Ja de poen wel, maar de leeuw is denk ik het bondje dat in de safaritent moet slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Variable Pot toch? Het kan meer of minder worden.. zeg maar minder dus
Sponsor ING?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja de poen wel, maar de leeuw is denk ik het bondje dat in de safaritent moet slapen
Febo kijkt het weer een week aan en als de relklik niet gaat lopen komt zeker de wisselfuckquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
De oude deelnemers komen er dus na de bondjesceremonie pas in.
Uit de promo:
Vossen: Casper, Mila, Bonnie, nieuwe jongen
Haaien: Anouk, Dominique, ?, ?
Slangen: Sayf, Beau, nieuwe jongen, ?
Gieren: Ricky, Nyssa, Joshlyn, nieuwe jongen
Van de 3 vraagtekens kon ik het bandje niet zien.
Maar zal allemaal vast weer omgegooid worden, zoals vorig jaar.
Ja, daarom deelde ik de quote. Mensen die al jaren in een relatie zitten en dat door willen zetten, die zeggen niet zulke dingen lijkt mij. Ze zegt eigenlijk heel gecamoufleerd dat haar deur op een kier staat voor iemand anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom zo lang daar willen zitten als je een goede relatie hebt, ieder zijn ding maar ze laat wel doorschemeren
dat ze langer wil blijven.
Blijf dat toch raar vinden.
Iets met het WKquote:
Knap dat je het hoordequote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja deze vrouw vond ik als Beau uit Utopia 1 klinken. Maar als dit een hologram is van Beau valt ze wel wat tegen.
Yup...quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef freaky40 het volgende:
Dit is dus exact zoals vorig jaar. Die Leeuwen gaan uiteindelijk integreren in de bondjes, en aan het eind gaan er een paar naar huis en enkele blijven en dan wordt alles weer normaal met 4 bondjes.
Het is wel het ultieme Febo gereedschap om de hele cyscus te gebruiken om de mix&match truc uit te serveren en zo de gewenste bondsamenstelling te regelen, voorkomen ze ook gelijk dat er wekenlang een jankbondje kan blijven griepen als de samenstelling niet kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef freaky40 het volgende:
Dit is dus exact zoals vorig jaar. Die Leeuwen gaan uiteindelijk integreren in de bondjes, en aan het eind gaan er een paar naar huis en enkele blijven en dan wordt alles weer normaal met 4 bondjes.
Ligt eraan of er na de zomer op SBS nog lullige nieuwe spellen komen die nu al gepromoot moeten worden door het Loodsvolkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:14 schreef spapaars het volgende:
Dat ze nu ook (weer) buiten die poort spelletjes gaan spelen is wel een toevoeging.
Hoop wel op beter dan het vorig jaar was, met een beetje zwieren over een watergoot.
Sterren springen uit een vliegtuiig bijvoorbeeld? die zou ik wel volgenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Meestal is dat een grote promo voor een nieuwe Talpa show helaas.
Komt waarschijnlijk alleen maar meer bij, zij is een van op een hand te tellen groepje deelnemers die niet afviel tijdens deelname ..quote:
Ho ho Ik vind daaaar wat vaaannquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk alleen maar meer bij, zij is een van op een hand te tellen groepje deelnemers die niet afviel tijdens deelname ..
En dat voor een zelfbenoemd moeilijke eter ...
...maar dan wel zonder parachute aubquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sterren springen uit een vliegtuiig bijvoorbeeld? die zou ik wel volgen
Is die met dat zwarte krulhaar Roma ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Leeuwe Reservebank , Mogen Nix krijgen Nix, Geen Familiebezoek, Wel familiebezoek overnemen van de wissel.. Geen knockouts , mogen nergens aan meedoen behalve groepsopdrachten .. Ze mogen wel eten aannemen![]()
En wisselen veel wisselen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
SlooMaa is lekker aangekomen, die haalt wel een maand met nixJulie heeft ook nog best veel haar..
![]()
Jup, met dat roze ding aanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is die met dat zwarte krulhaar Roma ?
Zonde ze heeft een leuk hoofd, beter ook dat donkere haar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die is wel wat aangekomen zeg, en ze was al niet de dunste
Jazeker, heb haar eigenlijk altijd wel leuk gevonden waar anderen zich rot irriteerde aan haar, vind haar wel oké, als je aanleg hebt om aan te komen dan is het ook lastig, het is niet zo dat zij a la Roxy potten chocopasta leeglepeltquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde ze heeft een leuk hoofd, beter ook dat donkere haar.
Whût?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze ziet er nu wel erg truttig uit, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?Ik geef je nog een kans.. die vreselijke harses van dat kind opnieuw te overwegen.
![]()
[ afbeelding ]
Dat Utopia keek ik nooit maar dat is ook al een aardige tijd geleden toch? Dan zal ze wel heel zuur zijn als je daar nog mee bezig bent. Nu al geen zin in en ik ken d'r niet eensquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:00 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nog zo'n rare quote van Beau. Dus ze wil niet gelijk die ton winnen maar zit er voor spek en bonen?
Ik vond juist dat blonde mooier, dat donkere vind ik haar niet zo staanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is van zichzelf donker. Ze had altijd een foto staan met haar broertje (met donker haar) vond dat altijd beter.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond juist dat blonde mooier, dat donkere vind ik haar niet zo staan
Dat blonde maakt haar wat zachter in het gezicht, dit is zo hardquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is van zichzelf donker. Ze had altijd een foto staan met haar broertje (met donker haar) vond dat altijd beter.
Eens, heb nooit veel moeite gehad met haar gedragingen, was best wel grappig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
...maakt hardquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Ja dat vind ik ook en eerlijk gezegd ook een beetje ordiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blonde maakt haar wat zachter in het gezicht, dit is zo hard
nee je mag inderdaad niet meer zeggen dat een vrouw een schreeuwlelijkerd zal zijn enkel vanwege haar huidskleur. of dat ze je aan zwarte piet doet denken vanwege haar huidskleur en een broek hihaho. echt heel raar.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar je mag nix meer zeggen , anders krenk je mensen hun private anderszijn beleving in het diepst van hun ziel... You Digg Baby??
Stel je aanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:28 schreef Cosima het volgende:
[..]
nee je mag inderdaad niet meer zeggen dat een vrouw een schreeuwlelijkerd zal zijn enkel vanwege haar huidskleur. of dat ze je aan zwarte piet doet denken vanwege haar huidskleur en een broek hihaho. echt heel raar.
het is toch ook wat he, de wereld verandert en jij kan niet meer mee komen. moet ook niet makkelijk zijn.
Misschien verft ze het oranje deze maand.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze het laatst niet roze?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien verft ze het oranje deze maand.
Als ze daarin gaan schuiven wordt het wel een rommeltje. Plus hebben die zenders hun eigen programma'squote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Morgen begint De Bondgenoten vanwege het WK pas om 22:00 ...
Snap niet dat ze dit niet gewoon tijdelijk naar NET5 hebben geschoven tijdens het WK. Daar komt toch geen hol op en dan is de zender het enige dat even veranderd.
Snap niet waarom sbs zoveel aandacht aan voetbal besteed, alleen maar gelulquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Snap niet dat ze dit niet gewoon tijdelijk naar NET5 hebben geschoven tijdens het WK. Daar komt toch geen hol op en dan is de zender het enige dat even veranderd.
Geschuif waarmee? Daar laten ze vanaf 19:30 herhalingen van 'Het Roer Om' zien ..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze daarin gaan schuiven wordt het wel een rommeltje. Plus hebben die zenders hun eigen programma's
Dat ook ja. Geen idee of daar eigenlijk naar gekeken wordt, het is wel een enorme overkill aan gelul inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom sbs zoveel aandacht aan voetbal besteed, alleen maar gelul
Wedstrijden zijn er niet te zien
Hoe dat precies zit weet ik niet maar ik denk dat SBS6 niet het programma tijdelijk bij net5 wil parkeren. Het is wel een aparte tv zender.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geschuif waarmee? Daar laten ze vanaf 19:30 herhalingen van 'Het Roer Om' zien ..
[..]
Dat ook ja. Geen idee of daar eigenlijk naar gekeken wordt, het is wel een enorme overkill aan gelul inderdaad.
ja dikke doeiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Vanwege "onmogelijke duetten" zie ik, dat zal beter scoren dan. Maar ik ga toch niet om 22 uur nog naar de bondgenoten zitten kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom sbs zoveel aandacht aan voetbal besteed, alleen maar gelul
Wedstrijden zijn er niet te zien
Ahh mooi, dan is het Bondjesritueel al achter de rug en is Komkommertijd begonnen , dat scheelt weerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
degene met de grootste mondquote:
Mister sTomsTomquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
Topografisch ingelegd
bijzondere kwaliteit![]()
Zijn vrouw trok het niet meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:13 schreef schetterklep het volgende:
Er was er eerder al een met n paar jonge kinderen. Die was na 3 dagen ook alweer weg dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |