met name BR406 had er veel last van.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaar of tien (15?) geleden haden ze toch ook zo'n issues met de airco's in ICE's. Moesten alle ICE's aan de kant en de diensten gereden worden met whatever er maar 1435 spoorde. Tot BR650 aan toeZo spel je "incompetentie" dus.
Maken die er zo'n zooitje van dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:37 schreef derLudolf het volgende:
National Express geen kans maakt om te winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |