Als je dat eruit op maakt dan ben ik ontzettend blij ben dat vonnissen hier in Nederland niet geveld worden op basis van wat losse verhaaltjes uit de buurt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:34 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Want jij denkt dat een kind van 15 die zichzelf al wilde identificeren als man en daarna als hond door het leven ging en vervolgens een kat de keel doorsnijdt en haar ouders om het leven brengt en daar ook nog trots op is niet compleet gestoord is en nog een leven buiten verdient?
Het is op dit moment wel heel erg idd die zei dat en zus zei zo. Maar goed iedereen heeft de diagnoses enz al gesteld zie ik zonder dat ze het meisje echt kennen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je dat eruit op maakt dan ben ik ontzettend blij ben dat vonnissen hier in Nederland niet geveld worden op basis van wat losse verhaaltjes uit de buurt.
Alleen als hond en dan moet ze haar eigen bot meenemen 🤪quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Mag de dochter wel naar de uitvaart van haar ouders?
Ze mag dan op veel plekken niet eens komen, of alleen aangelijnd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Alleen als hond en dan moet ze haar eigen bot meenemen 🤪
Ik denk het niet, al was het maar vanwege de onrust die daar zou ontstaan. Privé fysiek afscheid mag nemen van haar ouders, dat denk ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Aangelijnd zou ze sowieso wel zijn denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ze mag dan op veel plekken niet eens komen, of alleen aangelijnd.
Misschien mag ze op een ander moment afscheid nemen, onder begeleiding van een geestelijk hulpverlener.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
stouterdquote:
Arme ouders.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
Degenen die haar kenden, wisten dat het meisje 'anders' was. Ze worstelde met haar identiteit. Eerst wilde ze aangesproken worden met 'hij'. Later veranderde dat. Ze begon zich te identificeren als hond.
"Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen," zegt een klasgenoot. "Ik kwam hier in de eerste klas op school en dacht: wow, wat is dit?"
![]()
![]()
![]()
![]()
De overpsychologicatie van de criminaliteit.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We leven inderdaad in een cultuur waarin er van daders slachtoffers wordt gemaakt en schrikbarend gedrag wordt verklaard aan de hand van externe factoren. Hier wordt de samenleving helaas niet veiliger van natuurlijk, helemaal als de instituten die hulpverlening moeten bieden niet goed functioneren en steken laten vallen.
Nee. We gaan haar als slachtoffer neerzetten en zeggen dat ze zo'n zware jeugd heeft gehad, geven haar een aai over de bol en laten haar weer vrij. "wat losse verhaaltjes uit de buurt". Knettergek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je dat eruit op maakt dan ben ik ontzettend blij ben dat vonnissen hier in Nederland niet geveld worden op basis van wat losse verhaaltjes uit de buurt.
Vroeger was het nog teveel suiker of ADHD en veel allergieën!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Het wordt toch allemaal steeds gekker, nu denken ze al dat ze een hond zijn. Koekoek.
Ook dat is wat jij er zelf weer van maakt; knettergek inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Nee. We gaan haar als slachtoffer neerzetten en zeggen dat ze zo'n zware jeugd heeft gehad, geven haar een aai over de bol en laten haar weer vrij. "wat losse verhaaltjes uit de buurt". Knettergek.
k lees hier walgelijke reacties, waarvan dit er een is. Grappig bedoeld, maar er is niets grappigs aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ik zou haar in de bench laten slapen
Beter of anders dan het bende geweld in Mexico?quote:
Even serieuze vraag, wat raakt je nu? Waarom ben je nu zo boos?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
k lees hier walgelijke reacties, waarvan dit er een is. Grappig bedoeld, maar er is niets grappigs aan.
En dan ook nog met zo'n standaard kut PI.
Snap je dat niet? Grapjes over bench. Maar volgens mij is er al wat geveegd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, wat raakt je nu? Waarom ben je nu zo boos?
Je leest walgelijke reacties, waarom dan?
Nee, ik snap het niet. Niks te lachen hier toch..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Grapjes over bench. Maar volgens mij is er al wat geveegd.
Waar komt deze bullshit vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet. Niks te lachen hier toch..
Maar we zitten op fok en niet in het forum van de Linda of de Viva. Misschien is dan meer jou ding.
Erger. Het is heel wat anders om matricide en patricide te plegen dan om te komen bij drugsgeweld. Alleen al de welwillendheid om je eigen direct voorvaderen af te slachten is walgelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter of anders dan het bende geweld in Mexico?
Want jij woont toch daar ergens? Wat loop je dan te stoken hier?
Woke is geen dingetje meer in 2026 in Nederland.
Als mensen zeggen dat hun kind in transitie is, wensen we ze hier vooral veel sterkte. Want dat is heftig binnen een gezin.
Wat er nu weer gebeurt is, past wel in een bepaald plaatje, dat ben ik met je eens. Zelfs de verrotte familie Holleeder vermoordde eigen bloed niet. De Taghi- clan ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |