Dit kan dus écht niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
https://www.hln.be/celebr(...)tour-houdt~ab085642/
De titel van dit artikel
Nee nee neequote:Op donderdag 18 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
https://www.hln.be/celebr(...)tour-houdt~ab085642/
De titel van dit artikel
Dit is andersom dan bij Vince Gino Dekker toch? Die een kledingmerk naar hem vernoemd heeft gekregen?quote:
Mijn oud werkgever!quote:
Jinxedquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik denk niet dat Tsjechië of Zuid-Afrika wereldkampioen wordt
Toen met de Robben wissel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik Tsjechië ooit goed heb zien voetballen, wat een zaadploeg is dit ook weer.
Zelfs in 96 was het niksquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik Tsjechië ooit goed heb zien voetballen, wat een zaadploeg is dit ook weer.
Voor het WK was al bekend dat Tsjechië het niet van het voetbal moest hebben, naar ik begreep. Maar dit is wel een ander uiterste, pfoe.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een ploeg vol doodlopers, waar zijn de tijden van Nedved en Rosicky gebleven?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor het WK was al bekend dat Tsjechië het niet van het voetbal moest hebben, naar ik begreep. Maar dit is wel een ander uiterste, pfoe.
Baros topschutter, kom daar maar eens omquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg vol doodlopers, waar zijn de tijden van Nedved en Rosicky gebleven?
Coufal en Soucek beginnen ook oud te worden. Die gaan het WK2030 niet halen met zoveel nobody's.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg vol doodlopers, waar zijn de tijden van Nedved en Rosicky gebleven?
We gaan in 2030 gewoon met 64 landen van start gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Coufal en Soucek beginnen ook oud te worden. Die gaan het WK2030 niet halen met zoveel nobody's.
Afschuwelijk. In de playoffs twee keer in eigen huis gewonnen met penalty’s van het sympathiekere Ierland en Denemarken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meer Zuid-Afrika’s hoeven we ook niet te zien. Gewoon weer terug naar 32 landen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerst Tsjechië, nu weer Zwitserland. De immer kleurloze middelmaat uit Europa.
Ik stem voor meer Afrikaanse landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |