Ik ben in India geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Oh ik heb er denk ik meerdere .. maar laat ik maar beginnen met twee..
Ik kom uit India , geboren enzo .. en soms heb je gesprek met mensen en dan vertellen ze dat van Indisch eten houden en helemaal trots... Dan denk ik zucht, daar gaan we weer.. Indisch is Indonesisch eten geen Indiaas! Bij deze.
En verder mensen die dan zeggen dat India zo geweldig is dat ze er al vaak in India geweest zijn en dan vraag je waar ze geweest zijn en dan is het antwoord Goa...
Maar Goa is het toeristisch India en zo als het daar is, is het niet in steden als Bombay en Calcutta etc. Puur toeristisch en het was ooit een Portugese kolonie. Waar ze dingen eten wat ze in d rest van india absoluut niet eten.
Misschien moet ik het hierbij laten.
Maar ik kan het niet laten om te zeggen, mannen die skinny jeans dragen, dat ziet er uit als mannen die leggings dragen...
Maar goed nu stop ik .🙂
Dit heb ik een keer andersom meegemaakt. Een Indiaas klasgenootje van een van mijn kinderen: "Mijn moeder maakt altijd Indianen-eten voor in mijn lunchtrommel."quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik kom uit India , geboren enzo .. en soms heb je gesprek met mensen en dan vertellen ze dat van Indisch eten houden en helemaal trots... Dan denk ik zucht, daar gaan we weer.. Indisch is Indonesisch eten geen Indiaas! Bij deze.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo goor, je ziet het ook in het openbaar. Het is wel een bepaald soort mensen.
Sowieso scapino. M'n zoon had schoenen die er binnen een week niet meer uitzagen, gat erin enzo. 'te wild gespeeld', zeiden zequote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:57 schreef vencodark het volgende:
Dat je bij Scapino met enige regelmatig geen 2e exemplaar in de juiste maat of kleur kan vinden bij de 2e halve prijs aanbiedingen en je dus alsnog met niets vertrekt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Kocht m'n vorige auto bij een garage waar de chef alleen maar plat Twents leek te kunnen kuier'n. Gelukkig was mien va met, anders ha'k er ja niks van verstoan. G'dumme.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega en die praatte én plat Venloos én binnensmonds
Ik heb echt werkelijk waar nog nooit een woord verstaan van wat ie zei
Ik antwoordde op goed geluk altijd maar willekeurig met ja en nee
Anders had je de paling ingepakt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kocht m'n vorige auto bij een garage waar de chef alleen maar plat Twents leek te kunnen kuier'n. Gelukkig was mien va met, anders ha'k er ja niks van verstoan. G'dumme.
dat ls wel vervelend jaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Fatbikes die met 30km/uur of meer je voorbij racen op het fietspad, terwijl je met je gewone fiets daar fietst.
dit vind ik nog vervelenderquote:Een andere fietser had een felle koplamp, die zat op de hoogte van het stuur, waardoor dat het licht rechtstreeks in mijn ogen schijnt.
Dit is random heeft de meneer gezegd waar ik altijd mijn PostNL pakketje op haal. De ene keer vraagt dat systeem er niet om en de andere keer weer wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Genoeg dingen om je aan te ergeren bij PostNL, maar vandaag even de pakketpunten. Wanneer je je pakketje aan de deur bezorgd krijgt is het rennen naar de deur en zit de bezorger al weer in zijn busje voordat je bedankt hebt kunnen zeggen. Bij een pakketkluis is het een paar cijfertjes in een dramatisch functionerend touchscreen invoeren en je hebt je pakketje. Maar bij een pakketpunt moet je eerst je afhaalcode laten scannen, daarna gaan ze het pakket zoeken, vervolgens moet je je ID-kaart laten scannen en dan ook nog je handtekening zetten. dl
Snap dat ze er iets van beveiliging in willen hebben dat niet iedereen zomaar pakketjes kan afhalen, maar is zo'n afhaalcode in principe niet al genoeg om te bewijzen dat het pakketje voor jou is?
Vroeger was dat nog wel eens random ja, tegenwoordig is het standaard elke keer, bij mij wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is random heeft de meneer gezegd waar ik altijd mijn PostNL pakketje op haal. De ene keer vraagt dat systeem er niet om en de andere keer weer wel.
Ik heb drie jaar in Maastricht gestudeerd en urenlang mensen in de trein afgeluisterd, dus ik versta ze nu allemaalquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ergeren is een te groot woord, maar ik versta Limburgs niet of nauwelijks.
Erg lastig aan de telefoon en je wil niet 3 keer "sorry wat zeg je" zeggen. Dus je hangt op en hebt de helft niet meegekregen.![]()
En andersoortige emoverhalen, ook weleens ziekte-gerelateerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:25 schreef Loohcs het volgende:
Dat bijna iedere bn'er tegenwoordig een mentaal issue heeft (gehad). Hoeft geen taboe op te zitten, maar tegenwoordig lijkt 't haast wel of je zonder niet meer meetelt. Cabaretiers, zangers, DJ's, acteurs...
Verslaving, dwangneuroses, burn-out, depressie met suïcidale gedachtes, seksueel misbruik met (ptss als gevolg en natuurlijk emdr nodig gehad), en anders op z'n minst ergens op 't autistische spectrum of adhd (vaak met een 'te late' diagnose).
Het is echt superklote als 't je overkomt, maar ik vind 't een beetje veel laatste tijd. Kan ook zijn dat media het 'lekker' vinden om naar zulke dingen te vragen, want dan lijk je al snel de diepte in te gaan als interviewer of zo.
niet alleen BN'ers, ook "normale" mensen lijken allemaal wel wat te mankeren opeensquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:25 schreef Loohcs het volgende:
Dat bijna iedere bn'er tegenwoordig een mentaal issue heeft (gehad). Hoeft geen taboe op te zitten, maar tegenwoordig lijkt 't haast wel of je zonder niet meer meetelt. Cabaretiers, zangers, DJ's, acteurs...
Verslaving, dwangneuroses, burn-out, depressie met suïcidale gedachtes, seksueel misbruik met (ptss als gevolg en natuurlijk emdr nodig gehad), en anders op z'n minst ergens op 't autistische spectrum of adhd (vaak met een 'te late' diagnose).
Het is echt superklote als 't je overkomt, maar ik vind 't een beetje veel laatste tijd. Kan ook zijn dat media het 'lekker' vinden om naar zulke dingen te vragen, want dan lijk je al snel de diepte in te gaan als interviewer of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |