Daar kiezen ze dus nog wel voor het land van geboorte. Bij ons lopen ze tegenwoordig allemaal naar Marokko, Turkije, Curacao, Suriname en Indonesie nondejuquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Manzambi was born on 14 October 2005 in Geneva, Switzerland. He started playing football at the age of four.[1] His parents are from Angola and the Democratic Republic of the Congo.[2]
Oeiquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.
Ik kende Manzambi nog nauwelijks maar knap om die niet in de basis te zetten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland wil geforceerd laten zien dat de media maar wat schrijft.
https://x.com/archiert1/status/2067708687469195702quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kende Manzambi nog nauwelijks maar knap om die niet in de basis te zetten.
I'm in love with the cocoooooquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
@:Coco is een van de sterren van dit forum, die mogen wat meer.
Dit is weer onnodig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef Coco het volgende:
In het laatste kwartier zat het op het schema van PSV - Feyenoord.
Congo is natuurlijk geen geweldig voetballand. Marokko tegenwoordig wel, dus dan heb je heel wat anders om uit te kiezen. Spelers die voor Turkije, Curacao, Suriname en Indonesië spelen kwamen simpelweg niet in aanmerking voor de selectie in Nederland.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kiezen ze dus nog wel voor het land van geboorte. Bij ons lopen ze tegenwoordig allemaal naar Marokko, Turkije, Curacao, Suriname en Indonesie nondeju
In een bioscoop loop je toch ook niet vóór het einde van een film weg? Als het goed is, weet je het plot niet. Eigen keuze, eigen schuld. Val ons niet lastig met je slaapkeuzes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel kut dat ik ga slapen dat ze plots bginnen te voetballen. De nachtwedstrijden waren gisteren precies ook veel boeiender dan de avondwedstrijden
Bij deze heb jij morgen een kijkverbod voor het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel kut dat ik ga slapen dat ze plots bginnen te voetballen. De nachtwedstrijden waren gisteren precies ook veel boeiender dan de avondwedstrijden
Wow, hier ben ik niet goed van.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In een bioscoop loop je toch ook niet vóór het einde van een film weg? Als het goed is, weet je het plot niet. Eigen keuze, eigen schuld. Val ons niet lastig met je slaapkeuzes.
Laat u niet op uwen poep zitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wow, hier ben ik niet goed van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |