abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 20:32:45 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221054364
Jeetje, GGMM die zowaar iets goeds doet. En dan is dat iets wat een rooie had moeten doen.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit
pi_221054368
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Lazer toch op man.
Aandachtshoer Maseberum moet weer even een controversiėle mening spuien, als iedereen A zegt denkt hij B.
blablablabla
pi_221054373
quote:

[..]
Lazer toch op man.
Vind je dit soort reacties gepast/nuttig als je er eerlijk naar kijkt (vanuit de derde persoon bijvoorbeeld)? Bedoel dit bevestigt precies wat ik juist stel.
pi_221054384
Masberum “how can I make this about me”.
pi_221054391
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben een beetje lui om de post terug te zoeken, maar trollen zouden hier voor leven in de brouwerij zorgen (zoiets was het volgens mij). Maar kijk je naar de NL subreddit, daar is het trolgehalte minimaal en dat draait prima.

Dus, flikker al die trollen eruit, je hebt ze echt niet nodig *O*
Het probleem is vaak wie er precies als "trol" wordt aangemerkt. In discussies zie ik regelmatig dat mensen met een afwijkende mening al snel dat label krijgen opgeplakt. Vooral wanneer inhoudelijke argumenten ontbreken, zie ik users anderen als trol wegzetten in plaats van in te gaan op de argumenten zelf. In dat opzicht ben ik het volledig eens met deze post van Danny. Het onderscheid tussen opzettelijk provoceren en het uiten van een afwijkende mening verdient meer nuance dan er vaak wordt gegeven.
pi_221054405
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:34 schreef William_Papadin het volgende:
Dat is hoe de gemiddelde dreumes opereert.

Net zolang met stront gooien tot iemand een reactie geeft en hij aandacht krijgt.
blablablabla
  Forum Admin maandag 15 juni 2026 @ 20:36:56 #82
35723 crew  GGMM
pi_221054416
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, GGMM die zowaar iets goeds doet. En dan is dat iets wat een rooie had moeten doen.

Je had me ook kunnen bedanken zonder er een belediging in te verpakken, maar ik ben blij dat je het waardeert. En bij nader inzien toch wel het juiste om te doen ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221054417
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:34 schreef William_Papadin het volgende:
Meer "Hoe kan Masberum aangeven dat anderen zwart/wit denken zonder dat mensen het aangrijpen om persoonlijk aan te vallen". Maar het is je nog steeds gelukt om niet inhoudelijk te reageren op mijn reacties, wees gerust.

Waarom is het zo moeilijk om inhoudelijk op iemand in te gaan zonder haat of juist bewondering? Gewoon neutraal en objectief te reageren..
pi_221054433
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:35 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Het probleem is vaak wie er precies als "trol" wordt aangemerkt. In discussies zie ik regelmatig dat mensen met een afwijkende mening al snel dat label krijgen opgeplakt. Vooral wanneer inhoudelijke argumenten ontbreken, zie ik users anderen als trol wegzetten in plaats van in te gaan op de argumenten zelf. In dat opzicht ben ik het volledig eens met deze post van Danny. Het onderscheid tussen opzettelijk provoceren en het uiten van een afwijkende mening verdient meer nuance dan er vaak wordt gegeven.
Dat is als je naar NWS en vergelijkbare fora kijkt. Maar er is vaak genoeg besproken dat serieuze topics in R&P ontsporen door 'grappig' getroll. Dat heeft niks met een afwijkende mening te maken, maar met rotzooi trappen.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:38:40 #85
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221054441
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik doe op dit moment geen vrijwilligerswerk. Maar hiermee negeer je toch alles (weer zoals ieder ander) van wat ik zeg. Je hoeft er niet dankbaar voor te zijn, maar als je het wil en je krijgt het dan lijkt me dat je niet met allemaal drama maar afscheid gaat nemen als het je toch niet aanstaat.

Je maakt het nu ook dramatisch met je 'gods gratie', ze hoeven het niet te doen of ernaar te vragen uberhaupt. Ze willen het en krijgen die kans.. maar gaan vervolgens op deze manier drama schoppen als het ze niet zint. Laten we het niet mooier maken dan het is, laten we het gewoon realistisch houden..
En dat willen kan net iets verder gaan dan je eigen egocentrische kijk op het leven. Jij doet het niet, wil het niet en wordt er waarschijnlijk ook niet gemist. Maar ga nou niet doen alsof vrijwilligers blij moeten zijn dat ze een bijdrage kunnen leveren, want dat is de wereld op zijn kop.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221054442
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:35 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Die argumenten worden besproken, weerlegd, en 2 dagen later komt men weer met hetzelfde argument. Alsof het te doen is om de zaak te verstoren.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:39:06 #87
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221054447
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je had me ook kunnen bedanken zonder er een belediging in te verpakken, maar ik ben blij dat je het waardeert. En bij nader inzien toch wel het juiste om te doen ja
Je bent een prima kerel voor VBL maar volgens mij boeit de rest van forum je niet zoveel. Dat is goed je recht hoor. Straatcommando kwam nog gepassioneerd over om de boel in goede banen te leiden in een van grootste shitholes van FOK!.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:39:17 #88
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_221054449
Ik ben maar wat blij dat ik de domme discussies en achterlijke teksten kan negeren.

Hij kon dat in zijn functie natuurlijk niet en dan snap ik wel dat je er zat van raakt.

Erg jammer, ik vond, en als ik zo vluchtig lees meerderen met mij, hem toch wel een beetje het toonbeeld van hoe moderatie eruit moet zien.

Zelf prettig in de omgang, maar duidelijk in grenzen aangeven.

Het ga je goed en u zult gemist worden.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:39:52 #89
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221054455
quote:

Het siert hem in elk geval enorm!
  Forum Admin maandag 15 juni 2026 @ 20:41:01 #90
35723 crew  GGMM
pi_221054468
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je bent een prima kerel voor VBL maar volgens mij boeit de rest van forum je niet zoveel. Dat is goed je recht hoor. Straatcommando kwam nog gepassioneerd over om de boel in goede banen te leiden in een van grootste shitholes van FOK!.
Ik weet niet hoe dit een reactie is op mijn post, maar je hebt volledig gelijk.

Nou ja het boeit me wel iets, als er iets aan de hand is lees ik mee en oordeel ik en ban/unban ik users, maar NWS/POL is absoluut mijn ding niet, nee. Wat ik in m'n MED schreef meen ik ook gewoon uiteraard ik vond juist het team ook zo fijn omdat we allemaal ons eigen 'onderdeeltje' hadden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221054469
quote:

[..]
Lazer toch op man.
Je kan Jan boezeroen beter negeren, die post alleen als hij gezopen heeft
pi_221054471
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:38 schreef Piles het volgende:

[..]
Dat is als je naar NWS en vergelijkbare fora kijkt. Maar er is vaak genoeg besproken dat serieuze topics in R&P ontsporen door 'grappig' getroll. Dat heeft niks met een afwijkende mening te maken, maar met rotzooi trappen.
Dat bedoel ik, ik zou nooit een topic openen over mijn demente moeder op R&P, binnen no-time vet getrol, op een serieus forum zoals dementie.nl kan dat nog wel. Hier is het plat vermaak met boel grappen en grollen, ook best leuk af en toe, maar een serieuze discussie?
  maandag 15 juni 2026 @ 20:41:35 #93
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221054472
Ik hoop eigenlijk dat nu ook achter de schermen een knop omgaat. Want het probleem is niet weg met het vertrek van Straatcommando.
Hopelijk is zijn wanhoopsdaad niet voor niks geweest.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221054480
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:38 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En dat willen kan net iets verder gaan dan je eigen egocentrische kijk op het leven. Jij doet het niet, wil het niet en wordt er waarschijnlijk ook niet gemist. Maar ga nou niet doen alsof vrijwilligers blij moeten zijn dat ze een bijdrage kunnen leveren, want dat is de wereld op zijn kop.
Ook weer overdreven in wat je stelt. Ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf met dit soort uitspraken
  maandag 15 juni 2026 @ 20:42:49 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221054489
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe dit een reactie is op mijn post, maar je hebt volledig gelijk.

Nou ja het boeit me wel iets, als er iets aan de hand is lees ik mee en oordeel ik en ban/unban ik users, maar NWS/POL is absoluut mijn ding niet, nee. Wat ik in m'n MED schreef meen ik ook gewoon uiteraard ik vond juist het team ook zo fijn omdat we allemaal ons eigen 'onderdeeltje' hadden.
Ik ben in elk geval blij dat je een MED-topic hebt geopend. Kan me prima voorstellen dat je meerwaarde er niet in ziet maar soms doe je gewoon iets zodat anderen tevreden zijn
pi_221054492
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:30 schreef Masberum het volgende:

[..]
SC is niet weggejaagd ook al past dit wel weer precies in alles wat ik en MikeyTT stellen. Hij was het oneens met beleid, met het terugdraaien van een ban van hem (trots wellicht) en gaat zelf op anoniem na nog weer wat felle reacties. Hij is zuur, duidelijk. De oudjes, users in deze vergelijking, zijn zuur omdat ze van wat ik kan zien maar 1 kant van een verhaal kunnen zien en die obsessief steunen.
Of je ziet de spiritueel leider ineens met gestrektbeen richting de strot van iemand vliegen die hier al jaren heel veel aanwezig is, zich altijd netjes inzet en door velen wordt gewaardeerd. Misschien is achter de schermen het een en ander voorgevallen, dat kan, dat blijkt alleen niet uit die aanval van Danny

Dit is de tekst over die van en zoals ik het lees gaat het totaal niet om het herstellen van een ban
Je bent nergens te bekennen totdat er een ban valt, dan zit je dezelfde dag nog in mijn dm om die terug te draaien op basis van regels die niemand nog volgt en vooral nog snapt.
pi_221054493
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik ben blij dat we af en toe met een kut opmerking je toch tot andere gedachten kunnen krijgen.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:43:29 #98
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221054499
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:41 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ook weer overdreven in wat je stelt. Ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf met dit soort uitspraken
Ik vind je inhoudelijk maar zwak. Een zwak persoon zonder inhoud en zonder karakter. Eerst ben ik een troll, dan ben ik iemand met overdreven uitspraken. Ga eens vrijwilligerswerk doen en leer eens iets van het leven.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:43:53 #99
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221054506
quote:

Ja, want het was zo spontaan. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  roze maandag 15 juni 2026 @ 20:44:19 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221054511
quote:
4s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:41 schreef RedShoe het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat nu ook achter de schermen een knop omgaat.
Hahaha
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')