Kom op Dotteke, wat ik heb genoemd is simpelweg gedaan en gezegt, het maakt niet uit hoe vaak Anouk bezoek heeft gedaan op het moment dat Salar er niet was om het te blokkeren, Salar belt zelf ook twee keer met Mercedes wanneer ze één week uit de loods was (max.) en heeft Mercedes daarna nog een keer (misschien wel 2 keer) op bezoek terwijl ze nog geen volledige cyclus eruit was, daarna heeft hij ook nog met haar gebeld (misschien wel meerdere keren)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand kan alles weten want we zien zo weinig van wat daar een hele dag gebeurd.
We kunnen alleen uitgaan wat oud bewoners zeggen
Welke 20 punten was ook al weer de reden dat Salar niet in de finale stond.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:00 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Kom op Dotteke, wat ik heb genoemd is simpelweg gedaan en gezegt, het maakt niet uit hoe vaak Anouk bezoek heeft gedaan op het moment dat Salar er niet was om het te blokkeren, Salar belt zelf ook twee keer met Mercedes wanneer ze één week uit de loods was (max.) en heeft Mercedes daarna nog een keer (misschien wel 2 keer) op bezoek terwijl ze nog geen volledige cyclus eruit was, daarna heeft hij ook nog met haar gebeld (misschien wel meerdere keren)
Het staat ook helemaal niet ter discussie of Anouk niet al vaak genoeg bezoek heeft ontvangen voorheen, maar op de zelfzuchtige gedrag van Salar om zelf meerdere keren punten te gebruiken voor bellen en bezoek en het daarna te blokkeren voor de andere mensen in zijn bondje, allemaal duidelijk op beeld en als je het op knippen en plakken gooit en de volgorde veranderd word het alleen maar erger voor Salar.
Technische gezien hebben ze verloren op een gemist boodschappen moment, maar het is wel komisch dat met één video belletje(25 punten) minder gewoon bovenaan waren geëindigd, daarna is het nog maar de vraag hoe de KO's waren gelopen met de gunstigere ranking.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke 20 punten was ook al weer de reden dat Salar niet in de finale stond.
Zeker maar dat moest wel een maand lang verkondigd worden die 20 punten boodschappen niet de 50 punten belletjes enz.., anders stond hij zeker in de finale (kuch)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:12 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Technische gezien hebben ze toch verloren op een gemist boodschappen moment, maar het is wel komisch dat met één video belletje(25 punten) minder gewoon bovenaan waren geëindigd, daarna is het nog maar de vraag hoe de KO's waren gelopen met de gunstigere ranking.
Zie je wel, die Oud Deelnemers die hun kop niet kunnen houden .. en maar Hamburgers vreten op terrassen en in Autosquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/boulev(...)ilers-de-bondgenoten
Kunnen ze van tevoren ook wel bedenken gezien het type deelnemers die ze zelf binnenhalen. Zijn nou niet allemaal altijd de meest betrouwbare zeg maarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie je wel, die Oud Deelnemers die hun kop niet kunnen houden .. en maar Hamburgers vreten op terrassen en in Autos
Rancuneuzen bedoel je.. die in de RelHomoAuto mogen naar McDonaldsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:53 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Kunnen ze van tevoren ook wel bedenken gezien het type deelnemers die ze zelf binnenhalen. Zijn nou niet allemaal altijd de meest betrouwbare zeg maar
Ja kan ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rancuneuzen bedoel je.. die in de RelHomoAuto mogen naar McDonalds
In één van die interviews van Fadi werd er ook gehint op een iemand die inside info heeft. Lijkt me ook geen ex bewoners. Kan een keer gebeuren maar het lekt elke maand uit. Denk dat ze het dichter bij huis moeten zoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij staat Nick onder contract bij TALPA.
Van wat ik weet is het iemand anders.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij staat Nick onder contract bij TALPA.
Van wat ik weet is het iemand anders.
Beter bekend als Jolanda.quote:
Dat houden ze met zo'n enorme groep ex-deelnemers die een vrij hechte groep lijken toch niet meer tegenquote:
Die was bij Fadi idd toen het ter spraken kwam.quote:
Dat die vrouwen daar in trappen, vind er ook niks aan zelf dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:02 schreef spapaars het volgende:
Ben al helemaal diederik moe, met z'n zelfingenomenheid
Typische op foute mannen vallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat die vrouwen daar in trappen, vind er ook niks aan zelf dus dat scheelt.
Met zijn muizenkoppie wilde ik zeggen maar ehhhh denk niet dat jij het daar mee eens bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Soury het volgende:
Wat is zo knap aan JordyVind het maar een jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |