abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 22:43:21 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221056880
Als TeKloese RvP eerder had ontslagen, dan had ie dus ook een opvolger aangetrokken. Wie weet wie dat dan was geweest.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 juni 2026 @ 22:45:56 #152
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221056933
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Volgens mij is de voorbereiding van Liverpool totaal in de soep gelopen door de dood van Jota en daar leg je de conditionele basis voor het seizoen. Dus of het seizoen wat dat betreft representatief is weet ik niet.
Aan de andere kant; de enige manier om dan weer frisse hoofdjes te hebben is om dan iemand aan te stellen zonder dat leed.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221058086
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het probleem van Slotball zag je bij ons soms ook als een tegenstander het dichtzette. Daarom duurde het vaak ook zo lang voordat ze scoorden, het moest heel vaak van frisse wissels komen en uitputting van de tegenstander.
Dat klopt. We waren namelijk zo dominant, dat een tegenstander niet anders kon dan met de kont in de 16 hangen.

Niet voor niks wilde Slot Hadj-Moussa erbij.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_221058136
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Precies. Zo’n motorblok, Karsdorp in feite als spelverdeler en dan had je met Elia, pre-inzinking Jørgensen, Berghuis, Toornstra, Kuyt én ook Kramer achter de hand echt heel veel scorend vermogen.

In de wetenschap dat we het onder Gio inderdaad vooral moesten hebben van de individuele klasse van veel verschillende spelers die een goal konden maken en allemaal gelijktijdig piekten, begin ik steeds onrustiger te worden.

We hebben buiten Steijn letterlijk nul middenvelders die een goal kunnen maken, en dan geef ik deze Lex Immers 1.3 slechts het voordeel van de twijfel. Gio had dat probleem alleen met Ahmadi, want ook Vilhena scoorde voldoende (o.a. Heerenveen-uit @Caland) en anders deed Kuyt het wel.

Onze buitenspelers zijn op één na kut en zelfs Moussa vind ik niet alles dit seizoen. Ueda kan totaal niet wat Jörgensen kon.

Bos heeft nog een beetje dat aanvallende van Karsdorp, maar heeft niet zo'n crosspass als Karsdorp had.

In mijn hoofd scoorden zelfs Botteghin en Scharie soms, maar dat kan ook geschiedvervalsing zijn van een brein dat nog steeds euforisch is over dat kampioenschap.

Ook in de andere seizoenen namen spelers als De Pers en Berghuis de club bij de hand met individuele klasse.

Dat hebben we nu gewoon niet.

Ik zie het niet goedkomen, tenzij De Sip ze extreem fit krijgt en slotballesque steeds van die korte one touch passes in gaat slijpen, waarmee je ze in Nederland conditioneel kapot gaat maken.
pi_221058254
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 06:37 schreef HMFuckyouall het volgende:

Ik zie het niet goedkomen, tenzij De Sip ze extreem fit krijgt en slotballesque steeds van die korte one touch passes in gaat slijpen, waarmee je ze in Nederland conditioneel kapot gaat maken.
Ik zie het ook niet meteen in de keuze voor Giovanni van Bronckhorst. Maar het is natuurlijk wel zo dat onze spelersgroep nog gigantisch zal wijzigen. Ik verwacht minimaal 6 aankopen en een hele batterij aan spelers dat nog weggaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 16 juni 2026 @ 08:19:19 #156
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221058363
quote:

[..]
In de wetenschap dat we het onder Gio inderdaad vooral moesten hebben van de individuele klasse van veel verschillende spelers die een goal konden maken en allemaal gelijktijdig piekten, begin ik steeds onrustiger te worden.

We hebben buiten Steijn letterlijk nul middenvelders die een goal kunnen maken, en dan geef ik deze Lex Immers 1.3 slechts het voordeel van de twijfel. Gio had dat probleem alleen met Ahmadi, want ook Vilhena scoorde voldoende (o.a. Heerenveen-uit @:Caland) en anders deed Kuyt het wel.

Onze buitenspelers zijn op één na kut en zelfs Moussa vind ik niet alles dit seizoen. Ueda kan totaal niet wat Jörgensen kon.

Bos heeft nog een beetje dat aanvallende van Karsdorp, maar heeft niet zo'n crosspass als Karsdorp had.

In mijn hoofd scoorden zelfs Botteghin en Scharie soms, maar dat kan ook geschiedvervalsing zijn van een brein dat nog steeds euforisch is over dat kampioenschap.

Ook in de andere seizoenen namen spelers als De Pers en Berghuis de club bij de hand met individuele klasse.

Dat hebben we nu gewoon niet.

Hetzelfde kan je ook wel een beetje zeggen over Slot volgens mij, die kon ook niet zonder zijn 'verschilmakers', Sinisterra in het eerste seizoen, Kokcu, Idrissi zelfs, Gimemez later. Neemt niet weg dat het voetballend vaak genieten was, maar ook regelmatig totaal niet als de doelpuntenmakers het niet konden brengen.

Ja, het was vaak oogaide met Gio, hoefijzer voetbal en al dat soort termen, maar doen alsof het altijd 1 brok frustratie was is ook weer overdreven. Het is al heel wat jaar geleden ook, en ik verwacht eigenlijk niet dat het voetbal hetzelfde gaat zijn. Aldi Arne gaat het spelbeeld wel bepalen, ga ik vanuit.

Of het is 1 grote show, en zowel Gio als Sipke komen als assistent, met de grote Arne als de nieuwe Arsene Wenger van Feyenoord. #makingmemories.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 08:51:19 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221058488
quote:

[..]
We hebben buiten Steijn letterlijk nul middenvelders die een goal kunnen maken, en dan geef ik deze Lex Immers 1.3 slechts het voordeel van de twijfel. Gio had dat probleem alleen met Ahmadi, want ook Vilhena scoorde voldoende (o.a. Heerenveen-uit @:Caland) en anders deed Kuyt het wel.
Bohh wat een dag

Het was overigens vooral Toornstra die dat seizoen heel erg belangrijk was, helemaal nadat Gio Kuyt liet banken

14 goals en 11 assists genot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221058506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Hetzelfde kan je ook wel een beetje zeggen over Slot volgens mij, die kon ook niet zonder zijn 'verschilmakers', Sinisterra in het eerste seizoen, Kokcu, Idrissi zelfs, Gimemez later. Neemt niet weg dat het voetballend vaak genieten was, maar ook regelmatig totaal niet als de doelpuntenmakers het niet konden brengen.
Het lijkt wel alsof je ook nog goede spelers nodig hebt.
pi_221058533
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Het lijkt wel alsof je ook nog goede spelers nodig hebt.
Farioli is het daar niet mee eens.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:03:59 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221058543
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Farioli is het daar niet mee eens.
Dat is toch die trainer die een zeker lijkend kampioenschap weggaf tegen allerlei flutteams die veelal al klaar waren met de competitie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:10:38 #161
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_221058577
Gio is een geweldige vent en ook een top-Feyenoorder. Bovendien kun je niet zeggen dat hij het slecht heeft gedaan, met alle gewonnen prijzen in zijn periode.

Maar hij is natuurlijk geen briljante trainer met geweldige ideeën. Laten we dan maar hopen dat Hulshoff daar de ruimte voor krijgt. Dan kan het best wat worden.

Wel slimme constructie. Andersom (Hulshoff hoofd en Gio hulptrainer) had natuurlijk niemand geaccepteerd.
pi_221058590
Was Gio ook niet in beeld voor andere functies binnen Feyenoord?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221058610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zonder de verschilmakers maakt zelfs Spanje het verschil niet tegen Kaapverdië. Elfmanachterdebalgenot.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:19:46 #164
2796 Rocket Ride
pi_221058643
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:14 schreef mitt het volgende:
Was Gio ook niet in beeld voor andere functies binnen Feyenoord?
Jazeker, van TD en technisch manager tot assistent trainer. De alleskunner.
pi_221058669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:19 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]
Jazeker, van TD en technisch manager tot assistent trainer. De alleskunner.
Ja heel bijzonder. Zegt wel veel over het beleid, hoewel ik niet weet of het nieuwe duo er ook zo over dacht.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221058969
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is toch die trainer die een zeker lijkend kampioenschap weggaf tegen allerlei flutteams die veelal al klaar waren met de competitie?
Yes. Maar ook de trainer die met een absoluut boutteam toch in die positie is gekomen.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 10:27:21 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_221059165
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:22 schreef mitt het volgende:

[..]
Ja heel bijzonder. Zegt wel veel over het beleid, hoewel ik niet weet of het nieuwe duo er ook zo over dacht.
Rigaux polste Van Bronckhorst al eens voor een trainerschap bij Club Brugge. En Van Eenhoorn en de VvF zijn ook fan van Gio meldt de Volkskrant:
quote:
Van Bronckhorst is een zeer goede bekende van de nieuwe algemeen directeur Robert Eenhoorn. Hij staat er ook goed op bij de Vrienden van Feyenoord, een groep vermogende supporters die Feyenoord in het ver-leden een kapitaalinjectie gaf om op de been te blijven en die nog steeds meepraat over het beleid.
Nou zijn de nieuwe ad/td van de cijfertjes, aldus zichzelf, maar ook met die bril op heeft Gio het in zijn vorige periode als trainer van Feyenoord best goed gedaan. En nu krijgt hij ook nog eens tactische steun van Sipke, dus Dick hoeft niet meer bij te springen. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 16 juni 2026 @ 10:46:38 #168
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221059403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zonder de verschilmakers maakt zelfs Spanje het verschil niet tegen Kaapverdië. Elfmanachterdebalgenot.
Wij hadden dit seizoen vooral ook een ernstig probleem door de langdurige blessure van Read (waardoor Moussa veel minder in de stelling kwam) en door geen fatsoenlijke vervanger van Paixao. Daardoor misten wij ook ‘verschilmakers’.

Thuis tegen Ajax zag je dat vooral goed terug, we waren veel beter, alleen Moussa liep voortdurend stuk op twee man want Lotomba mocht alleen verdedigen, terwijl die Engelse junk met alle vrijheid om het spel te bepalen over zijn eigen poten struikelde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:02:03 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221059542
https://www.fr12.nl/nieuw(...)zen-voor-stabiliteit

Ik vond dit wel een goed stukje die voor mij de keuze voor Gio + Hulshoff een stuk begrijpelijker maakte.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:52:16 #170
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221059769
Er is er nog één! :o

"Feyenoord haalt verdediger Kasanwirjo"
https://1908.nl/artikelen(...)irjo-naar-varkenoord
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:26:31 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221059932
Feyenoord One gewoon weer gratis

@Zipportal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221059959
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Bohh wat een dag

Het was overigens vooral Toornstra die dat seizoen heel erg belangrijk was, helemaal nadat Gio Kuyt liet banken

14 goals en 11 assists genot
Ik had Toornstra al eerder genoemd i.r.t. de debiele opmerkingen van Klaas, dus die wilde ik niet nog een keer maken. Overigens maakte Kuyt er ook 12 om 5, was niet geheel onbelangrijk.

Ik kan die opmerking overigens nergens meer terugvinden, dus er zal wel weer een debiele mod hebben lopen kutten :)

Vilhena had er 4 om 1, dat waren er minder dan ik me dacht te herinneren :{
pi_221059967
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Caland het volgende:

[..]
10.gif
pi_221059991
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:02 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)zen-voor-stabiliteit

Ik vond dit wel een goed stukje die voor mij de keuze voor Gio + Hulshoff een stuk begrijpelijker maakte.
Heitinga was net als Sipke ook assistent bij Arne en die bakte er bij Ajax niet zoveel van. Geloof ook niet dat die nu per se veel creatieve vrijheid genoten aangezien Arend Martijn nogal een controlefreak is/was op dat gebied. Vraag is dus of de tactiek aan hun overlaten en Gio als een soort manager/uithangbord gaat werken.
blablablabla
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:39:45 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221060028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Heitinga was net als Sipke ook assistent bij Arne en die bakte er bij Ajax niet zoveel van. Geloof ook niet dat die nu per se veel creatieve vrijheid genoten aangezien Arend Martijn nogal een controlefreak is/was op dat gebied. Vraag is dus of de tactiek aan hun overlaten en Gio als een soort manager/uithangbord gaat werken.
Heitinga was bij Liverpool gewoon een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221060155
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Heitinga was bij Liverpool gewoon een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipen
En Sipke en Gio hadden een meer tactische en doorslaggevende rol, of wat moeten we ons daarbij voorstellen?
blablablabla
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:56:03 #177
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221060242
Ik hoop alleen dat er goede afspraken zijn gemaakt als Slot ergens anders aan de slag gaat en Sipke weer mee wil nemen. Dat moet je gewoon niet willen. Al krijg ik het gevoel dat Slot de nieuwe bondscoach gaat worden en daar met andere assistenten gaat werken.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:36:41 #178
474254 GurneyIsBestOke
pi_221060580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]
En Sipke en Gio hadden een meer tactische en doorslaggevende rol, of wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Sipke zeker, dat was echt de rechterhand van Slot op het tactische vlak. Er is ook een reden dat Slot hem zo graag mee wilde. Gio was denk ik wel de ballenpomper ja.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:43:07 #179
2796 Rocket Ride
pi_221060624
quote:

[..]
een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipen
Haha, dat is een mooie omschrijving van onze cultuurbewaker. :)

Ik lees trouwens vaak dat mensen hem ook maar willen mee laten nemen in de huidige grote schoonmaak. We hebben hem dus schijnbaar wel een beetje gezien inmiddels.
pi_221060641
Gio wordt op tactisch vlak wel wat onderschat. Of ik heb althans een ander gevoel overgehouden aan zijn eerste periode. Had alleen een andere visie.

En juist daar lijkt mij dit een prima duo.
pi_221060646
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik lees trouwens vaak dat mensen hem ook maar willen mee laten nemen in de huidige grote schoonmaak. We hebben hem dus schijnbaar wel een beetje gezien inmiddels.
Altijd weer lachen ja. Je druk maken om iemand die vierde assistent is. Laat hem lekker armpjes om de schouder gooien.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:53:44 #182
474254 GurneyIsBestOke
pi_221060685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik vraag mij vooral af wat hij precies toevoegt in deze constructie. Als je een trainer van buitenaf neemt begrijp ik het nog wel, maar de ‘cultuur bewaken’ kan Gio zelf ook wel, en Bakkati is een beetje de ideale assistent-veldtrainer. Dan had ik toch liever wat tactisch vernuft erbij gehad.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:54:55 #183
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221060699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop alleen dat er goede afspraken zijn gemaakt als Slot ergens anders aan de slag gaat en Sipke weer mee wil nemen. Dat moet je gewoon niet willen. Al krijg ik het gevoel dat Slot de nieuwe bondscoach gaat worden en daar met andere assistenten gaat werken.
Of wel met Sipke en dan kan die ook gewoon mee. Is eerder al gebeurd.
pi_221060868
quote:
Grote kans, of Bosz bondscoach en hij naar PSV. Of Arend Martijn neemt een jaar een verdiende sabbatical.
blablablabla
pi_221060942
quote:

[..]
Praag-uit met Sjon zitten bij de gate die zijn kop eraf gezopen had in de Goldfingers en vroeg of iemand paracetamol bij zich had :D

Spreekt in ieder geval de taal van het volk
  dinsdag 16 juni 2026 @ 14:33:51 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221060990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Praag-uit met Sjon zitten bij de gate die zijn kop eraf gezopen had in de Goldfingers en vroeg of iemand paracetamol bij zich had :D

Spreekt in ieder geval de taal van het volk
De dubbele dildoshow in de Goldfingers was dan ook ongeëvenaard
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 14:58:48 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_221061160
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gio was denk ik wel de ballenpomper ja.
:D Op zich is-ie daar bescheiden genoeg voor ja. Hij zal er vast ook niet mee te koop lopen dat hij ruim 100 interlands speelde en met Barcelona de CL won. Wetend dat coach een ander vak is dan speler. Maar als coach heeft hij ook al een paar prijzen binnengesleept en een EL-finale bereikt. Dus ballenblazer is dan voor Gio misschien nét wat te weinig ambitieus. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:22:25 #188
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_221061310
Ik las altijd het magazine,
Nu heb ik niks meer aan het lidmaatschap.

Opzeggen
pi_221062957
quote:
Neem aan dat ze Sipke niet zomaar weer laten gaan. Snap niet waarom Slot zo vaak wordt genoemd als bondscoach, die gaat eerst nog wel de nodige prijzen (en miljoenen) harken.
pi_221062983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vraag mij vooral af wat hij precies toevoegt in deze constructie. Als je een trainer van buitenaf neemt begrijp ik het nog wel, maar de ‘cultuur bewaken’ kan Gio zelf ook wel, en Bakkati is een beetje de ideale assistent-veldtrainer. Dan had ik toch liever wat tactisch vernuft erbij gehad.
Denk dat je je er inderdaad weinig meer bij moet voorstellen dan af en toe een knuffel of een schop onder de kont geven.
pi_221064848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:

Opzeggen
Wie zijn toch die mensen
pi_221065292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:

Opzeggen
Ah, was jij dat
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_221070705
Giovanni van Bronckhorst is nu officieel gepresenteerd als de nieuwe trainer van Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:11:58 #194
474254 GurneyIsBestOke
pi_221070751
Het plaatje van Gio met de prijzenkast mag weer terug in de OP @klaas
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 16:16:43 #195
35723 crew  GGMM
pi_221070774
Gefeliciteerd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:24:05 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221070809
Zijn de Feyenoorders hier blij mee?
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:26:08 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221070820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij is een groot woord. Kan me in het kader beschikbaarheid en van alle hervormingen en puinruimen zowel binnen de selectie als de club in zijn geheel wel vinden in de keuze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:31:38 #198
474254 GurneyIsBestOke
pi_221070850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben even door mijn posts van 2018 gaan scrollen (ook toen gaf ik al lange ambtenaars antwoorden), maar ik was opvallend positief over Gio als persoon/trainer. Vooral wat negatief over zijn totale gebrek aan tactische creativiteit en het te lang vasthouden aan spelers die er geen klote meer van konden zoals Jan Arie vd Heijden.

Maar goed, dat was wel met saaie assistenten en Ome Mart als TD die scoutte via Studio Sport. Hopelijk ondervang je die problemen nu met een tactisch onderlegde assistent en een magere Belg die er kort op zit. Dan wordt het misschien best wel wat.

Oftewel: blij een groot woord, maar gezien de aanwezige opties wellicht de beste makkelijke keuze.
pi_221070851
Ik vind het persoonlijk leuker om een clubman als Gio voor de groep te hebben dan een vreemdeling van wie ik daarvoor nooit had gehoord. Dus ik ben gematigd positief, hopelijk doet hij het goed :)
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:36:27 #200
2796 Rocket Ride
pi_221070881
Blij is bij mij ook een te groot woord. Maar ik snap het wel (zeker samen met de Sip). Bij buitenlandse trainers moet je toch altijd maar afwachten of het past. Priske leek mij aanvankelijk ook goede keuze..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')