Echt linkse medemensen worden/werden nooit steenrijk omdat ze in tegenstelling tot de rijkste 10% het meeste van hun inkomsten delen met hun zwakkere medemensen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:44 schreef Kottnauer het volgende:
En dan heb ik het over de linksdenkende steenrijke elite.
Hah, bro denkt dat ik bij de rijkste 10% hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon over jou (en over mij en vrijwel iedereen in dit topic). Met je "fuck de rest".
Eh nee, op het moment dat ik bij de Zeeman een T Shirt afreken = 0 CO2 uitstoot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een nieuw shirt kopen en dat vervolgens recyclen zorgt ook voor uitstoot.
Jij hoort zelf bij de rijkste 10%.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat onverdraagzame bazen zoals jou doof zijn voor gewone mensen, kan de rijkste 10% doorgaan met het op grote schaal vervuilen van het klimaat.
Zoals ik zei: vrijwel elke gemiddelde Nederlander hoort hier gewoon bij. Een modaal inkomen in Nederland betekent gewoon dat je meer verdient dan 90% van de rest van de wereld én simpelweg ook heel veel meer consumeert dan de rest van de wereld. Als de rest van de wereld zou leven zoals jij en ik leven, is de wereld een hel. Dat kan helemaal niet; de grondstoffen zijn er niet en iets als CO2-uitstoot zou wereldwijd zeker 10x zo hoog zijn als nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hah, bro denkt dat ik bij de rijkste 10% hoorik heb goed geld, maar kom niet in de buurt van de 10%. Maar good for you dat jij er wel tussenzit.
Wil jij mijn loonstrookje zien?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij hoort zelf bij de rijkste 10%.
Altijd dat slappe geouwehoer. Alles is mogelijk in deze wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zoals ik zei: vrijwel elke gemiddelde Nederlander hoort hier gewoon bij. Een modaal inkomen in Nederland betekent gewoon dat je meer verdient dan 90% van de rest van de wereld én simpelweg ook heel veel meer consumeert dan de rest van de wereld. Als de rest van de wereld zou leven zoals jij en ik leven, is de wereld een hel. Dat kan helemaal niet; de grondstoffen zijn er niet en iets als CO2-uitstoot zou wereldwijd zeker 10x zo hoog zijn als nu.
Dat is verder geen waardeoordeel over de gemiddelde Nederlander, maar ik vind het zo bizar dat mensen hun eigen bijdrage niet zien en dan maar gaan wijzen naar "onze" 10% (Dus de rijkste 10% van de Nederlanders). Snap je dat dat maar 1,8mln mensen zijn? Dat is gewoon dom.
Bij de rijkste 10% van de wereld bedoel je? Ik denk dat je bijna bij de rijkste 5% zit hoor. Besef even hoeveel mensen er al onder die norm leven in continenten als Azië en Afrika hé.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hah, bro denkt dat ik bij de rijkste 10% hoorik heb goed geld, maar kom niet in de buurt van de 10%. Maar good for you dat jij er wel tussenzit.
Dat zijn leugens die ze je wijs proberen te maken. Lekker doen alsof we het hier zo goed hebben, dan houdt hij zich wel gedeisd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bij de rijkste 10% van de wereld bedoel je? Ik denk dat je bijna bij de rijkste 5% zit hoor. Besef even hoeveel mensen er al onder die norm leven in continenten als Azië en Afrika hé.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn leugens die ze je wijs proberen te maken. Lekker doen alsof we het hier zo goed hebben, dan houdt hij zich wel gedeisd.
Valt ondertussen nog wel tegen hoor. De rest van de wereld heeft ook niet stil gezeten. Ongeveer de helft van de Nederlanders behoort tot die 10%. Je hebt ondertussen een eigen nettovermogen van een 100-150k nodig om daarbij te horen (chatGPT)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zoals ik zei: vrijwel elke gemiddelde Nederlander hoort hier gewoon bij. Een modaal inkomen in Nederland betekent gewoon dat je meer verdient dan 90% van de rest van de wereld én simpelweg ook heel veel meer consumeert dan de rest van de wereld. Als de rest van de wereld zou leven zoals jij en ik leven, is de wereld een hel. Dat kan helemaal niet; de grondstoffen zijn er niet en iets als CO2-uitstoot zou wereldwijd zeker 10x zo hoog zijn als nu.
Dat is verder geen waardeoordeel over de gemiddelde Nederlander, maar ik vind het zo bizar dat mensen hun eigen bijdrage niet zien en dan maar gaan wijzen naar "onze" 10% (Dus de rijkste 10% van de Nederlanders). Snap je dat dat maar 1,8mln mensen zijn? Dat is gewoon dom.
Een behoorlijke oversimplificatie van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Gemiddelde inkomens zeggen niets zonder de kosten in levensonderhoud mee te nemen en laten de gemiddelde inkomens nou net niet de rijkste 10% zijn. Tarun Tejpal is bijvoorbeeld veel rijker dan ik, maar woont in een "armer" land. Verder wel schattig hoe jullie mij de les proberen te lezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Je kan de gemiddelde inkomens gewoon vinden hoor. En als jij op vakantie bent geweest in verschillende landen en niet ziet dat we het hier met elkaar heel goed hebben dan ligt het toch echt aan jezelf.
verzonnen linkse kak als klimaat verandering is dan ook gebruikt om rechtse mensen geld af te pakken voor die linkse hobby van hunquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:38 schreef Cruzinats het volgende:
En hoe staat die 1% in verhouding tot die andere 9%?
Dit is weer een mooi geval van weg-met-ons wetenschap. De gewone man en de multimiljonair tot één statistiekje verheffen. Opdat we ons maar schuldig gaan voelen.
Ik probeer je helemaal niet de les te lezen, ik probeer je alleen in te laten zien dat we het hier onwijs goed hebben. Of denk jij serieus dat je bij de top-x% van armste bevolking van de wereld zit?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gemiddelde inkomens zeggen niets zonder de kosten in levensonderhoud mee te nemen en laten de gemiddelde inkomens nou net niet de rijkste 10% zijn. Tarun Tejpal is bijvoorbeeld veel rijker dan ik, maar woont in een "armer" land. Verder wel schattig hoe jullie mij de les proberen te lezen.
Als je niet werkt heb je geen loonstrookje.quote:
Topusertje ditquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:05 schreef DezeGraag het volgende:
[..]
verzonnen linkse kak als klimaat verandering is dan ook gebruikt om rechtse mensen geld af te pakken voor die linkse hobby van hun
en dan is een PVV voorman weer de foute omdat hij met zijn auto langs klimaat debielen gaat rijden en valse beschuldiging krijg daarvoor
Ja Ja, van alle afval plastic dat we in die richting sturenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit gaat over CO2 vervuiling. Dat zie je in de kaart
Plasticvervuiling lijkt vooral een derdewereldlanden schuld te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |