Niks kan tegen Slabhead opquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Engeland is op de afspraak. Hebben alleen Kroatische genialiteit moeten incasseren achterin. Eerste helft misschien vlak, maar hele strakke pot.
Ik had de gok genomen om de wedstrijd over te slaan, tbv extra nachtrust. Slechte keuze qua wedstrijdquote:
Dit kan dus écht niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
https://www.hln.be/celebr(...)tour-houdt~ab085642/
De titel van dit artikel
Nee nee neequote:Op donderdag 18 juni 2026 10:33 schreef Momo het volgende:
https://www.hln.be/celebr(...)tour-houdt~ab085642/
De titel van dit artikel
Dit is andersom dan bij Vince Gino Dekker toch? Die een kledingmerk naar hem vernoemd heeft gekregen?quote:
Mijn oud werkgever!quote:
Jinxedquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik denk niet dat Tsjechië of Zuid-Afrika wereldkampioen wordt
Toen met de Robben wissel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik Tsjechië ooit goed heb zien voetballen, wat een zaadploeg is dit ook weer.
Zelfs in 96 was het niksquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet of ik Tsjechië ooit goed heb zien voetballen, wat een zaadploeg is dit ook weer.
Voor het WK was al bekend dat Tsjechië het niet van het voetbal moest hebben, naar ik begreep. Maar dit is wel een ander uiterste, pfoe.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een ploeg vol doodlopers, waar zijn de tijden van Nedved en Rosicky gebleven?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor het WK was al bekend dat Tsjechië het niet van het voetbal moest hebben, naar ik begreep. Maar dit is wel een ander uiterste, pfoe.
Baros topschutter, kom daar maar eens omquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg vol doodlopers, waar zijn de tijden van Nedved en Rosicky gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |