abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221031510
Als die reis dan echt zelf betaald is, waarom dan niet een paar dagen offline? Het is niet alsof ze nooit offline gaat. Voor een vakantie waarbij ze echt moet opladen gaat haar account dicht, maar als ze dan 4 dagen lekker met haar man naar Kos is, zien we elke stap die ze zet.
pi_221031540
Ik moest wel lachen om de opmerking dat Maart op zoek is naar een ereader die te hacken is. Daarnaast hoef je geen e-readers te hacken. Er zijn diverse mogelijkheden om aan e-books te komen. Ze maakt reclame voor diverse aanbieders van e-books. En het is heel gek, maar luisterboeken kun je nog steeds blijven luisteren via je telefoon.
pi_221031550
Zo jammer dat we verhuisd zijn, want op de andere kant zijn er tachtig topics over welke e-reader er aangeschaf moet worden. Dan kan ze zelf research doen ipv dat haar man te laten doen.
pi_221031553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als die reis dan echt zelf betaald is, waarom dan niet een paar dagen offline? Het is niet alsof ze nooit offline gaat. Voor een vakantie waarbij ze echt moet opladen gaat haar account dicht, maar als ze dan 4 dagen lekker met haar man naar Kos is, zien we elke stap die ze zet.
Precies. Heel veel thuis vakanties is ze ook offline.
pi_221031560
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar zijn die beurten ook ingepland door de reismevrouw
😂
pi_221031665
Die zwarte rok die ze drie dagen aan heeft, ik vind het vreselijk. Neem dan nog een rok mee! voor de afwisseling !!
pi_221031794
Ik moest vanmiddag vanuit de keuken naar de voordeur rennen omdat de bel ging, dat was dus een hardlooptraining. #dbm (ik heb maar een gewone tussenwoning maar het was echt een serieuze training 🤣)
pi_221031887
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
De vakantie van Natalievdlet vind ik er wel leuk uitzien trouwens
Dat is volgens mij ook spon. En ik snap dat ‘een dag per week Frans spreken’ niet echt.
pi_221031891
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
heb wat snippets van de postcast gezien. Als dit "de nieuwe/échte Mies" is, tjeetje..
Belangrijke vragen gaan over hoeveel zonnebrillen Iris heeft.. ze smeert manisch tijdens het praten kilo's lipgloss op haar lippen.. laat en passant vallen dat ze een tas heeft gekocht van ¤ 9.000, vraagt ook na wat Iris' duurste kledingstuk is, die het duidelijk over dit soort opschepperij niet wil hebben.. Pijnlijk gewoon.
Ik heb de podcast vandaag 'uitgespeeld'. Veel gesnuif van Michelle. Ze blijft Iris onderbreken. De reden waarom ze zoveel tripjes maakt is omdat ze de kinderen mist. Iris weet al dat haar kinderen nooit gaan roken en drugs gebruiken. En inderdaad veel gepoch over alle Sjenels die ze heeft.
pi_221031989
Debbie heeft een nieuwe wellis reclame? Ineens non stop weer op mijn scherm in haar kinderbroek...
pi_221032067
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef Weerikier het volgende:
AM vindt het zelf heel fantastisch dat ze nog slank is na 8 kinderen. Maar ook dat is helemaal niet zo speciaal. Mijn overgrootmoeder had 10 kinderen en was ook gewoon hartstikke slank. Ze probeert zo krampachtig bijzonder en speciaal te zijn in alles wat ze doet.
Maar dat is ze niet. Ze is zo simpel en gewoon.
Nou, gewoon.....

Ik vind haar toch echt behoorlijk weird als ik eerlijk ben.
pi_221032082
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar zijn die beurten ook ingepland door de reismevrouw
En stuurt ze AM dan ook ff een appje als t zover is?
AM; niet vergeten, tussen 17.11 en 17.23 ff een doorsmeerbeurtje, daarna douchen en op naar de salade met feta.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 13-06-2026 22:23:40 ]
pi_221032084
Die hielspoor van DBM duurde wel 10 dagen. Meine gute. Hoe komt ze in hemelsnaam erbij dat dat hielspoor was?
pi_221032132
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef Weerikier het volgende:
AM vindt het zelf heel fantastisch dat ze nog slank is na 8 kinderen. Maar ook dat is helemaal niet zo speciaal. Mijn overgrootmoeder had 10 kinderen en was ook gewoon hartstikke slank. Ze probeert zo krampachtig bijzonder en speciaal te zijn in alles wat ze doet.
Maar dat is ze niet. Ze is zo simpel en gewoon.
Mijn oma was ook na 6 kids nog mager.
Het is inderdaad genetisch.

Wel eens dat ze in het dagelijks leven niet snel de auto pakt, en veel in beweging is. Daar kan DBM nog iets van leren.
pi_221032173
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die hielspoor van DBM duurde wel 10 dagen. Meine gute. Hoe komt ze in hemelsnaam erbij dat dat hielspoor was?
Chatgpt
pi_221032314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Chatgpt
10 dagen.
pi_221032338
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef miep123456 het volgende:

[..]
10 dagen.
dit schrijft ze naar aanleiding van iemand echte echte hielspoor dat kan heel lang duren. Maar ik was er nu heel vroeg bij en als je dan met het pootje omhoog gaat ben je er met 3 weken weer vanaf 😊
pi_221032341
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Mijn oma was ook na 6 kids nog mager.
Het is inderdaad genetisch.

Wel eens dat ze in het dagelijks leven niet snel de auto pakt, en veel in beweging is. Daar kan DBM nog iets van leren.
En Sanneke ook.
pi_221032563
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie heeft een nieuwe wellis reclame? Ineens non stop weer op mijn scherm in haar kinderbroek...
Die heb ik gelukkig nog niet voorbij zien komen
pi_221032865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat zij serieus wel psychische iets mankeert waardoor ze moeilijk alleen eropuit kan, dus 'sociale hulphond' dekt de lading wel denk ik.
En pa en ma zien het weer met lede ogen aan 🥲
pi_221032902
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat is volgens mij ook spon. En ik snap dat ‘een dag per week Frans spreken’ niet echt.
Ik heb er geen Spon bij zien staan? Dat zou wel sneaky zijn als het toch spon is
pi_221032972
quote:
Wat ziet ze eruit in haar kinderbroek
pi_221033000
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En stuurt ze AM dan ook ff een appje als t zover is?
AM; niet vergeten, tussen 17.11 en 17.23 ff een doorsmeerbeurtje, daarna douchen en op naar de salade met feta.
En wat zou er gebeuren als ze dan nog niet klaar zijn 🫣 komt dan het hele schema in de war?
pi_221033442
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En wat zou er gebeuren als ze dan nog niet klaar zijn 🫣 komt dan het hele schema in de war?
Ohh die zijn echt wel klaar hoor 😆
I can't help it, if I'm lucky
pi_221033585
quote:
Ik zie m helaas ook continue met haar hoogwater kinderbroek
pi_221033638
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ohh die zijn echt wel klaar hoor 😆
Ik ben een beelddenker 😒
pi_221033703
Sommige dingen zijn gelukkig ook op Kos nog hetzelfde: MG loopt alsof hij nog steeds een paard tussen de benen heeft.
pi_221034177
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 00:05 schreef AnnArt het volgende:
Sommige dingen zijn gelukkig ook op Kos nog hetzelfde: MG loopt alsof hij nog steeds een paard tussen de benen heeft.
En gelukkig de slippers zijn ook mee.
pi_221034352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik heb de podcast vandaag 'uitgespeeld'. Veel gesnuif van Michelle. Ze blijft Iris onderbreken. De reden waarom ze zoveel tripjes maakt is omdat ze de kinderen mist. Iris weet al dat haar kinderen nooit gaan roken en drugs gebruiken. En inderdaad veel gepoch over alle Sjenels die ze heeft.
Ben benieuwd met wat voor ultiem oppervlakkigs ze morgen weer op de proppen komen.
pi_221034652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Moondance het volgende:
Doet MCW de laatste maanden überhaupt nog wel eens iets zonder Tim? Nu is die man zelfs weer mee op persreis. Het is net haar sociale hulphond.
Ja, echt.. schijnbaar heeft ze in de podcast gezegd (met dank aan @Snaky!) dat ze veel reist omdat ze de kinderen zo mist (kan ik op zich inkomen) maar ga dan lekker met je vriendinnen personeel. Heeft Timmie ook een keer een weekendje samen met zijn dochters.
Vond het vorige week ook zo frappant met die vriend van Tim uit Spanje. Die was jarig, had het moeilijk en toen kwam hij een weekendje naar NL. Prima. Mannnen gingen lekker op stap. Prima. Maar Mies moet er natuurlijk ook bij zijn (terwijl het 'haar weekend' was - en ik van een avondje stappen zoals Mies doet er de volgende dag echt af zou liggen, zou ik niet leuk vinden naar mn kinderen toe dus dat stappen zou ik bewaren voor een weekend dat ik ze niet zou hebben - en zich maximaal gedragen zoals ze die vrouw aan hun tafel bijna fijndrukte. Ze noemde het zelf haar "love language" maar het komt echt heel verstikkend over). De hulphond heeft volgens mij echt nul tijd voor zichzelf of voor zijn kinderen. Ben benieuwd of hij ook verdrietig is/mag zijn bij een wisselmoment met zn kinderen of dat dat alleen is voorbehouden aan MCW in huize Walk.

Of zou MCW eigenlijk kneiterjaloers zijn en na het gedoe met de poly (naar elkaar toegroeien en samen verder gaan zonder haar) haar nieuwe, grootse liefde geen seconde - letterlijk - uit het oog willen verliezen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Fietsbel26 op 14-06-2026 00:55:07 ]
pi_221035701
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:59 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik zie m helaas ook continue met haar hoogwater kinderbroek
Goede reclame wel. Het zal je doel maar zijn om op de kinderafdeling te kunnen shoppen.
pi_221035864
Sanneke is weer lekker haar exceem dicht aan het smeren. Het doet gewoon pijn om naar te kijken.
pi_221035883
Of zou MCW eigenlijk kneiterjaloers zijn en na het gedoe met de poly (naar elkaar toegroeien en samen verder gaan zonder haar) haar nieuwe, grootse liefde geen seconde - letterlijk - uit het oog willen verliezen?
[/quote]

Dit denk ik dus eigenlijk ook. En dat is niet zo raar natuurlijk. Die hele situatie was al complex toen ze nog met zn drieën een relatie hadden. Ook door al die kinderen die erbij betrokken waren. En dan gaan Michelle haar 2 ex geliefden, waar ze met één ervan ook nog eens 4 kinderen heeft, samen verder nadat ze eerst die driehoeksverhouding hadden. Lijkt me ook zo raar dat je samen geslapen hebt, een huishouden gerunt hebt en met zn drieën ook sex hebt gehad en zo. En dat die andere twee dan samen zijn en jouw kinderen daar dan om de week ook weer bij zijn.
Michelle heeft het zichzelf allemaal zo moeilijk gemaakt.
Ik denk ook dat die relatie met Tim niet lang gaat duren. Die man is meteen bij Michelle ingetrokken, heeft geen baan meer, ziet zijn kinderen nooit zonder dat daar ook Michelle en haar kinderen bij zijn.
Dat is nu het zo pril is en hij waarschijnlijk helemaal verliefd is en 3x per dag sex heeft allemaal nog leuk. Maar ook in deze relatie vol grootse liefde komt de realiteit uiteindelijk om de hoek kijken. En dan denk ik dat Tim zichzelf voor zn kop slaat dat hij mee is gegaan in dat bizarre influencer bestaan van Michelle. En dat hij zich de ogen uit zn kop schaamt dat hij zich zo tentoon heeft laten stellen op haar insta kanaal en zijn super jonge kinderen niet rustig de tijd heeft gegunt om te wennen aan de scheiding alleen met hun vader.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 08:23:14 #84
184769 crew  Deisyy
pi_221035908
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:13 schreef Weerikier het volgende:
Dit denk ik dus eigenlijk ook. En dat is niet zo raar natuurlijk. Die hele situatie was al complex toen ze nog met zn drieën een relatie hadden. Ook door al die kinderen die erbij betrokken waren. En dan gaan Michelle haar 2 ex geliefden, waar ze met één ervan ook nog eens 4 kinderen heeft, samen verder nadat ze eerst die driehoeksverhouding hadden. Lijkt me ook zo raar dat je samen geslapen hebt, een huishouden gerunt hebt en met zn drieën ook sex hebt gehad en zo. En dat die andere twee dan samen zijn en jouw kinderen daar dan om de week ook weer bij zijn.
Ik denk ook dat die relatie met Tim niet lang gaat duren. Die man is meteen bij Michelle ingetrokken, heeft geen baan meer, ziet zijn kinderen nooit zonder dat daar ook Michelle en haar kinderen bij zijn.
Dat is nu het zo pril is en hij waarschijnlijk helemaal verliefd is en 3x per dag sex heeft allemaal nog leuk. Maar ook in deze relatie vol grootse liefde komt de realiteit uiteindelijk om de hoek kijken. En dan denk ik dat Tim zichzelf voor zn kop slaat dat hij mee is gegaan in dat bizarre influencer bestaan van Michelle. En dat hij zich de ogen uit zn kop schaamt dat hij zich zo tentoon heeft laten stellen op haar insta kanaal en zijn super jonge kinderen niet rustig de tijd heeft gegunt om te wennen aan de scheiding alleen met hun vader.
[/quote]

Waar heb je dit gelezen dan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221035917
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:06 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke is weer lekker haar exceem dicht aan het smeren. Het doet gewoon pijn om naar te kijken.
Ze heeft geen eczeem!! Dit is een gezonde huid!!!

🤡
pi_221035919
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
[/quote]

Hij woont bij Michelle. Dus misschien dat hij een keertje alleen met zn dochtertjes naar de speeltuin gaat oid. Maar veel meer zal het niet zijn want hij heeft geen eigen huis.
pi_221035942
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:25 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze heeft geen eczeem!! Dit is een gezonde huid!!!

🤡
Ja! Helemaal blij is ze dat het egaal en rustig is zonder rare plekjes! Dat had ze alleen tijdens de verhuizing toen ze nog ongezonde dingen at!!

En wat fijn dat ze ook in Antwerpen eten blijken te hebben 🥳
pi_221035949
zondag 14 juni 2026 08:23[/url] schreef Deisyy het volgende:[/b]

quote:
Michelle heeft verteld dat de omgangsregelingen op elkaar zijn afgestemd. Wanneer zij de kinderen heeft, heeft Tim ze ook.
pi_221035983
Die huid van Sanneke.. even serieus dat is niet goed hoor. Overal rode vlekken, haar hele neus lijkt wel ontstoken. En dan zit zij met haar vingers maar te wrijven en er dikke lagen make-up op te smeren. En dan denkt ze zelf dat dit een normale , gezonde huid is?
pi_221035986
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb er geen Spon bij zien staan? Dat zou wel sneaky zijn als het toch spon is
Ik zie ook geen vermelding, maar zo’n gek ‘wij zagen onszelf nooit kamperen’ bericht vind ik best veelzeggend in haar geval. 😉
pi_221036002
Poeh kwam in mijn ochtend scroll het interview met gypsy rose tegen met needtotalk en vond dingen wel weer eng/herkenbaar bij sommige flu's om te horen... ik ga nu even mijn kinderen knuffelen
pi_221036121
Gelukkig heeft Sanneke al een wafel gehad, doel behaald!
pi_221036128
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 00:48 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Ja, echt.. schijnbaar heeft ze in de podcast gezegd (met dank aan @:Snaky!) dat ze veel reist omdat ze de kinderen zo mist (kan ik op zich inkomen) maar ga dan lekker met je vriendinnen personeel. Heeft Timmie ook een keer een weekendje samen met zijn dochters.
Vond het vorige week ook zo frappant met die vriend van Tim uit Spanje. Die was jarig, had het moeilijk en toen kwam hij een weekendje naar NL. Prima. Mannnen gingen lekker op stap. Prima. Maar Mies moet er natuurlijk ook bij zijn (terwijl het 'haar weekend' was - en ik van een avondje stappen zoals Mies doet er de volgende dag echt af zou liggen, zou ik niet leuk vinden naar mn kinderen toe dus dat stappen zou ik bewaren voor een weekend dat ik ze niet zou hebben - en zich maximaal gedragen zoals ze die vrouw aan hun tafel bijna fijndrukte. Ze noemde het zelf haar "love language" maar het komt echt heel verstikkend over). De hulphond heeft volgens mij echt nul tijd voor zichzelf of voor zijn kinderen. Ben benieuwd of hij ook verdrietig is/mag zijn bij een wisselmoment met zn kinderen of dat dat alleen is voorbehouden aan MCW in huize Walk.

Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.

In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221036174
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:15 schreef Sstt1993 het volgende:
En Mijan zegt ‘koekie’ en Dion mocht de auto parkeren.
pi_221036247
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:15 schreef Sstt1993 het volgende:
En dat terwijl Dion de auto aan het wegbrengen was. Even tijd met kind.

En ze konden om 8.30 al ergens ontbijten! Dat kan in elke grote stad maar zij doet of dat uitzonderlijk is.
pi_221036334
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En ze konden om 8.30 al ergens ontbijten! Dat kan in elke grote stad maar zij doet of dat uitzonderlijk is.
En de bakkers waren open! En dan zegt ze letterlijk; "Dat hebben we in Nederland niet"
Nee hoor Sanneke, het is ongelooflijk dat je in Antwerpen kan ontbijten om 8:30. In Nederland kan dat niet. Heel Nederland ontbijt thuis met brood van gister want bakkerijen zijn ook niet open op zondag.
pi_221036342
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:24 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En Mijan zegt ‘koekie’ en Dion mocht de auto parkeren.
Ja precies. En een wafel is zoiets waarvan je zegt ‘ja dat wil ik in Antwerpen’ maar dan doe je het nooit. En deze winkel was heel leuk en ze bleven Mijan maar koekjes geven.
pi_221036352
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:46 schreef Weerikier het volgende:

[..]
En de bakkers waren open! En dan zegt ze letterlijk; "Dat hebben we in Nederland niet"
Nee hoor Sanneke, het is ongelooflijk dat je in Antwerpen kan ontbijten om 8:30. In Nedeland kan dat niet. Heel Nederland ontbijt thuis met brood van gister want bakkerijen zijn ook niet open op zondag.
Ze moet misschien eens een keer op tijd haar huis uit en de buurt verkennen waar ze woont.
pi_221036364
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:46 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ja precies. En een wafel is zoiets waarvan je zegt ‘ja dat wil ik in Antwerpen’ maar dan doe je het nooit. En deze winkel was heel leuk en ze bleven Mijan maar koekjes geven.
En dat mag, al die koekjes. Want hij is een Smikkelbeer.
pi_221036370
Tim zijn oudste is toch leeftijd van olivia dus die gaat dan na school, en zijn jongste is een jaar ofzo? Miss na de opvang gaat kan me niet voorstellen dat die overal mee heen gesleept worden zie hem alleen haar tas tillen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')