mommy parkietje knows bestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik word die parkiet wel een beetje zat om eerlijk te zijn ..
Ahwquote:
quote:
quote:
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.
Waarom vraag je het dan? Zit ik me helemaal in te houden om geen bitch opmerkingen te geven over hoe het kan dat je dat niet weet terwijl je overal post.quote:
CoffeeFan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben overduidelijk nog niet goed wakker.
Tijd voor een 2e bakkie.
Ja, eind vorig jaar. En een paar weken later waren we in Amersfoort (in de dierentuin), waar ze hetzelfde hadden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:51 schreef ChocoFan het volgende:
En had Domnivoor dit pas ook niet, ergens in Utrecht? Dacht ik ineens aan vannacht.
Had ik het goed onthouden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, eind vorig jaar. En een paar weken later waren we in Amersfoort (in de dierentuin), waar ze hetzelfde hadden.
Die meetapparatuur is in elk geval in orde.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik het goed onthouden.
Gaat lekker dan de laatste tijd met de waterbedrijven of.. ze hebben nu betere meetapparatuur.
De vragen schieten weer door mijn hoofd.
Lopen ze daar bij jou ook in pyjama door de supermarkt om 10 waterflessen te kopen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.
Pyjama's en uggsquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lopen ze daar bij jou ook in pyjama door de supermarkt om 10 waterflessen te kopen?
OMG ik weet niet wat ik zou doen als ik dat zag en gelukkig hoef ik niet naar de winkel momenteel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lopen ze daar bij jou ook in pyjama door de supermarkt om 10 waterflessen te kopen?
Omnomnom.quote:
Maily moppiequote:
quote:
Jij hebt Pareidoli.quote:
feest?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
OMB OMB OMB OMB OMB
Zijn jullie al klaar voor morgen?????
Groot feest![]()
![]()
![]()
![]()
Curacao gaat Duitsland een pak slaag gevenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
OMB OMB OMB OMB OMB
Zijn jullie al klaar voor morgen?????
Groot feest![]()
![]()
![]()
![]()
Heel groot feest zelfsquote:
Dat zou ook mooi zijn jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Curacao gaat Duitsland een pak slaag geven
Iets nog veel belangrijker en groter dan datquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Of bedoelde je ....?
Bekijk deze YouTube-video
Jane Fonda concert in NY?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets nog veel belangrijker en groter dan dat
Kan die dat nog?quote:
Als tegenzet van UFC White House BD Trumpparty jaquote:
Het mag van de rechter hequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als tegenzet van UFC White House BD Trumpparty ja
https://riseupsingout.com/
Maar zn naam is er vanaf van het Kennedy centrequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het mag van de rechter he
Maar je weet dus wat er morgen is,
HIJ is jarig
Hij verliest bijna elke rechtszaak jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zn naam is er vanaf van het Kennedy centre
Op vakantiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef drakin het volgende:
@:freshfruit waar ben je? Ik ben nu in het nieuwe fantasy café
Dan mist hij wat tofsquote:
Alle tijd dusquote:
quote:
Ik heb geen idee.quote:
Zij ook weer blij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag je poep water weer drinken
https://www.ad.nl/dordrec(...)en-ambacht~a46e83dc/
Ik weet het, kreeg weer een NL alert.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag je poep water weer drinken
https://www.ad.nl/dordrec(...)en-ambacht~a46e83dc/
Of er heeft iemand heel hard aan de kraan liggen lurken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, kreeg weer een NL alert.![]()
Was dan denk ik een valse uitslag gister, anders is het niet al binnen een dag opgelost.
Ik was het niet iig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of er heeft iemand heel hard aan de kraan liggen lurken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |