Coufal en Soucek beginnen ook oud te worden. Die gaan het WK2030 niet halen met zoveel nobody's.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg vol doodlopers, waar zijn de tijden van Nedved en Rosicky gebleven?
We gaan in 2030 gewoon met 64 landen van start gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Coufal en Soucek beginnen ook oud te worden. Die gaan het WK2030 niet halen met zoveel nobody's.
Afschuwelijk. In de playoffs twee keer in eigen huis gewonnen met penalty’s van het sympathiekere Ierland en Denemarken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik Tsjechië ooit goed heb zien voetballen, wat een zaadploeg is dit ook weer.
Meer Zuid-Afrika’s hoeven we ook niet te zien. Gewoon weer terug naar 32 landen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerst Tsjechië, nu weer Zwitserland. De immer kleurloze middelmaat uit Europa.
Ik stem voor meer Afrikaanse landen.
We mogen blij zijn dat Polen niet mee doet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerst Tsjechië, nu weer Zwitserland. De immer kleurloze middelmaat uit Europa.
Ik stem voor meer Afrikaanse landen.
Nigeria of Kameroen had niet misstaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Meer Zuid-Afrika’s hoeven we ook niet te zien. Gewoon weer terug naar 32 landen.
Ik zei het al in WK maar Nigeria moet zich schamen dat ze tweede werden in de poule achter Z-A.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nigeria of Kameroen had niet misstaan.
Die zit op voetbal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Johan Manzambi, aangenaam kennis te maken.
Zou het wat uitmaken als ze jou opstellen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:01 schreef DeeBee het volgende:
Vier keer Free from Desire, Zwitserland verwende ons wel
Kwataar, beschamend slecht
Korea, wanne kutkeeper
Jammer dat hij nog niet is vastgezet door ICEquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat Joep niet vaker aan een tafel zit is eigenlijk een kleiner wonder gezien hij zo graag in beeld wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |