Met de gordijntjes dicht wel. Ziet allah nietquote:
Hebben ze niet uitbetaald wat ze je beloofd hadden?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is de laatste keer dan ik naar een wedstrijd van Qatar heb gekeken
Kalkoenreepjes.quote:
Zwitserland speelt anders ook vrij neutraalquote:
Voor hetzelfde geld gaan ze in een vermakelijke pot met 6-0 van het veld af.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is de laatste keer dan ik naar een wedstrijd van Qatar heb gekeken
Hebben best nog wat op de bankquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zwitserland speelt anders ook vrij neutraal
Omdat de toplanden nog niet aan de beurt zijn geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iedere vier jaar denk je toch weer: "Oh leuk, het WK!"
En na de eerste reeks poule wedstrijden wil je je polsen weer doorsnijden.
Net even teveel landen dit jaarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze hangen alleen maar voor de goal, geen reet aan zoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaan ze in een vermakelijke pot met 6-0 van het veld af.
dan kijk je toch alleen naar landen zoals portugal brazilie en eigen landquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die mag van mij om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Qatar tegen Zuid-Afrika lijkt me een leuk affiche
Ik denk elke dag, hopelijk kan ik in slaap vallen zonder de urge om deze troep zo laat op de avond nog op te zettenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veel buitenlands geld?quote:
Dat is deze editie wel een stuk makkelijker voor je gemaakt, een hoop lollerwedstrijden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk elke dag, hopelijk kan ik in slaap vallen zonder de urge om deze groep zo laat op de avond nog op te zetten
Straks kunnen we genieten van Haïti - Schotlandquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is deze editie wel een stuk makkelijker voor je gemaakt, een hoop lollerwedstrijden.
Da's pas om 3 uurquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks kunnen we genieten van Haïti - Schotland
De lamme tegen de blindequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Qatar tegen Zuid-Afrika lijkt me een leuk affiche
Hier zitten toch allemaal van die fluitketels die midden in de nacht opstaan voor rondje rijden op tv? Dan moet dit lukken.quote:
Hè ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Misschien jou weer modrechten geven. Je bent er vaker dan onlogisch
Fluitketels?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zitten toch allemaal van die fluitketels die midden in de nacht opstaan voor rondje rijden op tv? Dan moet dit lukken.
quote:
Dat wordt toch vooral gedaan door de fanatici van de Olympische Spelen?quote:
Geert is een beetje in zichzelf gaan gelovenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Geert zit al klaar voor de 12 uur wedstrijd
Is dit echtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Stay classy, Geert!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ik zal jouw ketel eens laten fluiten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zitten toch allemaal van die fluitketels die midden in de nacht opstaan voor rondje rijden op tv? Dan moet dit lukken.
Dat is zo sporadisch en zijn echte sportenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt toch vooral gedaan door de fanatici van de Olympische Spelen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zal jouw ketel eens laten fluiten.
En morgen weer klagen dat er boze mensen op hem reageren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Wat ordinairquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zal jouw ketel eens laten fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |