Aan de andere kant; de enige manier om dan weer frisse hoofdjes te hebben is om dan iemand aan te stellen zonder dat leed.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is de voorbereiding van Liverpool totaal in de soep gelopen door de dood van Jota en daar leg je de conditionele basis voor het seizoen. Dus of het seizoen wat dat betreft representatief is weet ik niet.
Dat klopt. We waren namelijk zo dominant, dat een tegenstander niet anders kon dan met de kont in de 16 hangen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem van Slotball zag je bij ons soms ook als een tegenstander het dichtzette. Daarom duurde het vaak ook zo lang voordat ze scoorden, het moest heel vaak van frisse wissels komen en uitputting van de tegenstander.
In de wetenschap dat we het onder Gio inderdaad vooral moesten hebben van de individuele klasse van veel verschillende spelers die een goal konden maken en allemaal gelijktijdig piekten, begin ik steeds onrustiger te worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Zo’n motorblok, Karsdorp in feite als spelverdeler en dan had je met Elia, pre-inzinking Jørgensen, Berghuis, Toornstra, Kuyt én ook Kramer achter de hand echt heel veel scorend vermogen.
Ik zie het ook niet meteen in de keuze voor Giovanni van Bronckhorst. Maar het is natuurlijk wel zo dat onze spelersgroep nog gigantisch zal wijzigen. Ik verwacht minimaal 6 aankopen en een hele batterij aan spelers dat nog weggaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik zie het niet goedkomen, tenzij De Sip ze extreem fit krijgt en slotballesque steeds van die korte one touch passes in gaat slijpen, waarmee je ze in Nederland conditioneel kapot gaat maken.
Hetzelfde kan je ook wel een beetje zeggen over Slot volgens mij, die kon ook niet zonder zijn 'verschilmakers', Sinisterra in het eerste seizoen, Kokcu, Idrissi zelfs, Gimemez later. Neemt niet weg dat het voetballend vaak genieten was, maar ook regelmatig totaal niet als de doelpuntenmakers het niet konden brengen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
In de wetenschap dat we het onder Gio inderdaad vooral moesten hebben van de individuele klasse van veel verschillende spelers die een goal konden maken en allemaal gelijktijdig piekten, begin ik steeds onrustiger te worden.
We hebben buiten Steijn letterlijk nul middenvelders die een goal kunnen maken, en dan geef ik deze Lex Immers 1.3 slechts het voordeel van de twijfel. Gio had dat probleem alleen met Ahmadi, want ook Vilhena scoorde voldoende (o.a. Heerenveen-uit @:Caland) en anders deed Kuyt het wel.
Onze buitenspelers zijn op één na kut en zelfs Moussa vind ik niet alles dit seizoen. Ueda kan totaal niet wat Jörgensen kon.
Bos heeft nog een beetje dat aanvallende van Karsdorp, maar heeft niet zo'n crosspass als Karsdorp had.
In mijn hoofd scoorden zelfs Botteghin en Scharie soms, maar dat kan ook geschiedvervalsing zijn van een brein dat nog steeds euforisch is over dat kampioenschap.
Ook in de andere seizoenen namen spelers als De Pers en Berghuis de club bij de hand met individuele klasse.
Dat hebben we nu gewoon niet.
Ik zie het niet goedkomen, tenzij De Sip ze extreem fit krijgt en slotballesque steeds van die korte one touch passes in gaat slijpen, waarmee je ze in Nederland conditioneel kapot gaat maken.
Bohh wat een dagquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
We hebben buiten Steijn letterlijk nul middenvelders die een goal kunnen maken, en dan geef ik deze Lex Immers 1.3 slechts het voordeel van de twijfel. Gio had dat probleem alleen met Ahmadi, want ook Vilhena scoorde voldoende (o.a. Heerenveen-uit @:Caland) en anders deed Kuyt het wel.
Het lijkt wel alsof je ook nog goede spelers nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je ook wel een beetje zeggen over Slot volgens mij, die kon ook niet zonder zijn 'verschilmakers', Sinisterra in het eerste seizoen, Kokcu, Idrissi zelfs, Gimemez later. Neemt niet weg dat het voetballend vaak genieten was, maar ook regelmatig totaal niet als de doelpuntenmakers het niet konden brengen.
Farioli is het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je ook nog goede spelers nodig hebt.
Dat is toch die trainer die een zeker lijkend kampioenschap weggaf tegen allerlei flutteams die veelal al klaar waren met de competitie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Farioli is het daar niet mee eens.
Zonder de verschilmakers maakt zelfs Spanje het verschil niet tegen Kaapverdië. Elfmanachterdebalgenot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je ook wel een beetje zeggen over Slot volgens mij, die kon ook niet zonder zijn 'verschilmakers', Sinisterra in het eerste seizoen, Kokcu, Idrissi zelfs, Gimemez later. Neemt niet weg dat het voetballend vaak genieten was, maar ook regelmatig totaal niet als de doelpuntenmakers het niet konden brengen.
Jazeker, van TD en technisch manager tot assistent trainer. De alleskunner.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:14 schreef mitt het volgende:
Was Gio ook niet in beeld voor andere functies binnen Feyenoord?
Ja heel bijzonder. Zegt wel veel over het beleid, hoewel ik niet weet of het nieuwe duo er ook zo over dacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:19 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Jazeker, van TD en technisch manager tot assistent trainer. De alleskunner.
Yes. Maar ook de trainer die met een absoluut boutteam toch in die positie is gekomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch die trainer die een zeker lijkend kampioenschap weggaf tegen allerlei flutteams die veelal al klaar waren met de competitie?
Rigaux polste Van Bronckhorst al eens voor een trainerschap bij Club Brugge. En Van Eenhoorn en de VvF zijn ook fan van Gio meldt de Volkskrant:quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Zegt wel veel over het beleid, hoewel ik niet weet of het nieuwe duo er ook zo over dacht.
Nou zijn de nieuwe ad/td van de cijfertjes, aldus zichzelf, maar ook met die bril op heeft Gio het in zijn vorige periode als trainer van Feyenoord best goed gedaan. En nu krijgt hij ook nog eens tactische steun van Sipke, dus Dick hoeft niet meer bij te springen.quote:Van Bronckhorst is een zeer goede bekende van de nieuwe algemeen directeur Robert Eenhoorn. Hij staat er ook goed op bij de Vrienden van Feyenoord, een groep vermogende supporters die Feyenoord in het ver-leden een kapitaalinjectie gaf om op de been te blijven en die nog steeds meepraat over het beleid.
Wij hadden dit seizoen vooral ook een ernstig probleem door de langdurige blessure van Read (waardoor Moussa veel minder in de stelling kwam) en door geen fatsoenlijke vervanger van Paixao. Daardoor misten wij ook ‘verschilmakers’.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder de verschilmakers maakt zelfs Spanje het verschil niet tegen Kaapverdië. Elfmanachterdebalgenot.
Ik had Toornstra al eerder genoemd i.r.t. de debiele opmerkingen van Klaas, dus die wilde ik niet nog een keer maken. Overigens maakte Kuyt er ook 12 om 5, was niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bohh wat een dag
Het was overigens vooral Toornstra die dat seizoen heel erg belangrijk was, helemaal nadat Gio Kuyt liet banken
14 goals en 11 assists genot
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch die trainer die een zeker lijkend kampioenschap weggaf tegen allerlei flutteams die veelal al klaar waren met de competitie?
Heitinga was net als Sipke ook assistent bij Arne en die bakte er bij Ajax niet zoveel van. Geloof ook niet dat die nu per se veel creatieve vrijheid genoten aangezien Arend Martijn nogal een controlefreak is/was op dat gebied. Vraag is dus of de tactiek aan hun overlaten en Gio als een soort manager/uithangbord gaat werken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:02 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)zen-voor-stabiliteit
Ik vond dit wel een goed stukje die voor mij de keuze voor Gio + Hulshoff een stuk begrijpelijker maakte.
Heitinga was bij Liverpool gewoon een soort John de Wolf. Pionnenzetter en leuk om erbij te hebben als je een avondje je kop eraf wil zuipenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heitinga was net als Sipke ook assistent bij Arne en die bakte er bij Ajax niet zoveel van. Geloof ook niet dat die nu per se veel creatieve vrijheid genoten aangezien Arend Martijn nogal een controlefreak is/was op dat gebied. Vraag is dus of de tactiek aan hun overlaten en Gio als een soort manager/uithangbord gaat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |