Ohh goeie, zo ff scheveningen aanzettenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Flink actief onweer daar en af en toe dikke flitsen aan de voorkant.
Klopt en het is lastig te voorspellen maar nu voorspellen ze dat het onweer langs ons weg trekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het begint net pas op gang te komen
ik woon in het dorp verderop, hoop vooral op afkoelingquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:51 schreef BE het volgende:
Er komt flinke trouble onze kant (Gouda) op!
Mijn gevoel zegtmaar ik hoop niet dat het veel ellende en schade brengt.
anders 1 deze dagen vast wel een keerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:55 schreef THEFXR het volgende:
Volgens buienradar krijgen we hier niks meer.
Is daar wel iets geweest?quote:
Komend weekend wel veel kleinere kansenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
anders 1 deze dagen vast wel een keer
Same.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:55 schreef THEFXR het volgende:
Volgens buienradar krijgen we hier niks meer.
Middelburg.quote:
Zit stiekum wel een beetje te genieten van die luchten daar!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Met nu zicht op de Shelf.
Uiterste zuiden misschien wat. Hier meer richting Venlo niks. Geen druppel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Is daar wel iets geweest?
Ik woon in Brabant maar tegen Limburg aan. Heb weinig spannends hier gezien vandaag, maar goed het is vaak plaatselijk. Zelf heb ik het idee dat de "beruchte zone" die over Limburg zou trekken af is gebogen naar Duitsland.
Je raam vliegt er niet uit hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:14 schreef kilon het volgende:
Toch ergens wel frusterend. Als hier volgens buienradar rond 23:00 de boel losbarst wordt het eindelijk (ietsje) koeler en wil je alle ramen en deuren open zetten, maar met zware windstoten kunnen we dat beter niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |