zei "...krijg..." In een Limburgs accent. Net als dat ze besket zegt ipv basket.
De VAR heb het al uitgezonden tijdens de ruzie.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijchhh
Klinkt toch niet als kreng?
Ik wil de VAR
Koptelefoon opzette, geluid wat harder zette en nog een keertje luistere..quote:Op zondag 21 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijchhh
Klinkt toch niet als kreng?
Ik wil de VAR
Jonguh laat mij nou!quote:Op zondag 21 juni 2026 16:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De VAR heb het al uitgezonden tijdens de ruzie.
Ja, met als resultaat 'mimimi huuuuuuuuuu altijd midden in de heisssaaaaa huuuuuuuuuu':quote:Op zondag 21 juni 2026 16:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Haha. Die roddelde inderdaad alles bij elkaar. Maar zij wist het mooi te verpakken alsof zij niet roddelde. En daarna onschuldig kijken als er weer een ruzie is ontstaan door haar geroddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |