Waar gaat dat over dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Grapjes over bench. Maar volgens mij is er al wat geveegd.
Kleine tenen hebben, is dat Zeeuws?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Oei kleine tenen, blijf gewoon ontopic dan.
Inderdaad, die hijgerige media die dezelfde dag nog bij aangeslagen kinderen staan te schooien om quotes voor de kliks, schaamteloos.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:16 schreef Laugh het volgende:
Verschrikkelijk triest. Wat er ook achter zit.
Ik snap eigenlijk ook echt niet waarom die minderjarige klas/schoolgenootjes geïnterviewd/gefilmd zijn, en waarom dat zo in de media komt. Daar geef je als ouder zijnde toch ook geen toestemming voor.
Hoezo. Die ouders hadden d'r harder aan moeten pakken. Hadden ze misschien nog geleefd. Maar nee lekker woke meegaan. "Oh ja je bent een lief hondje heh". En wtf is dat voor school dan waar een clubje van die debielen elke pauze hondje gaat spelen en op de grond gaan kruipen en blaffen naar elkaar?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
k lees hier walgelijke reacties, waarvan dit er een is. Grappig bedoeld, maar er is niets grappigs aan.
En dan ook nog met zo'n standaard kut PI.
Wat weet jij nou van die ouders? Vast helemaal niks.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoezo. Die ouders hadden d'r harder aan moeten pakken. Hadden ze misschien nog geleefd. Maar nee lekker woke meegaan. "Oh ja je bent een lief hondje heh". En wtf is dat voor school dan waar een clubje van die debielen elke pauze hondje gaat spelen en op de grond gaan kruipen en blaffen naar elkaar?
En iedereen kijkt ernaar maar zegt niks want dat is kwetsend
Waarom raakt dit jou dan? Je zit een dubbele moordenaar te verdedigen. Precies waar het mis gaat. Twee ouders afgemaakt, 2.weken in beperking, maar ow wee als er een grap over de zielige moordhont gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Grapjes over bench. Maar volgens mij is er al wat geveegd.
Was een reactie op die bench. Neem aan dat ze dat niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van die ouders? Vast helemaal niks.
Heeft toch vooral te maken dat het gros van de mensen niet verder kijkt dan die stereotypen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:47 schreef raptorix het volgende:
Echt elk topic op Fok ontaard in haat en stererotypen, beschuldigingen, persoonlijke aanvallen, doe eens normaal tegen elkaar.
Begin jaren '70 pleegde hij 2 moorden waarvoor hij in 1975 werd veroordeeld tot 18 jaar met TBS. Ook in 1975 voordat 'woke' een modedingetje werd om tegenaan te schoppen, werd er naar oorzaken gezocht in zijn jeugd:quote:In het dorp stond hij bekend om zijn wreedheid tegen dieren. Hij haalde plezier uit onder andere honden pijnigen, katten verdrinken en eenden doodtrappen. Toen hij 8 jaar (~1949) was noemden zijn broers hem 'het kwaad in persoon'.
In 1990 kwam hij vrij en ging hij met zijn vriendin in Harkstede wonen. Zijn vriendin beëindigde de relatie en hij begon inderdaad weer met moorden; tot zijn arrestatie in 2001 verdwenen er 8 prostituees in de provincie. Van drie ervan bekende hij ze vermoord te hebben. Hij werd veroordeeld tot levenslang en overleed in de gevangenis in 2019.quote:Uit psychiatrische rapporten kwam Van Eijk naar voren als een man met ernstige jeugdtrauma's als gevolg van afwijzingen en pesterijen van (vooral) vrouwen. Psychiaters vermoedden dat Van Eijks afwijkende gedrag voortkwam uit een hersenbeschadiging, opgelopen tijdens zijn geboorte. De psychiaters waarschuwden dat als hij weer door een vrouw werd afgewezen, de kans op herhaling zeer groot was.
Ik gok op leegte en een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis met psychopathie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af hoe ze nu er over denkt, omg wat heb ik gedaan of is ze nog steeds blij dat haar ouders dood zijn?
Weer een.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik gok op leegte en een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis met psychopathie.
Yep. Speculeren kun je leren. Alle ramptoeristen zijn der weer bij.quote:
En hoe precies ben je tot die diagnose gekomen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Yep. Speculeren kun je leren. Alle ramptoeristen zijn der weer bij.
Als meisje of als hond?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:10 schreef Cruzinats het volgende:
Er zijn inmiddels verscheidene foto's van de dader op social media te vinden.
Wie denk jij dat jij bent om te bepalen wat al dan niet grappig is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
k lees hier walgelijke reacties, waarvan dit er een is. Grappig bedoeld, maar er is niets grappigs aan.
En dan ook nog met zo'n standaard kut PI.
Chatgpt. Kom nou, ik ga toch niet zelf nadenken over zoiets ergs?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En hoe precies ben je tot die diagnose gekomen?
Als eigenlijk een heel gewoon meisje met haar ouders op de foto. Op de foto's is echt niks raar te zien.quote:
Ach Koek, je snapt ‘t niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:49 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Chatgpt. Kom nou, ik ga toch niet zelf nadenken over zoiets ergs?
Straks denken de mensen nog dat inleven=begrijpen=goedkeuren. Moet je niet willen. Voor het weet heb je een horde droge kaakjes of fatsoenrakkers achter je aan die moeite hebben met differentiëren.
Bedankt Boca, voor deze uitgebreide en inhoudelijke feedback.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |