Ja, als ik dat zelf regel wel. Dan deel ik de biersectie zo in dat het goed samen kan. Vrouwen plempen die plaat gewoon vol en denken nergens over na.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vlees voor op de bbq is acceptabel toch?
Het is de tweede koelkast, maar die moet ik dus ook al delen. Tijd voor een derde, dedicated bierkoelkast inderdaadquote:
Karige bbq als je het vlees en het bier op 1 plankje kwijt kunt.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, als ik dat zelf regel wel. Dan deel ik de biersectie zo in dat het goed samen kan. Vrouwen plempen die plaat gewoon vol en denken nergens over na.
quote:Op maandag 22 juni 2026 23:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is de tweede koelkast, maar die moet ik dus ook al delen. Tijd voor een derde, dedicated bierkoelkast inderdaad
Is trouwens Kookequote:Op maandag 22 juni 2026 23:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het is tijd om een klacht te sturen naar klachten@tweedekamer.nl
Op de valreep vandaagquote:Like Alert
22-06-2026 @ 23:28:30
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 23:00] Frankrijk - Irak #1"
Geen dakquote:
Dat gaat niet op 1 plankje passen. Zeker niet als daar ook nog salades enzo bij komen.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Karige bbq als je het vlees en het bier op 1 plankje kwijt kunt.
Opquote:Op maandag 22 juni 2026 23:30 schreef Coco het volgende:
Wie is die commentator bij de Belg? Hoor hem voor het eerst geloof ik.
Marc Dutrouxquote:Op maandag 22 juni 2026 23:30 schreef Coco het volgende:
Wie is die commentator bij de Belg? Hoor hem voor het eerst geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |