Dan wordt ze een echte zelfstandige vrouw?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid
dat gaat @Superbadeendje niet helemaal toestaan denk ik ....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt ze een echte zelfstandige vrouw?
Denk je dat SBE in staat is zijn eigen persoonlijkheden in toom te houden?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
dat gaat @:Superbadeendje niet helemaal toestaan denk ik ....
ze kunnen elkaar toch niet missen he ....
Nog 2 weken en dan heb ik een jaar lang geen bier of alcohol gedronken.quote:
Whyquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan heb ik een jaar lang geen bier of alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je er 1 drinken.quote:
Dan is het een jaar geleden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam.quote:
Heel goed dat je geen alcohol meer hebt gedronken sinds dien. En ook heel knap, dat lukt niet iedereen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is het een jaar geleden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam.
Heb ik iig nog wat gepresteerd afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel goed dat je geen alcohol meer hebt gedronken sinds dien. En ook heel knap, dat lukt niet iedereen.
En je bent bezig in je huis, opknappen ben je toch mee bezig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik iig nog wat gepresteerd afgelopen jaar.
Gelukkig zegt mijn parkiet ook dat ze trots op mij is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je bent bezig in je huis, opknappen ben je toch mee bezig.
Ik vind dat 2 flinke prestaties hoor.![]()
Ondanks een flinke tegenslag met gevolgen voor je lichaam, ga je toch door. Daar mag je echt wel trots op zijn.
Mooi zo. Geef haar maar een kusje van mij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zegt mijn parkiet ook dat ze trots op mij is.
Wow SBEquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kusje terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo. Geef haar maar een kusje van mij.
Ze geeft mij aanwijzingen.quote:
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ga ik nu naar mijn bed. Fijne nacht verder lieve mensjes en dat jullie straks goed kunnen slapen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ga ik nu naar mijn bed. Fijne nacht verder lieve mensjes en dat jullie straks goed kunnen slapen.
Geen bier in huisquote:
Dan is het weer tijd ervoor?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is het een jaar geleden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam.
verstandigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.
Trustequote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
mommy parkietje knows bestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik word die parkiet wel een beetje zat om eerlijk te zijn ..
Ahwquote:
quote:
quote:
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.
Waarom vraag je het dan? Zit ik me helemaal in te houden om geen bitch opmerkingen te geven over hoe het kan dat je dat niet weet terwijl je overal post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |