abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:07:20 #151
842 Zorro
Z
pi_221111958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Bepaalde vrouwen hadden liever dat ie wat anders had ingetrokken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:07:22 #152
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221111959
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee, niet je beste
Had ik hem maar ingetrokken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221111960
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]
:?
Mijn toon was sarcasme ten top.
Noot noot.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:07:49 #154
441859 crew  Lenny77
pi_221111964
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
@:lenny77 het is begonnen hoor
Ben er!!!!
Poeh, wat was het heet... en daarin uren werken :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:07:56 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111966
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Had ik hem maar ingetrokken.
Zei ik gisteravond tegen je moeder.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:07:58 #156
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221111967
Raskei

Ik dacht dat het gewoon Raskin was
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 21 juni 2026 @ 21:08:00 #157
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221111968
Lelijke grasmat btw
pi_221111969
Dat doet Gakpo toch beter.
pi_221111971
GGMM kent mij goed.
Noot noot.
pi_221111972
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Perox het volgende:
Fratsen van die Iraanse doelman met dat grijpen naar zijn keel.
Mooi om te zien dat die gasten zich de westersche voetbalnormen- en waarden zo goed eigen hebben gemaakt.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221111973
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Zorro het volgende:

[..]
Bepaalde vrouwen hadden liever dat ie wat anders had ingetrokken
Opgerolde paling? @Coco
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221111975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Zei ik gisteravond tegen je moeder.
Goeie!
Noot noot.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:08:22 #163
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221111976
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Zei ik gisteravond tegen je moeder.
Net of jij ooit tegen vrouwen praat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:08:26 #164
35723 crew  GGMM
pi_221111977
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ben er!!!!
Poeh, wat was het heet... en daarin uren werken :{
Oh ja je moest werken vandaag
Dat moet kut zijn
Hopelijk kan je nu genieten van een heerlijk wedstrijd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221111978
Ik vind dat moedergrapjes wel eens afgeschaft mogen worden.
pi_221111979
Hup België!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:08:42 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111980
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Net of jij ooit tegen vrouwen praat
Goeie!
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:08:51 #168
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221111982
Oehhhh
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:08:55 #169
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111983
OEH
What can change the nature of a man?
pi_221111984
Ach.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:09:07 #171
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221111990
Kribbig sfeertje.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 21 juni 2026 @ 21:09:12 #172
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221111991
Och Belgen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:09:12 #173
441859 crew  Lenny77
pi_221111992
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh ja je moest werken vandaag
Dat moet kut zijn
Hopelijk kan je nu genieten van een heerlijk wedstrijd
Nou.. ze zijn toch al een beetje aan het taffelen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221111993
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ben er!!!!
Poeh, wat was het heet... en daarin uren werken :{
Vandaag nog koel vergeleken met wat ons nog te wachten staat deze week :{ .
  zondag 21 juni 2026 @ 21:09:16 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221111994
Grimmig sfeertje hier vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')