quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik zie de shelfcloud richting het Zuidwesten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ahh ja dat is een redelijk spontane maar fikse bui, maar het hoofdmenu is onderweg.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet ver van Leiden. Zie shelfcloud nu naar het zuiden toe.
Ik geef hem een 8, ziet er mooi uit..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ja en het zou zuidoost en Oost ontploffen. Waar blijft het??quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
Sheesh keek even op de radar, zie ik opeens dat heel Zeeland aan het ontploffen is.
Nou. Voor de leute in Zeeland dan maar:
[ afbeelding ]
Het was in het geheel niet overdienstelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
Sheesh keek even op de radar, zie ik opeens dat heel Zeeland aan het ontploffen is.
Nou. Voor de leute in Zeeland dan maar:
[ afbeelding ]
Dan hoor jij wel al meer dan dat ik hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Diepe rommels nu in Den Haag en ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n dreigende lucht heb gezien.
Ik heb mijn ramen wagentijd open vanwege de hitte in mijn huis haha.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan hoor jij wel al meer dan dat ik hoor.
Nu donker hier. Dat was het begin van die wolk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:35 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]
Zwijndrecht, 10min geleden 😎
Als ie een bocht naar het zuiden maakt, omgeving San Sebastian noord Spanje heeft momenteel ook flinke ploffers.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:35 schreef Haags het volgende:
@:Nattekat zit inmiddels al voorbij Berlijn waarschijnlijk.
Kom terug mien jong, je moet aan de kust wezen
Of het zuiden van de VS. Met dat 6 a 7 uur Tijdverschil is die misschien nog op tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als ie een bocht naar het zuiden maakt, omgeving San Sebastian noord Spanje heeft momenteel ook flinke ploffers.
Tis maar een tip.
Wind trekt enorm aanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik heb mijn ramen wagentijd open vanwege de hitte in mijn huis haha.
21:52, nee avondquote:
Ja die kwam hier recht over me heen in Beverwaard bij de van Brienenoordquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:51 schreef Loj het volgende:
Hier omgeving Rotterdam Airport kwam de shellcloud aan, maar dan echt fel oranje!
De foto’s die ik heb!
En nu gaat de lichtshow los, valt wel mee qua wind en donder
Volgende keer weer via Limburg!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt fantastisch, was het helemaal waard.
IJsselmeer zou wel weer alles verpestenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Straks wel.. die hele dikke moet nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |