SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Dat denk ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig draait hij maar een volledig album
Dit heb ik echt nooit begrepenquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Nee, dan zijn de Sjonnies inderdaad wel leuker. Jammer dat je dit nummer nodig vond om je punt te maken, Melting!
Gewoon volgende keer een biertje uit de schuur halenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.![]()
Volgende keer mijn bierhaal-skills beter afstemmen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Nee, dan zijn de Sjonnies inderdaad wel leuker. Jammer dat je dit nummer nodig vond om je punt te maken, Melting!
Ik heb geen schuur.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer een biertje uit de schuur halen
Nee, hele rare samenwerking waar ook werkelijk niks goeds uit voort is gekomen.quote:
Dan doe je maar alsof je er wel een hebtquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof je er wel een hebt
Dat zijn de schoenen van Bertha 37quote:
Hoe ken jij die schoenen zo goed?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn de schoenen van Bertha 37
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
The Beastie Boys - Fight for your right to party
Volgende is Iron Maiden met nr of the beast?quote:
Bette kan dit prima alleen af!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat de Stones weer kwamen
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende is Iron Maiden met nr of the beast?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die heb ik van de week al live gehoord.
Donker weinig last van hierquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
For the record wil ik nog even melden dat ik geen Maiden-shirt aan heb.
Ik ook niet….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
For the record wil ik nog even melden dat ik geen Maiden-shirt aan heb.
Mijn maat is niet meer doorgeefbaar. Die moet eerst weer terug naar normale proporties.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Schaam je..... maar als je er geen hebt, wil ik je er wel 1 cadeau hoor.
Moet je alleen even je maat doorgeven.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet….
Wel een die zo zwart is als de nacht….
Maar hoe leg je dar uit aan Noren?
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn maat is niet meer doorgeefbaar. Die moet eerst weer terug naar normale proporties.
Geloof me maar. Het is de laatste tijd wat mis gegaan met te veel eten en te weinig bewegen. Ik moet de vibe weer zien te vinden. Mijn voet gaat wel langzamerhand weer meewerken, dus dat is hoopgevend.quote:
Wacht tot novemberquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet….
Wel een die zo zwart is als de nacht….
Maar hoe leg je dar uit aan Noren?
Daar zou ik overigens veel meer moeite mee hebben, amper daglichtquote:
Is zwemmen een optie? Dat is/was mijn reddingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Geloof me maar. Het is de laatste tijd wat mis gegaan met te veel eten en te weinig bewegen. Ik moet de vibe weer zien te vinden. Mijn voet gaat wel langzamerhand weer meewerken, dus dat is hoopgevend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Ja, ik wil nog wel een keer in de winter naar Finland om te kijken hoe ik dat zou vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zou ik overigens veel meer moeite mee hebben, amper daglicht
Dat was een vraag bij onze pubquiz vorig jaar kerst.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:55 schreef Fogel het volgende:
Dacht even dat het de intro van summer wine was.
Maar het hotel is blauw
Die kwam afgelopen week al voorbij…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje; Chris Rea: road the hell. Incl superlange intro
Dat is echt een geweldig nummerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje; Chris Rea: road the hell. Incl superlange intro
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - A fraction too much friction
quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Met vrienden weer eens een hapje gegeten.
Shared dining, dus de hele tafel vol laten plempen en dan maar een beetje schransen als Asterix en Obelix. Lekker ongedwongen…
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Shared dining, dus de hele tafel vol laten plempen en dan maar een beetje schransen als Asterix en Obelix. Lekker ongedwongen…
Klinkt gezellig en lekker!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb hem even bewaard.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef MadMaster het volgende:
En vanmiddag zijn we toevalling in een fort van de Stelling van Amsterdam belandt.
We reden er langs en zagen Canadese en Engelse vlaggen. Was er al 100 keer eerder langs gereden, maar het was me nooit opgevallen.
Bleek er een verzets- en vliegtuigenmuseum in gehuisvest te zijn met o.a. allemaal vliegtuigen die in de nabije omgeving tijdens de oorlog gecrasht zijn. En een heuse gerestaureerde Spitfire stond in een aparte loods.
Zeer de moeite waard…
https://www.crash40-45.nl/
Ik heb er alleen maar een tussenlanding gemaakt, op weg naar Curacao, bij dat befaamde strandje waar we het al eerder over gehad hebben. Verder ken ik het niet…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef Fogel het volgende:
Mr Mad? Heb je toevallig tips voor st maarten? Ga daar volgende maand heen
Zijn ouders hebben toch echt de verkeerde naam gekozen.quote:
Echt, als men nou niet zou besluiten om solo te gaanquote:
Had natuurlijk Ed moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben toch echt de verkeerde naam gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |