quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een vrij grove over de ramp met de Challenger in 1987.Er is hier in de buurt een coverband actief met de naam Challenger, en die hebben een compleet toondove bio "sinds de ramp met de gelijknamige spaceshuttle hebben wij gezorgd dat de rook nooit op kon trekken" o.i.d. Onbedoeld schofterig hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een kuttijd. Tussen 21 en 23 starten is perfect.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De andere wedstrijd uit deze poule is om 6:00. Deze klacht is niet oke.
Zonder de kruiwagen van pappie zat die knul op de sociale werkplaats.quote:
Dan wint Duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wens mijn Nederlandse mede-users veel succes tegen Zweden. Mogen de besten winnen
Roep je hier nu op tot onsportief hard spel?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
Waar had Isak last van? Gewoon weer een tikje geven
Maar wel als invaller.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Denk dat de redenatie is dat koeman wil kunnen wisselen met spelers die diepte kunnen brengen aan de rechterkant? Koopmeiners heeft dat niet dus daarom summerville als wissel.
Malen heeft in oranje nog nooit gerendeerd vanaf de rechterkant
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Roep je hier nu op tot onsportief hard spel?
Love it.![]()
![]()
Voetbal is van iedereen. Schaatsen is van Kleintje Pils.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Domme schaatscommentator mag een voetbal-item inspreken. Andersom zie je dat ook nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |