Trumperitus.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:26 schreef Monolith het volgende:
Dat heeft Trump toch maar mooi een net approval rating van -25 opgeleverd. Zelfs voor zijn doen een prestatie om zo hard uitgekotst te worden door het Amerikaanse electoraat.
Dit wordt weinig gezien/gezegd maar het is wel een voorzichtige conclusie dat Trump hier een succesvolle operatie heeft uitgevoerd. Dit geeft de VS met name ook veel gekost.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:09 schreef Shreyas het volgende:
Totaal geen Trump-fan maar dit is tactisch heel knap gedaan van hem en de straat van Hormuz gaat weer open. En toch maar mooi die Ayatollah, die er al ruim 35 jaar zat, van de kaart geveegd.
Het is nu zaak om zo snel mogelijk totaal onafhankelijk te zijn van de straat van Hormuz, dat geldt ook voor Europa en Azië. Als Iran dat niet meer als chantagemiddel kan gebruiken, is het land uitgespeeld en kunnen we opnieuw een poging gaan wagen om het land te bevrijden en eindelijk keihard af te rekenen met het radicale moslimextremisme.
De aversie tegen Trump is natuurlijk groot, dus men ziet hem graag afgaan. Maar vergeet niet dat in Iran door het Iraanse regime al 50.000 demonstranten zijn vermoord, anders geaarden worden gemarteld, vernederd en onderdrukt, vrouwen nog altijd derderangs burgers zijn en als slavinnen worden behandeld.
Er is geen enkele indicatie dat er intern ook maar iets is veranderd binnen Iran. Het regime zit daar nog strak in de zadel.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit wordt weinig gezien/gezegd maar het is wel een voorzichtige conclusie dat Trump hier een succesvolle operatie heeft uitgevoerd. Dit geeft de VS met name ook veel gekost.
Maar wat je zegt klopt en wordt te weinig aandacht aan gegeven, er zijn wel degelijk grote successen gehaald en er is flink terrein gewonnen van Islamitische staat en de Ayatollahs.
Nu kan dit worden voortgezet in een nieuw Iran is er geen plaats voor extremisme en kan Iran intern veranderen en een meer westers bestuur gaan vormen.
Die Straat was gewoon open, en tolvrij, voordat Donnie en Bennie zonodig oorlogje wilden spelen.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:09 schreef Shreyas het volgende:
Totaal geen Trump-fan maar dit is tactisch heel knap gedaan van hem en de straat van Hormuz gaat weer open. En toch maar mooi die Ayatollah, die er al ruim 35 jaar zat, van de kaart geveegd.
Het is nu zaak om zo snel mogelijk totaal onafhankelijk te zijn van de straat van Hormuz, dat geldt ook voor Europa en Azië. Als Iran dat niet meer als chantagemiddel kan gebruiken, is het land uitgespeeld en kunnen we opnieuw een poging gaan wagen om het land te bevrijden en eindelijk keihard af te rekenen met het radicale moslimextremisme.
De aversie tegen Trump is natuurlijk groot, dus men ziet hem graag afgaan. Maar vergeet niet dat in Iran door het Iraanse regime al 50.000 demonstranten zijn vermoord, anders geaarden worden gemarteld, vernederd en onderdrukt, vrouwen nog altijd derderangs burgers zijn en als slavinnen worden behandeld.
dit is van de speld of zo?quote:Op maandag 15 juni 2026 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit wordt weinig gezien/gezegd maar het is wel een voorzichtige conclusie dat Trump hier een succesvolle operatie heeft uitgevoerd. Dit geeft de VS met name ook veel gekost.
Maar wat je zegt klopt en wordt te weinig aandacht aan gegeven, er zijn wel degelijk grote successen gehaald en er is flink terrein gewonnen van Islamitische staat en de Ayatollahs.
Nu kan dit worden voortgezet in een nieuw Iran is er geen plaats voor extremisme en kan Iran intern veranderen en een meer westers bestuur gaan vormen.
Noem de namen eens op van vijf mensen die daar strak in het zadel zitten, uit je hoofd?quote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er is geen enkele indicatie dat er intern ook maar iets is veranderd binnen Iran. Het regime zit daar nog strak in de zadel.
quote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken zelfs verscheidene inmiddels gestorven mensen wiens laatste gedachte op hun sterfbed hun haat jegens Trump was, niet het welzijn van hun kinderen of kleinkinderen, angst voor het wegrotten of de ovens, angst voor de dood en het onbekende, nee slechts haat tegen Trump en alles wat daarbij komt kijken.
Ik ----->_!
quote:
Er zal intern niets veranderen. Het regime geeft niets om de bevolking en de problemen, vernietiging van Israël zal prioriteit blijven hebben, nastreven van een kernwapen en de tentakels ver buiten het Midden-Oosten zullen uitgebreid en verstevigd worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2026 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit wordt weinig gezien/gezegd maar het is wel een voorzichtige conclusie dat Trump hier een succesvolle operatie heeft uitgevoerd
Ali, Djaylano, Achmed, Willem, Mohammedquote:Op maandag 15 juni 2026 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem de namen eens op van vijf mensen die daar strak in het zadel zitten, uit je hoofd?
Noem jij eens uit je hoofd 5 namen op van mensen die door de aanvallen zijn omgekomenquote:Op maandag 15 juni 2026 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem de namen eens op van vijf mensen die daar strak in het zadel zitten, uit je hoofd?
Ik ken zelfs verscheidene inmiddels gestorven mensen wiens laatste gedachte op hun sterfbed hun haat jegens Trump was, niet het welzijn van hun kinderen of kleinkinderen, angst voor het wegrotten of de ovens, angst voor de dood en het onbekende, nee slechts haat tegen Trump en alles wat daarbij komt kijken.
Ik ----->_!
Mooi bullshit verhaal voor r/thathappenedquote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ----->_!
Het is niet gek dat de meerderheid van de Nederlanders zo denkt.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:20 schreef Zoddie het volgende:
Je hebt mensen die de oorlog niet wouden, je hebt mensen die de oorlog wel wouden.
Maar de meest nare mensen zijn diegenen die de oorlog wel wouden en dan ineens gaan zeggen: "Ja...hé, ik moest 4 euro meer betalen aan de pomp, laat die oorlog nu maar eens af zijn zeg!"
Yeah right.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ----->_!
Ik ----->_!
Ik ben bang dat je gelijk hebt, daarom denk ik dat militair ingrijpen opnieuw nodig zal zijn, maar laten we nu eerst volledig onafhankelijk worden van de straat van Hormuz. Als Iran die troef kwijt is, dan is het regime kansloos en zullen militaire operaties een grotere kans van slagen hebben. Daarna kan er eindelijk intern wel iets veranderen in Iran.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er is geen enkele indicatie dat er intern ook maar iets is veranderd binnen Iran. Het regime zit daar nog strak in de zadel.
Je kan zo 5 familieleden van de Ayatollah opnoemen die er niet meer zijn, en er is wel degelijk militaire en nucleaire structuur vernietigd dan wel beschadigd.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klopt, als je dus denkt aan je eigen onzuinige BMW die je wekelijks van brandstof moet voorzien, of als je denkt aan dat goedkope vliegticket naar Dubai. dan wil je natuurlijk dat Donnie en Bennie wegblijven uit het Midden-Oosten zich niet met Iran bemoeien.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Straat was gewoon open, en tolvrij, voordat Donnie en Bennie zonodig oorlogje wilden spelen.
Die anonieme gasten zitten waarschijnlijk steviger in het zadel dan hun anonieme voorgangers op 28 februari.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Noem jij eens uit je hoofd 5 namen op van mensen die door de aanvallen zijn omgekomen![]()
Ga nou niet doen alsof we hier op firstname basis zitten met de figuren die het regime vormen in Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |