Ah dat is wel echt klote ja. Sterkte daarmee!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, lijkt me geen reden voor zoiets. Je overleefd het wel.
Heel crue, maar afgelopen maandag is een goede vriend die ik 25-30 jaar kende uit het leven gestapt. Daarom niet in Garmisch Partenkirchen. Maar het weer overleef zelfs jij wel
En geen sorry, hoor. Kan je woorden wel hebben.
Vraag me wel af of er nog terreur buien komen vannacht.
Ik zou afgelopen dinsdag t/maandag in Garmisch Partenkirchen zijn. Een vriend liep de ZUT100quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was je daar anders wel geweest? Daar moet je toch juist in de winter zijn?
Ja, 10 juli maar Brand - Montafon - Vorarlbergquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah dat is wel echt klote ja. Sterkte daarmee!
Nu ja, ik gebruik de woorden (tegenwoordig) ook zelf wel weer 'gekscherend', ondanks dat mijn zus ruim twintig jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd.
Staat er wel nog een trip naar de bergen op het programma?
Ik blijf lekker thuis. Hij is wel net opgeladenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is @:nattekat al onderweg met een volgeladen e-automobiel?
Ook zeker niet verkeerd qua omgevingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, 10 juli maar Brand - Montafon - Vorarlberg
Afdekzeilwinkel.nl verkoopt ook screenmateriaal en zuignappen, moet je alleen zelf nog wel knutselen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
6 × ¤196,33 = ¤1.177,98, laat maarmaar bedankt voor het meedenken
RIP bejaarden die het loodje gaan leggenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:37 schreef kilon het volgende:
Als het zo doorgaat kan er volgende week lokaal misschien wel de 40 graden worden aangetikt. In juni.
[ afbeelding ]
Was de vorige keer toch begin juli? Dan is eind juni niet zo extreem gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:37 schreef kilon het volgende:
Als het zo doorgaat kan er volgende week lokaal misschien wel de 40 graden worden aangetikt. In juni.
[ afbeelding ]
25 juli tochquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was de vorige keer toch begin juli? Dan is eind juni niet zo extreem gek.
Waarom een Google link?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Waarom was het noodweer zo extreem? 'De atmosfeer stond op knappen' - Oost https://share.google/SkEzEq7N3TciRMzqo
De atmosfeer stond op knappen
Niet op ontploffen
jongens
Dat dit kan in Nederland
Steken ze geen vuurwerk af?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoor gerommel bij De Bilt maar de radar laat nog niets zien
Soms. Even bil omhoog en dan gaat het weer een tijdje goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Linkje op mobiel via via.
Zit in auto. Bier op. Copy paste.
Zin an
ActF staat ook op knappen?
Hier in Westen van Belgie heel de tijdlichtflitsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |