quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen staat in de rij bij de pisbakken.
En bij de hotdogsquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen staat in de rij bij de pisbakken.
hoe meer mensen hotdogs kopen dan alleen zitten te kijken hoe beter voor zequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Great country, great crowd, great tournament.
Groetjes Trump en Infantino.
Ik kijk geen SBS.quote:
Met hondjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis de tijden met analisten die wisten waar ze het over hadden. Zoals Hugo Borst etc.
hij is dacht ik daarvoor aangesteld?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:15 schreef Perox het volgende:
Wat is er gebeurd met die regel dat alleen de aanvoerder met de scheids mag praten?
Is dit male bonding?quote:
Ben je zo ziek?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of ik het einde van de wedstrijd ga halen
En de volgende match dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Die leeft niet meer heb ik net vernomen.quote:
Dat wordt knotsgek juistquote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Je kunt er op wachten dat Trump nog een duit in het zakje doet met 'best ever'. Zal ook nog wel een bedachte prijs krijgen voor de beste organisatorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Great country, great crowd, great tournament.
Groetjes Trump en Infantino.
Liever lui dan moe.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Was toch hoekschop? Waarom grijpt de VAR niet in?
Dat vroeg ik ook alquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:17 schreef hhh38 het volgende:
Wat was het nou met die nieuwe regels. Ze kunnen een corner wel checken en er een achterbal van maken maar niet andersom?
Hij zal ook nog een Peaceprijs in ontvangst mogen nemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kunt er op wachten dat Trump nog een duit in het zakje doet met 'best ever'. Zal ook nog wel een bedachte prijs krijgen voor de beste organisator
2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal ook nog een Peaceprijs in ontvangst mogen nemen.
Dat mag wel!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het ook echt een kutwedstrijd
Wil iemand nog een Oranje UI?
Het is inderdaad niet bestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
Zelf effe gepaintquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
Karige warlord lijkt me toepasselijkerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal ook nog een Peaceprijs in ontvangst mogen nemen.
Ik denk dat ik de volgende ook skip ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is de laatste keer dan ik naar een wedstrijd van Qatar heb gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |