Wat een 5-1 van Zweden tegen een walgelijk slecht Tunesië met mensen kan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Nederland - Zweden 0-2
En als ze zo statisch blijven spelen sluit ik zelfs een grotere score niet uit.
Dat fantasieloze gepruts gaat ze geen ronde verder brengen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg….
5 keer je inleg bij de bookies. Put your money where your mouth is, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Nederland - Zweden 0-2
En als ze zo statisch blijven spelen sluit ik zelfs een grotere score niet uit.
Dat fantasieloze gepruts gaat ze geen ronde verder brengen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg….
Gokken is voor tokkiesquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Cara het volgende:
[..]
5 keer je inleg bij de bookies. Put your money where your mouth is, zou ik zeggen.
Juichen.rarquote:
Mensen aansporen om te gaan gokkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Cara het volgende:
[..]
5 keer je inleg bij de bookies. Put your money where your mouth is, zou ik zeggen.
Ik niet hij is anti Nederlandquote:
Ikea troepquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een 5-1 van Zweden tegen een walgelijk slecht Tunesië met mensen kan doen
Ineens is het geen team meer wat al 2 jaar wanprestaties levert.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:
Haten op Ikeaquote:
Ik ken nog wel een vrij grove over de ramp met de Challenger in 1987.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Hopen dat Memphis de matchwinner wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk wordt het een heerlijke schoppartij die Nederland in de 94e minuut met 1-0 wint via een frommelgoal van Memphis.
Bijzonder team vooral. De ene helft heeft zijn eigen bijbelclub Pinkstergemeente en de andere helft zijn types als Noah Lang.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef leolinedance het volgende:
We hebben een onsympathiek en matig elftal, maar toch hoop ik dat WE winnen. Hup Holland hup
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen Summerville en beginnen met Brobbey. Hou op hoor.
Soooowquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Het liefst had varken Ronald Summerville nooit opgeroepen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer zo'n infantiel AI-plaatje, maar het is vast leuk voor op de sociale werkplaats, hi-la-risch.
Lagerbielkequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bijzonder team vooral. De ene helft heeft zijn eigen bijbelclub Pinkstergemeente en de andere helft zijn types als Noah Lang.
Gelukkig is Dumfries er nog.
Heel logisch ja, , een van de betere spelers tegen Japan op de bank zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een hele logische beslissing die hij nu neemt.
Je speelt tegen ontzettend trage verdedigers die uit de duels willen blijven, dus dan stel je een snelle fysieke spits op. Geen hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heel logisch ja, , een van de betere spelers tegen Japan op de bank zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |