Ja, ik wil nog wel een keer in de winter naar Finland om te kijken hoe ik dat zou vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zou ik overigens veel meer moeite mee hebben, amper daglicht
Dat was een vraag bij onze pubquiz vorig jaar kerst.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:55 schreef Fogel het volgende:
Dacht even dat het de intro van summer wine was.
Maar het hotel is blauw
Die kwam afgelopen week al voorbij…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje; Chris Rea: road the hell. Incl superlange intro
Dat is echt een geweldig nummerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje; Chris Rea: road the hell. Incl superlange intro
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - A fraction too much friction
quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Met vrienden weer eens een hapje gegeten.
Shared dining, dus de hele tafel vol laten plempen en dan maar een beetje schransen als Asterix en Obelix. Lekker ongedwongen…
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Shared dining, dus de hele tafel vol laten plempen en dan maar een beetje schransen als Asterix en Obelix. Lekker ongedwongen…
Klinkt gezellig en lekker!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb hem even bewaard.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef MadMaster het volgende:
En vanmiddag zijn we toevalling in een fort van de Stelling van Amsterdam belandt.
We reden er langs en zagen Canadese en Engelse vlaggen. Was er al 100 keer eerder langs gereden, maar het was me nooit opgevallen.
Bleek er een verzets- en vliegtuigenmuseum in gehuisvest te zijn met o.a. allemaal vliegtuigen die in de nabije omgeving tijdens de oorlog gecrasht zijn. En een heuse gerestaureerde Spitfire stond in een aparte loods.
Zeer de moeite waard…
https://www.crash40-45.nl/
Ik heb er alleen maar een tussenlanding gemaakt, op weg naar Curacao, bij dat befaamde strandje waar we het al eerder over gehad hebben. Verder ken ik het niet…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef Fogel het volgende:
Mr Mad? Heb je toevallig tips voor st maarten? Ga daar volgende maand heen
Zijn ouders hebben toch echt de verkeerde naam gekozen.quote:
Echt, als men nou niet zou besluiten om solo te gaanquote:
Had natuurlijk Ed moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben toch echt de verkeerde naam gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |