SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde uit (on)betrouwbare bronnen dat dit allemaal "niet waar" was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:57 schreef havanagila het volgende:
Steeds meer filmpjes van Russische mannen die in busjes worden afgevoerd ook....
Die vind ik sowieso fascinerend.quote:Heeft Belarus trouwens al iets aan die radiobakens gedaan?
Putin wil doorvechten tot de laatste rus.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kwaadaardig hoe het Kremlin maar Russen naar de slachtbank blijft sturen.
Is allemaal de schuld van "acteur" Zelensky, heb ik eerder vandaag op dit forum geleerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kwaadaardig hoe het Kremlin maar Russen naar de slachtbank blijft sturen.
Loekie kwam eerst met die " als Oekraïne ons aanvalt zijn we fucked" uitspraak. Denk dat die aanval donderdag daar wel eens iets mee te maken heeft. Hopelijk ziet het regime daar wel in dat het allemaal geen zin heeft, en verwijderen ze die krengen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik hoorde uit (on)betrouwbare bronnen dat dit allemaal "niet waar" was.
[..]
Die vind ik sowieso fascinerend.
Lijkt erop dat Zelensky bloed ruikt...?
Dat hij dat ff tegen lukashenko zegt? En wellicht, ook de follow up gaat doen...?
Correctamundo. Luki heeft overduidelijk zwakte getoond. Ook met dat hij publiekelijk excuses maakte voor beledigingen richting Zelensky?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef havanagila het volgende:
Loekie kwam eerst met die " als Oekraïne ons aanvalt zijn we fucked" uitspraak. Denk dat die aanval donderdag daar wel eens iets mee te maken heeft.
Nou ja, olie is makkelijker over te pompen dan kolen. Toch Russische vooruitgang de laatste 120 jaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ExTec het volgende:
Rus en haar marine, geen match made in heaven. Weten we. De rus-japanse oorlog, is the stuff legends are made of.
Maar het houd niet op. Niet vanzelf.
Low on Fuel, Russian Frigate Drifts in the English Channel
Eh, eens. Begint er op te lijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik vermoed dat rusland weer een mobilisatie ronde gaat doen in de herfst
Hele enge smeerlappen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
Gaan ze alweer met kernbommen gooien om de Russische kracht te laten zien
[ afbeelding ]
Maak je niet zo druk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hele enge smeerlappen.De dood toegewenst. Ik zou ervoor betalen
De Putin fanboys lopen vaak te dwepen met zijn conservatieve ideologie. Want wij zouden allemaal veels te zwak zijn door onze vrij progressieve manier van leven.quote:
Exact dat zelfde betoogde Hitler ook over de USA in 1940quote:Op zondag 21 juni 2026 06:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
De Putin fanboys lopen vaak te dwepen met zijn conservatieve ideologie.
Want wij zouden allemaal veels te zwak zijn door onze vrij progressieve manier van leven.
We moeten eens leren om mensen met zulke hoofden preventief te ruimen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
Gaan ze alweer met kernbommen gooien om de Russische kracht te laten zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2026 07:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten eens leren om mensen met zulke hoofden preventief te ruimen.
Dimitri is een Special Military Correspondentquote:Dmitry Steshin is worried that Russia's invasion might end in great shame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |