abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111912
Dat moet rood zijn voor Lakoeke.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:04:52 #122
35723 crew  GGMM
pi_221111914
Ik vind dit geel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221111915
Commentator heeft nog nooit gevoetbald.
Noot noot.
pi_221111916
Lukaku wordt zelf vastgehouden aan z'n shirt
pi_221111918
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Dat moet rood zijn voor Lakoeke.
En jij hebt ook nog nooit gevoetbald.
Noot noot.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:08 #126
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221111920
Fratsen van die Iraanse doelman met dat grijpen naar zijn keel.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:09 #127
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221111921
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geel is voldoende.
Nu ik het zo zie had rood wel gekund. Veel te hoog been.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221111922
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Dat moet rood zijn voor Lakoeke.
Nee is niet bewust, ongelukkig
pi_221111923
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Dat moet rood zijn voor Lakoeke.
Dat is wel wat overdreven.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:05:15 #130
35723 crew  GGMM
pi_221111924
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221111925
En hij trekt zijn been nog in.
Noot noot.
pi_221111926
Blijft hij nu aan het mekkeren
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:05:25 #133
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111927
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Commentator heeft nog nooit gevoetbald.
We kijken bij de Belg.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:39 #134
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221111929
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:03 schreef Coco het volgende:
Waar is dooku?
Ademhalingsproblemen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:45 #135
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221111930
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:03 schreef GGMM het volgende:
FOK: 2-0
Werk: ook 2-0
Jouw geluk is wel op nu maat :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221111931
Wat vragen ze nu aan die doelman?

"Wie is Baas?"

"T... t... t... rump?"

OK. Wisselen.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:48 #137
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221111933
Straks 12 minuten blessuretijd.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:50 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221111935
Natuurlijk is dat geen rood.
pi_221111936
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Coco het volgende:

[..]
We kijken bij de Belg.
Hoe ken jij zijn voetbalverleden?
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:05:55 #140
842 Zorro
Z
pi_221111938
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Perox het volgende:
Fratsen van die Iraanse doelman met dat grijpen naar zijn keel.
Hij werd onder zijn arm tegen zijn zij geraakt. En dan grijpt ie naar de keel ja :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:06:02 #141
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221111942
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
En hij trekt zijn been nog in.
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221111944
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Coco het volgende:

[..]
We kijken bij de Belg.
Kan ook. Niks mis mee.
Noot noot.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:06:18 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111945
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe ken jij zijn voetbalverleden?
Hij vond het geen rood.
What can change the nature of a man?
pi_221111946
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
En Marco Bakker.
Ik doe het ff rustig aan.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:06:33 #145
35723 crew  GGMM
pi_221111947
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Nee, niet je beste
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221111948
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Goeie!
Noot noot.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:06:49 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111950
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee, niet je beste
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Goeie!
:?
What can change the nature of a man?
pi_221111951
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe ken jij zijn voetbalverleden?
:')
Noot noot.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:06:57 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221111952
Iran getorperdeerd.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:07:08 #150
35723 crew  GGMM
pi_221111956
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]
:?
Ik ga er even vanuit dat Jojo sarcastisch was
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:07:20 #151
842 Zorro
Z
pi_221111958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Bepaalde vrouwen hadden liever dat ie wat anders had ingetrokken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:07:22 #152
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221111959
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee, niet je beste
Had ik hem maar ingetrokken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221111960
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]
:?
Mijn toon was sarcasme ten top.
Noot noot.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:07:49 #154
441859 crew  Lenny77
pi_221111964
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
@:lenny77 het is begonnen hoor
Ben er!!!!
Poeh, wat was het heet... en daarin uren werken :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:07:56 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221111966
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Had ik hem maar ingetrokken.
Zei ik gisteravond tegen je moeder.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:07:58 #156
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221111967
Raskei

Ik dacht dat het gewoon Raskin was
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 21 juni 2026 @ 21:08:00 #157
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221111968
Lelijke grasmat btw
pi_221111969
Dat doet Gakpo toch beter.
pi_221111971
GGMM kent mij goed.
Noot noot.
pi_221111972
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Perox het volgende:
Fratsen van die Iraanse doelman met dat grijpen naar zijn keel.
Mooi om te zien dat die gasten zich de westersche voetbalnormen- en waarden zo goed eigen hebben gemaakt.
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')