SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef AnneX het volgende:
De gids, werkte als advocaat in Parijs en sprak moeiteloos Frans, Duits, Engels. En Turks. De studenten gidsen raadden hem aan als de expert.85??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heeft die staat een goede inlichtingendienstquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook dan is het nog geen ramp.
Pas als de klaagmuur beschadigd raakt. Dan pas is het een wereld ramp en moet de dader waar ter wereld dan ook worden opgespoord.
Daarom zagen ze de aanval op 7-10 ook aankomenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig heeft die staat een goede inlichtingendienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: kadaverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is wijsheid, ligt me niet in de weg maar wil ook geen ander ongedierte aantrekken...Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef derLudolf het volgende:
Gras is weer gemaaid, bij het maaien in de boomgaard vond ik het op een gegeven moment stinken. Bij het tweede rondje zag ik het, een kadaver van een ree.Begraven lijkt meSPOILER: kadaverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is wijsheid, ligt me niet in de weg maar wil ook geen ander ongedierte aantrekken...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gras is weer gemaaid, bij het maaien in de boomgaard vond ik het op een gegeven moment stinken. Bij het tweede rondje zag ik het, een kadaver van een ree.In NL bel ik dan de valwildcoordinator.SPOILER: kadaverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is wijsheid, ligt me niet in de weg maar wil ook geen ander ongedierte aantrekken...
Paar jaar terug hadden we een doodgemaaide ree in een naburige weide liggen; daar kwam prompt (overdag!) een vos op af.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Gras is weer gemaaid, bij het maaien in de boomgaard vond ik het op een gegeven moment stinken. Bij het tweede rondje zag ik het, een kadaver van een ree.RIPSPOILER: kadaverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is wijsheid, ligt me niet in de weg maar wil ook geen ander ongedierte aantrekken...![]()
Ja zeg, anders ga ik thuis snaaien.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:43 schreef Blues het volgende:
Doe je goed @:Annex
Ik ben aan het kokenzie topic
Gras is weer gemaaid, bij het maaien in de boomgaard vond ik het op een gegeven moment stinken. Bij het tweede rondje zag ik het, een kadaver van een ree.Best sneu…omdat een ree vertederend werkt?SPOILER: kadaverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is wijsheid, ligt me niet in de weg maar wil ook geen ander ongedierte aantrekken...
Tja, dat is er natuur he, gewoon natuurlijke dood gestorven. Hoort er bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Best sneu…omdat een ree vertederend werkt?
De domineequote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, dat is er natuur he, gewoon natuurlijke dood gestorven. Hoort er bij.
Maar even appje gedaan aan iemand van wie ik weet dat ie jager is @:sigme geen idee wat hier gebruikelijk is.
De ooievaar heeft een lief beeld terwijl het gewoon ook een soort roofvogels zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat betreft zielig... Er heeft een gier twee ooievaarsnesten leeggeroofd hier in NDS.
Mensen op FB vinden dat zielig, maar die weten waarschijnlijk niet wat een ooievaar behalve kikkers allemaal eet.
https://www.ndr.de/nachri(...)gaensegeier-140.html
Ooooh.😳quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
De ooievaar heeft een lief beeld terwijl het gewoon ook een soort roofvogels zijn
Dat is een slecht excuus, juist Hagenezen zouden bekend moeten zijn met de uiverquote:
En weidevogels, jonge hazen etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:43 schreef AnneX het volgende:
Toevallig zat/ stond er één op 1 poot op een lantaarnpaal onderweg naar huis. En dacht ik terug aan ‘s Gravenhage waar ik ben opgegroeid.
Mijn associatie was tot nu toe niet als roofvogel.
Inderdaad eet de vogel kikkers en slangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |