En Sipke en Gio hadden een meer tactische en doorslaggevende rol, of wat moeten we ons daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga was bij Liverpool gewoon een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipen
Sipke zeker, dat was echt de rechterhand van Slot op het tactische vlak. Er is ook een reden dat Slot hem zo graag mee wilde. Gio was denk ik wel de ballenpomper ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
En Sipke en Gio hadden een meer tactische en doorslaggevende rol, of wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Haha, dat is een mooie omschrijving van onze cultuurbewaker.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipen
Altijd weer lachen ja. Je druk maken om iemand die vierde assistent is. Laat hem lekker armpjes om de schouder gooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Haha, dat is een mooie omschrijving van onze cultuurbewaker.![]()
Ik lees trouwens vaak dat mensen hem ook maar willen mee laten nemen in de huidige grote schoonmaak. We hebben hem dus schijnbaar wel een beetje gezien inmiddels.
Ik vraag mij vooral af wat hij precies toevoegt in deze constructie. Als je een trainer van buitenaf neemt begrijp ik het nog wel, maar de ‘cultuur bewaken’ kan Gio zelf ook wel, en Bakkati is een beetje de ideale assistent-veldtrainer. Dan had ik toch liever wat tactisch vernuft erbij gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Haha, dat is een mooie omschrijving van onze cultuurbewaker.![]()
Ik lees trouwens vaak dat mensen hem ook maar willen mee laten nemen in de huidige grote schoonmaak. We hebben hem dus schijnbaar wel een beetje gezien inmiddels.
Of wel met Sipke en dan kan die ook gewoon mee. Is eerder al gebeurd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop alleen dat er goede afspraken zijn gemaakt als Slot ergens anders aan de slag gaat en Sipke weer mee wil nemen. Dat moet je gewoon niet willen. Al krijg ik het gevoel dat Slot de nieuwe bondscoach gaat worden en daar met andere assistenten gaat werken.
Grote kans, of Bosz bondscoach en hij naar PSV. Of Arend Martijn neemt een jaar een verdiende sabbatical.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop alleen dat er goede afspraken zijn gemaakt als Slot ergens anders aan de slag gaat en Sipke weer mee wil nemen. Dat moet je gewoon niet willen. Al krijg ik het gevoel dat Slot de nieuwe bondscoach gaat worden en daar met andere assistenten gaat werken.
Praag-uit met Sjon zitten bij de gate die zijn kop eraf gezopen had in de Goldfingers en vroeg of iemand paracetamol bij zich hadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga was bij Liverpool gewoon een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipen
De dubbele dildoshow in de Goldfingers was dan ook ongeëvenaardquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Praag-uit met Sjon zitten bij de gate die zijn kop eraf gezopen had in de Goldfingers en vroeg of iemand paracetamol bij zich had
Spreekt in ieder geval de taal van het volk
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio was denk ik wel de ballenpomper ja.
Neem aan dat ze Sipke niet zomaar weer laten gaan. Snap niet waarom Slot zo vaak wordt genoemd als bondscoach, die gaat eerst nog wel de nodige prijzen (en miljoenen) harken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:56 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat je je er inderdaad weinig meer bij moet voorstellen dan af en toe een knuffel of een schop onder de kont geven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af wat hij precies toevoegt in deze constructie. Als je een trainer van buitenaf neemt begrijp ik het nog wel, maar de ‘cultuur bewaken’ kan Gio zelf ook wel, en Bakkati is een beetje de ideale assistent-veldtrainer. Dan had ik toch liever wat tactisch vernuft erbij gehad.
Wie zijn toch die mensenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik las altijd het magazine,
Nu heb ik niks meer aan het lidmaatschap.
Opzeggen
Ah, was jij datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik las altijd het magazine,
Nu heb ik niks meer aan het lidmaatschap.
Opzeggen
Blij is een groot woord. Kan me in het kader beschikbaarheid en van alle hervormingen en puinruimen zowel binnen de selectie als de club in zijn geheel wel vinden in de keuze.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn de Feyenoorders hier blij mee?
Ik ben even door mijn posts van 2018 gaan scrollen (ook toen gaf ik al lange ambtenaars antwoorden), maar ik was opvallend positief over Gio als persoon/trainer. Vooral wat negatief over zijn totale gebrek aan tactische creativiteit en het te lang vasthouden aan spelers die er geen klote meer van konden zoals Jan Arie vd Heijden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn de Feyenoorders hier blij mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |