abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221102191
twitter


Kwaadaardig hoe het Kremlin maar Russen naar de slachtbank blijft sturen.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:12 #3
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221102500
Gaan ze alweer met kernbommen gooien om de Russische kracht te laten zien

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221102922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:57 schreef havanagila het volgende:
Steeds meer filmpjes van Russische mannen die in busjes worden afgevoerd ook....
Ik hoorde uit (on)betrouwbare bronnen dat dit allemaal "niet waar" was.

quote:
Heeft Belarus trouwens al iets aan die radiobakens gedaan?
Die vind ik sowieso fascinerend.

Lijkt erop dat Zelensky bloed ruikt...?

Dat hij dat ff tegen lukashenko zegt? En wellicht, ook de follow up gaat doen...?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221103008
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Kwaadaardig hoe het Kremlin maar Russen naar de slachtbank blijft sturen.
Putin wil doorvechten tot de laatste rus.

Correctie; een na laatste. Want de Sterke Man blijft natuurlijk wel in z'n bunker zitten.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:25:01 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221103023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Kwaadaardig hoe het Kremlin maar Russen naar de slachtbank blijft sturen.
Is allemaal de schuld van "acteur" Zelensky, heb ik eerder vandaag op dit forum geleerd.
Huilen dan.
pi_221103085
Dubbel
pi_221103101
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik hoorde uit (on)betrouwbare bronnen dat dit allemaal "niet waar" was.
[..]
Die vind ik sowieso fascinerend.

Lijkt erop dat Zelensky bloed ruikt...?

Dat hij dat ff tegen lukashenko zegt? En wellicht, ook de follow up gaat doen...?
Loekie kwam eerst met die " als Oekraïne ons aanvalt zijn we fucked" uitspraak. Denk dat die aanval donderdag daar wel eens iets mee te maken heeft. Hopelijk ziet het regime daar wel in dat het allemaal geen zin heeft, en verwijderen ze die krengen.
]
pi_221103105
Rus en haar marine, geen match made in heaven. Weten we. De rus-japanse oorlog, is the stuff legends are made of.

Maar het houd niet op. Niet vanzelf.

Low on Fuel, Russian Frigate Drifts in the English Channel
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221103244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef havanagila het volgende:
Loekie kwam eerst met die " als Oekraïne ons aanvalt zijn we fucked" uitspraak. Denk dat die aanval donderdag daar wel eens iets mee te maken heeft.
Correctamundo. Luki heeft overduidelijk zwakte getoond. Ook met dat hij publiekelijk excuses maakte voor beledigingen richting Zelensky?

Zelensky ruikt blijkbaar bloed.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221103427
Ik vermoed dat rusland weer een mobilisatie ronde gaat doen in de herfst
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:08:21 #12
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221103531
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ExTec het volgende:
Rus en haar marine, geen match made in heaven. Weten we. De rus-japanse oorlog, is the stuff legends are made of.

Maar het houd niet op. Niet vanzelf.

Low on Fuel, Russian Frigate Drifts in the English Channel
Nou ja, olie is makkelijker over te pompen dan kolen. Toch Russische vooruitgang de laatste 120 jaar.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221103543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik vermoed dat rusland weer een mobilisatie ronde gaat doen in de herfst
Eh, eens. Begint er op te lijken.

Maar de pieces of meat krijgen geen opleiding meer, de opleidings troepen zijn ergens in 2022 allemaal al in de grinder gegaan.

Materiel is er ook niet meer.

Dus ladingen 20 jarigen in de grinder?

Ik zeg: doen.

Elke dode jonge rus die geen nakomelingen krijgt = winst voor de rest van de mensheid.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:53 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
Gaan ze alweer met kernbommen gooien om de Russische kracht te laten zien

[ afbeelding ]
Hele enge smeerlappen. :r De dood toegewenst. Ik zou ervoor betalen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103588
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:10 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Hele enge smeerlappen. :r De dood toegewenst. Ik zou ervoor betalen
Maak je niet zo druk.

Wij hoeven ze niet te vernietigen.

Kunnen ze prima zelf :D ;)
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:21:43 #16
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103705
quote:
19s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:57 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
[ x ]
_O-
Wat een niveau _O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221104582
twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zondag 21 juni 2026 @ 06:26:24 #18
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221105652
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:21 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
De Putin fanboys lopen vaak te dwepen met zijn conservatieve ideologie. Want wij zouden allemaal veels te zwak zijn door onze vrij progressieve manier van leven.

Het lijkt er nu steeds meer op dat juist dat die conservatieve ideologie juist Putin en Rusland zwak maken.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 21 juni 2026 @ 07:01:01 #19
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221105725
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:26 schreef The-BFG het volgende:

[..]
De Putin fanboys lopen vaak te dwepen met zijn conservatieve ideologie.

Want wij zouden allemaal veels te zwak zijn door onze vrij progressieve manier van leven.

Exact dat zelfde betoogde Hitler ook over de USA in 1940

Eten, muziek, dansen en een mix van afgekeurde rassen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221105730
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
Gaan ze alweer met kernbommen gooien om de Russische kracht te laten zien

[ afbeelding ]
We moeten eens leren om mensen met zulke hoofden preventief te ruimen.
graag verwijderen
  zondag 21 juni 2026 @ 07:14:04 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221105748
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We moeten eens leren om mensen met zulke hoofden preventief te ruimen.
quote:
Dmitry Steshin is worried that Russia's invasion might end in great shame
Dimitri is een Special Military Correspondent
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 21-06-2026 11:08:40 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221105905
Hoe heet dat youtube-kanaal met die gast met dat metalen masker?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 11:21:32 #25
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221106550
Vliegles loopt fout af:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')