Prima nieuwe regel. Bondscoach paraguay vindt dat hand voor de mond bij voetbal hoort. Die meneer heeft duidelijk minder normen en waarden.quote:
Ik vind het vooral altijd grappig als spelers uit de KKD dat doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zou gewoon op buikspreekcursus gaan. Helemaal geen hand voor de mond nodig.
Regel is prima. Maar dan moet je het handhaven bij iedereen. Verder kun je ook gewoon je shirt voor je mond doen. Tip voor de spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Prima nieuwe regel. Bondscoach paraguay vindt dat hand voor de mond bij voetbal hoort. Die meneer heeft duidelijk minder normen en waarden.
Enige manier om het snel af te leren en de regels zijn bekend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef Karina het volgende:
Rood vind ik een beetje overdreven hoor. Verder vind ik het altijd ontzettend stom als spelers praten met hun hand voor de mond
Zou jij hier voor naar het stadion gaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
AFTER REVIEW. NUMBER 10. PARAGUAY. COVER HIS MOUTH.
DECISION IS RED CARD.
Ik zou er zelfs bijna voor gaan stokeren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij hier voor naar het stadion gaan?
Ook geel voor geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige manier om het snel af te leren en de regels zijn bekend.
Hoe Turk als een klein kind naar de scheidsrechter rent om hem te verklikken is daarentegen ook weer iets.
Ja ik vind dit eigenlijk nergens op slaan. Hoe wordt het spel verpest als spelers hun hand voor hun mond houden? Het is wat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die regel zou eigenlijk geel moeten zijn. Rood is wel overdreven vind ik.
Hoort bij het voetbal. Kennelijk bestaat voetbal pas 20 jaar in Paraguay sinds er zoveel camera's op het veld gericht staan dat mensen de mond begonnen af te schermen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik vind dit eigenlijk nergens op slaan. Hoe wordt het spel verpest als spelers hun hand voor hun mond houden? Het is wat.
NOSquote:Turkije reisde met erg hoge verwachtingen af naar de Verenigde Staten.
Dat was tegen een teamgenoot, dat is geen onderdeel van de regelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Turkije![]()
![]()
![]()
Op papier nog best wat leuke spelers. Maar wat een aanfluiting weer. Na 2 speelrondes uitgeschakeld in een van de zwakste poules. En hoe ook. Die rooie kaart is ook wel bizar. Messi deed het ook al eerder dit WK, maar dan doet de FIFA niks natuurlijk.
Wel een goede manier om te zorgen dat het niet meer gebeurt, lijkt me.. het is in ieder geval bij iedereen duidelijk dat die rode kaart ook gegeven wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen fan van 'praten met hand voor de mond' = rood.
Inderdaad. Een gele kaart lijkt mij een logischere straf. Dit is erg buitensporig.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen fan van 'praten met hand voor de mond' = rood.
Verwachtingen rondom Turkije zijn altijd wel hoog. Ze hebben vaak best wel wat individuele klasse. Het probleem is dat ze niet zo goed als team fungeren, ze willen allemaal zelf de hoofdrol hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Ben geen Turkije watcher maar 'erg hoge verwachtingen' lijkt me dan meer gebaseerd op hoop dan prestatie in het recente verleden?
Nou, ja. Wat 'gebeurt er niet meer'? Prestianni heeft het misbruikt voor racisme. Maar tegenwoordig hebben we 10.000 camera's rond het voetbalveld. Liplezers genoeg in een emotionele sport. Liplezers genoeg op social media.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een goede manier om te zorgen dat het niet meer gebeurt, lijkt me.. het is in ieder geval bij iedereen duidelijk dat die rode kaart ook gegeven wordt
Zou me verbazen als er nog een 2e rode kaart volgt dit toernooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |