Ik help het je hopen.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Ja, was weer gezellig allen! Dank je wel Melting.
Fijne nacht nog (hopelijk zonder rellen en explosies) en welterusten!
Dat hoop je ook voor je. Idioteriequote:Op zondag 14 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Ja, was weer gezellig allen! Dank je wel Melting.
Fijne nacht nog (hopelijk zonder rellen en explosies) en welterusten!
Ja dat was ook bizar zegquote:Op zondag 14 juni 2026 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben de enorme knal eergisteren gehoord, was hemelsbreed niet ver weg…
Ja, daar doelde ik ook op. Lijkt ook doelbewust te zijn geweest.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben de enorme knal eergisteren gehoord, was hemelsbreed niet ver weg…
Dat laatste denk ik ook, als het al niet vanwege een andere reden zal gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik denk trouwens wel dat we serieus moeten nadenken over een alternatief als het gaat om het forum. Ik voorzie dat Danny in een boze bui zo de stekker eruit kan trekken.
Ik doelde ook inderdaad op dat topic en ik vrees dat Danny op het moment niet heel stabiel is en dit zal niet helpen. Geheel los van het feit dat hij het zelf natuurlijk op gang heeft gebracht.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, als het al niet vanwege een andere reden zal gebeuren.
De lont is in het kruidvat gestoken: NWS / Zwaai hier Straatcommando uit
Ik herken een hoop uit dat topic en het vertrek van crew in de loop der tijd…
Ik kom al heel lang niet meer in NWS, waarvan ik ooit korte tijd mod ben geweest (waarmee ik ook niet voor niets mee ben gestopt). Ik laat de zoveelste discussie of ruzie maar aan me voorbij gaan, maar één ding weet ik wél heel zeker: zonder vrijwilligers is er geen FOK! mogelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, als het al niet vanwege een andere reden zal gebeuren.
De lont is in het kruidvat gestoken: NWS / Zwaai hier Straatcommando uit
Ik herken een hoop uit dat topic en het vertrek van crew in de loop der tijd…
We hebben nog ergens zo'n oud Radio 49-forum dat we jaren geleden voor intern overleg hebben gebruikt. Het lijkt me sowieso goed om iets achter de hand te hebben, al was het maar tijdelijk. Gewoon voor de zekerheid, zodat we vindbaar en zichtbaar blijven.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik denk trouwens wel dat we serieus moeten nadenken over een alternatief als het gaat om het forum. Ik voorzie dat Danny in een boze bui zo de stekker eruit kan trekken.
Volgens mij bestaat dat BB-forum niet meer…quote:Op maandag 15 juni 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We hebben nog ergens zo'n oud Radio 49-forum dat we jaren geleden voor intern overleg hebben gebruikt. Het lijkt me sowieso goed om iets achter de hand te hebben, al was het maar tijdelijk. Gewoon voor de zekerheid, zodat we vindbaar en zichtbaar blijven.
Dat is er inderdaad niet meerquote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat BB-forum niet meer…
Ik denk niet dat hij dat zo snel zal doen want dan is hij z’n inkomen kwijt en moet hij wat anders gaan doen dan de hele dag naar plaatjes zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Een discord server is ook zo aangemaakt lijkt me.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet wel een plekje waar wij (symph en ik) in elk geval te vinden zijn, volgens mij heb ik livelink al eens daar naartoe verwezen. En verder is er nog de facebookgroep waar ook een deel van radio49-users zijn.
Ik heb geen idee wat dat is en wat je daar mee moet cq kuntquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een discord server is ook zo aangemaakt lijkt me.
Voetbal heeft hier voorrang vanavond, dus we luisteren niet meequote:Op woensdag 17 juni 2026 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Straks om 19:00 uur is er weer een DJ11-uitzending. Een reguliere, dus verzoekjes aanvragen is mogelijk. Deze zijn alvast welkom via DM.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voetbal heeft hier voorrang vanavond, dus we luisteren niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |