quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan jij prima zelf, water later aankakken
Ja sorry, moest ff nu.quote:
Wat moest je dan met dat alert ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
Prutsers en een fokking NL alert, toestand.#viesmad
Me de tyfus schrikken.quote:
Mafkezen zijn hetquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Me de tyfus schrikken.
Ging over het drinkwater, dat we het niet mogen drinken nu zonder eerst gekookt te hebben. 72 uur maar.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Me de tyfus schrikken.
Ging over het drinkwater, dat we het niet mogen drinken nu zonder eerst gekookt te hebben. 72 uur maar.
Kaperquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja sorry, moest ff nu.![]()
Als je een andere TT en op wil, mention je maar een mod of zo.
Ja.quote:
WTFquote:
Zit choco niet zo te plagen, straks komt mijn killerparkiet achter je aan.quote:
quote:
Ahw, zeg maar dat ze rustig thuis mag blijven hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit choco niet zo te plagen, straks komt mijn killerparkiet achter je aan.
Geen probleem .........quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bah bah, ik hou niet van siroop.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon dit door je water,
dan hoef je het niet te koken en kan je het zo drinken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ik snap het. Het water is schadelijk voor bejaarden
https://www.nu.nl/binnenl(...)dvies-ingevoerd.html
Lees , de link, staat het letterlijk inquote:
Weet ik, heb het bericht gelezen, ik voel me gewoon gelijk aangesproken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees , de link, staat het letterlijk in
Shit, ook dat nog. Ik vind het momenteel prima weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom gaan we nou van dit weer naar mogelijk een hittegolf eind volgende week
Ik hoop het niet. Zelfs geen fijn weer om te toeren met de motor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom gaan we nou van dit weer naar mogelijk een hittegolf eind volgende week
Donderdag al weer zon en 29 graden .........quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zelfs geen fijn weer om te toeren met de motor.
Heb jij nu ook al het bed van mijn killerparkiet afgepakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen probleem .........
[ afbeelding ]
Ook niet met een auto zonder airco. Arko helpt dan ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zelfs geen fijn weer om te toeren met de motor.
Dat is dit tochquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al het bed van mijn killerparkiet afgepakt? [ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet met een auto zonder airco. Arko helpt dan ook voor geen meter.
of die gaat dat gekke dansje doen op je hoofdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed of slecht nieuws?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
En nu weer een berichtje binnen gekregen van het waterbedrijf.![]()
Gelukkig sliep ik nog niet.
Hetzelfde als het NL alert en nieuwsbericht en de email die ik had gehad.quote:
Lekker poep drinkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde als het NL alert en nieuwsbericht en de email die ik had gehad.
Komende 72 uur water minstens 3 minuten koken voordat je het gaat gebruiken.
Volgens nieuwsberichten zijn mensen het gelijk gaan hamsteren en is het niet meer verkrijgbaar in de winkels in deze regio.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Misschien goedkoper om bronwater te halen bij de super ....
Lekker hoor.quote:
Zit die poep nu ook in je hoofd jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, brainfart, als ik nu mijn handen was, zijn ze dus niet schoon daarna.Want gebruik wel zeep maar dat spoel je er ook weer af.
Ja.quote:
Geeft vast mooie beelden straksquote:
Geen idee.quote:
Die is al een duikboot aan het bouwen.quote:
Een slimme meid is op de toekomst voorbereidquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is al een duikboot aan het bouwen.
Dan wordt ze een echte zelfstandige vrouw?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid
dat gaat @Superbadeendje niet helemaal toestaan denk ik ....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt ze een echte zelfstandige vrouw?
Denk je dat SBE in staat is zijn eigen persoonlijkheden in toom te houden?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
dat gaat @:Superbadeendje niet helemaal toestaan denk ik ....
ze kunnen elkaar toch niet missen he ....
Nog 2 weken en dan heb ik een jaar lang geen bier of alcohol gedronken.quote:
Whyquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan heb ik een jaar lang geen bier of alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je er 1 drinken.quote:
Dan is het een jaar geleden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam.quote:
Heel goed dat je geen alcohol meer hebt gedronken sinds dien. En ook heel knap, dat lukt niet iedereen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is het een jaar geleden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam.
Heb ik iig nog wat gepresteerd afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel goed dat je geen alcohol meer hebt gedronken sinds dien. En ook heel knap, dat lukt niet iedereen.
En je bent bezig in je huis, opknappen ben je toch mee bezig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik iig nog wat gepresteerd afgelopen jaar.
Gelukkig zegt mijn parkiet ook dat ze trots op mij is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je bent bezig in je huis, opknappen ben je toch mee bezig.
Ik vind dat 2 flinke prestaties hoor.![]()
Ondanks een flinke tegenslag met gevolgen voor je lichaam, ga je toch door. Daar mag je echt wel trots op zijn.
Mooi zo. Geef haar maar een kusje van mij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig zegt mijn parkiet ook dat ze trots op mij is.
Wow SBEquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kusje terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo. Geef haar maar een kusje van mij.
Ze geeft mij aanwijzingen.quote:
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ga ik nu naar mijn bed. Fijne nacht verder lieve mensjes en dat jullie straks goed kunnen slapen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ga ik nu naar mijn bed. Fijne nacht verder lieve mensjes en dat jullie straks goed kunnen slapen.
Geen bier in huisquote:
Dan is het weer tijd ervoor?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is het een jaar geleden dat ik in het ziekenhuis terecht kwam.
verstandigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.
Trustequote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
mommy parkietje knows bestquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik ook moet gaan.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik word die parkiet wel een beetje zat om eerlijk te zijn ..
Ahwquote:
quote:
quote:
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.
Waarom vraag je het dan? Zit ik me helemaal in te houden om geen bitch opmerkingen te geven over hoe het kan dat je dat niet weet terwijl je overal post.quote:
CoffeeFan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben overduidelijk nog niet goed wakker.
Tijd voor een 2e bakkie.
Ja, eind vorig jaar. En een paar weken later waren we in Amersfoort (in de dierentuin), waar ze hetzelfde hadden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:51 schreef ChocoFan het volgende:
En had Domnivoor dit pas ook niet, ergens in Utrecht? Dacht ik ineens aan vannacht.
Had ik het goed onthouden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, eind vorig jaar. En een paar weken later waren we in Amersfoort (in de dierentuin), waar ze hetzelfde hadden.
Die meetapparatuur is in elk geval in orde.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik het goed onthouden.
Gaat lekker dan de laatste tijd met de waterbedrijven of.. ze hebben nu betere meetapparatuur.
De vragen schieten weer door mijn hoofd.
Lopen ze daar bij jou ook in pyjama door de supermarkt om 10 waterflessen te kopen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon in de regio waar we komende dagen het water moeten koken ivm vervuild drinkwater.
Pyjama's en uggsquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lopen ze daar bij jou ook in pyjama door de supermarkt om 10 waterflessen te kopen?
OMG ik weet niet wat ik zou doen als ik dat zag en gelukkig hoef ik niet naar de winkel momenteel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lopen ze daar bij jou ook in pyjama door de supermarkt om 10 waterflessen te kopen?
Omnomnom.quote:
Maily moppiequote:
quote:
Jij hebt Pareidoli.quote:
feest?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
OMB OMB OMB OMB OMB
Zijn jullie al klaar voor morgen?????
Groot feest![]()
![]()
![]()
![]()
Curacao gaat Duitsland een pak slaag gevenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
OMB OMB OMB OMB OMB
Zijn jullie al klaar voor morgen?????
Groot feest![]()
![]()
![]()
![]()
Heel groot feest zelfsquote:
Dat zou ook mooi zijn jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Curacao gaat Duitsland een pak slaag geven
Iets nog veel belangrijker en groter dan datquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Of bedoelde je ....?
Bekijk deze YouTube-video
Jane Fonda concert in NY?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets nog veel belangrijker en groter dan dat
Kan die dat nog?quote:
Als tegenzet van UFC White House BD Trumpparty jaquote:
Het mag van de rechter hequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als tegenzet van UFC White House BD Trumpparty ja
https://riseupsingout.com/
Maar zn naam is er vanaf van het Kennedy centrequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het mag van de rechter he
Maar je weet dus wat er morgen is,
HIJ is jarig
Hij verliest bijna elke rechtszaak jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zn naam is er vanaf van het Kennedy centre
Op vakantiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef drakin het volgende:
@:freshfruit waar ben je? Ik ben nu in het nieuwe fantasy café
Dan mist hij wat tofsquote:
Alle tijd dusquote:
quote:
Ik heb geen idee.quote:
Zij ook weer blij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag je poep water weer drinken
https://www.ad.nl/dordrec(...)en-ambacht~a46e83dc/
Ik weet het, kreeg weer een NL alert.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag je poep water weer drinken
https://www.ad.nl/dordrec(...)en-ambacht~a46e83dc/
Of er heeft iemand heel hard aan de kraan liggen lurken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, kreeg weer een NL alert.![]()
Was dan denk ik een valse uitslag gister, anders is het niet al binnen een dag opgelost.
Ik was het niet iig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of er heeft iemand heel hard aan de kraan liggen lurken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |