Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ricky deed het ook goed maar ja die had even niet verwacht dat er twee nog beter waren. Dan is het wel grappig om dat smoelwerk te zien vertrekken.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:17 schreef Cirilico het volgende:
Je vergeet de arrogantie van Rikkie.Als iemand zichzelf overschatte, was hij dat wel.
Ik ben een beetje fan van Jordy nu. Heldquote:Op zondag 21 juni 2026 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Ja allemaal, maar ik vind het juist leuk voor zo'n Jordy die dat totaal niet deed en ze allemaal om hun moeder liet roepen.
In week één is de gunfactor nog hoogquote:Op zondag 21 juni 2026 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk ook om te zien dat ze het hem wel gunnen.
Bonnie speelt alles door wat je zegt. Maar dan half verdraaid en verergerd. En nadat ze de halve loods heeft opgestookt met onwaarheden komt ze je in groepsverband confronteren. Om je publiekelijk te vernederen en schaakmat te zetten.quote:Op zondag 21 juni 2026 02:21 schreef dbgfan het volgende:
Knap van Jordy dat hij die klimmuur opdracht won. Ook heel goed gedaan van Do trouwens,. Respect voor haar. Had ik niet verwacht. Ik ben team Valentijne bij die ruzies. Valentijne is een onruststoker en dat maakt wat mij betreft wel leuke tv. En Bonnie overdreef enorm. En hoezo praat je zo niet tegen een vrouw? Wat een onzin.
Haha! Deze is nog van zijn vorige deelnamequote:Op zondag 21 juni 2026 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Bonnie liegt als de beste. Ze heeft wel degelijk Casper op die kamer afgestuurd terwijl ze beweerd niemand te hebben gestuurd. Hoe leg je dan uit dat je tegen Casper zei, zeg jij er eens iets van?![]()
Valentijne lijkt in het programma te zijn gezet voor ruzies.![]()
Diederik weer zoals we hem al kende, over het paard getilde, gek van zichzelf zijnde nietsnut met zijn jaren-20 kapsel.
Hélemaal eens!quote:Op zondag 21 juni 2026 09:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Bonnie speelt alles door wat je zegt. Maar dan half verdraaid en verergerd. En nadat ze de halve loods heeft opgestookt met onwaarheden komt ze je in groepsverband confronteren. Om je publiekelijk te vernederen en schaakmat te zetten.
In dit geval kwam Valentijne direct naar haar toe zonder dingen te verdraaien en anderen eerst op te stoken. En dat kan Bonnie niet aan hoor.![]()
Dan is het ineens "je mag een vrouw niet aanvallen" en huilie huilie.Joshlyn onterecht uitmaken voor leugenaar in een twee-tegen-één vrouwenstrijd mag dan weer wel.
Een mooi kindje, noemen we dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Soury het volgende:
Wat is zo knap aan JordyVind het maar een jochie.
Heb een beetje het idee dat Diederik de opdracht heeft gekregen: Versier Anoek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Vind ik met je meeGladde praatjes daar bij Anouk, gaan we dadelijk weer met die ellende met iemand die al een relatie heeft
Maar dan zegt ze tegen Casper: Kan je d'r effe wat van gaan zeggen? Terwijl het Casper niet uitmaakt. Waarom gaat ze zelf niet wat zeggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Bonnie heeft wel gelijk, iedereen dendert door hun kamer heen. Opzouten
Ja, hij was ervan overtuigd dat hij het beste was!quote:Op zondag 21 juni 2026 00:40 schreef Soury het volgende:
Ricky deed het ook goed maar ja die had even niet verwacht dat er twee nog beter waren. Dan is het wel grappig om dat smoelwerk te zien vertrekken.
Beau volgens mij ook. Vind ik toch een beetje awkward.quote:
Ze beschouwt Valentijne als een man, heb ik het idee. En die horen zo niet te praten tegen een vrouw, vindt ze.quote:Op zondag 21 juni 2026 02:21 schreef dbgfan het volgende:
Knap van Jordy dat hij die klimmuur opdracht won. Ook heel goed gedaan van Do trouwens,. Respect voor haar. Had ik niet verwacht. Ik ben team Valentijne bij die ruzies. Valentijne is een onruststoker en dat maakt wat mij betreft wel leuke tv. En Bonnie overdreef enorm. En hoezo praat je zo niet tegen een vrouw? Wat een onzin.
Dat was Klimcentrum Monte Cervino, in Bergschenhoekquote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Waar stond die klimmuur eigenlijk, kende het niet?
Dit wel de reinste kul.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Een mooi kindje, noemen we dat.
[..]
Heb een beetje het idee dat Diederik de opdracht heeft gekregen: Versier Anoek.
Alles voor de kijkcijfers.
[..]
Maar dan zegt ze tegen Casper: Kan je d'r effe wat van gaan zeggen? Terwijl het Casper niet uitmaakt. Waarom gaat ze zelf niet wat zeggen?
Dus ik vond de reactie van Valentijne best terecht. En dan vindt madam dat ze geen verhaal mag komen halen en heeft ze niemand erop afgestuurd. Heeft ze wel!
En ze zei ook, zachtjes, "Och kreng".
Vond ook heel gemeen dat ze zei dat "ze dan op haar pik getrapt was". Da's echt, letterlijk, onder de gordel.
[..]
Ja, hij was ervan overtuigd dat hij het beste was!
[..]
Beau volgens mij ook. Vind ik toch een beetje awkward.
[..]
Ze beschouwt Valentijne als een man, heb ik het idee. En die horen zo niet te praten tegen een vrouw, vindt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |