Nu ik het zo zie had rood wel gekund. Veel te hoog been.quote:
Hij werd onder zijn arm tegen zijn zij geraakt. En dan grijpt ie naar de keel jaquote:Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Perox het volgende:
Fratsen van die Iraanse doelman met dat grijpen naar zijn keel.
Hij vond het geen rood.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ken jij zijn voetbalverleden?
En Marco Bakker.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Nee, niet je bestequote:Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Goeie!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ken jij zijn voetbalverleden?
Ik ga er even vanuit dat Jojo sarcastisch wasquote:
Bepaalde vrouwen hadden liever dat ie wat anders had ingetrokkenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kluivert trok ook zijn auto nog in.
Mooi om te zien dat die gasten zich de westersche voetbalnormen- en waarden zo goed eigen hebben gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Perox het volgende:
Fratsen van die Iraanse doelman met dat grijpen naar zijn keel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |