abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221843576
Wtfffffffffffffffff die vent gaat natuurlijk direct terug naar Litouwen 8)7 8)7 8)7

En dan zie je gisteren die foto in de krant van de slachtoffertjes met "Forever 12" :

Gaat je bloed toch van koken :r
blablablabla
  woensdag 23 september 2026 @ 16:15:51 #227
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221843655
Ik snap het ook niet helemaal, zeker omdat deze gast honderden overtredingen op zijn naam heeft :')

Het is niet een oud opaatje wat onwel werd ofzo. Dit is gewoon een wegpiraat die dagelijks het leven van mensen op het spel zette met deze klapper als slotstuk.

Al hoewel slotstuk? deze debiel zit over een aantal jaar weer vrolijk achter stuur :')

Genant rechtssysteem dat louter daders dient
pi_221843659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
deze debiel zit over een aantal jaar weer vrolijk achter stuur :')

Neehee, hij is nu bang geworden voor autorijden zolang hem dat strafrechtelijk beter uitkomt!
  woensdag 23 september 2026 @ 16:34:01 #229
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221843741
Wat zijn we toch ook een ziek land, zijn die betreffende rechters nu echt aan handen en voeten gebonden deze idioot weer vrij te laten op basis van strikte wetgeving of ligt het binnen hun macht om hierover te bepalen?

Hoe dan ook lijkt er iets mis in dit land, ik kan mij niet voorstellen dat dit er in veel landen zo aan toegaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221843950
Ik blijf het herhalen: Hét grootste probleem van Nederland zijn activistische rechters die totaal vijandig tegenover de bevolking "recht"spreken.

-Rehabilitatie wordt altijd in acht genomen vóór vergelding, hoe erg de daad ook is.
-Het belang van de daders/verdachten is altijd bovengeschikt aan die van de slachtoffers.
-Het belang van de samenleving en de burger is altijd ondergeschikt aan buitenlanders/asielzoekers.
-Terminologie wordt in belang van asielzoekers dermate opgerekt dat het niets meer met de term te maken heeft. Zoals de gebreken in de Italiaanse opvang als "foltering" worden beoordeeld.

Er wordt altijd gecherrypicked uit verdragen om een globalistisch/progressieve uitspraak te kunnen bewerkstelligen. Rechters in Nederland zijn erop uit om de natiestaat te slopen en Nederlandse burger achter te stellen. Ik kan er echt niets anders van maken.

We leven in een dikastocratie.
pi_221844044
quote:
Ik snap het ook niet helemaal, zeker omdat deze gast honderden overtredingen op zijn naam heeft :')

Het is niet een oud opaatje wat onwel werd ofzo. Dit is gewoon een wegpiraat die dagelijks het leven van mensen op het spel zette met deze klapper als slotstuk.

Al hoewel slotstuk? deze debiel zit over een aantal jaar weer vrolijk achter stuur :')

Genant rechtssysteem dat louter daders dient
Nee, je bedoeld jankend. :')
pi_221844173
quote:

Dat is dus niet waar zo vertelde het OM vandaag,
  woensdag 23 september 2026 @ 18:09:07 #233
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221844188
quote:
2s.gif Op woensdag 23 september 2026 18:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat is dus niet waar zo vertelde het OM vandaag,
quote:
Volgens de rechtbank ging de man 'keer op keer' in de fout en bracht hij daarbij andere verkeersdeelnemers in gevaar. De verdachte heeft 'kennelijk weinig zelfinzicht' in zijn rijgedrag, staat in een verslag van de raadkamer van de rechtbank.

In de zeven dagen voorafgaand aan het dodelijke ongeluk werden maar liefst 17 snelheidsovertredingen geregistreerd. Op de dag van het ongeluk zelf, waren dat er nog eens drie. Ook is het volgens de rechtbank aannemelijk dat de verdachte psychosociale problemen heeft.

Filmpjes
Daarnaast zijn er meerdere filmpjes aangetroffen op de telefoon van verdachte waarop is te zien dat hij zichzelf en de snelheidsmeter van de auto filmt terwijl hij met zeer hoge snelheid in de auto rijdt en dat hij met hoge snelheid over een dubbele doorgetrokken streep rijdt.
Lul niet je kunt de rechtbankverslagen gewoon raadplegen.
pi_221844205
Schandalig dit!!!!

Wel mooi dat het artikel onderaan op p8 zich volledig richt op de slachtoffers. Moeilijk om te lezen.
  woensdag 23 september 2026 @ 18:35:05 #235
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221844310
Zuur voor de nabestaanden dat de verdachte al zo snel op vrije voeten is.
Nu maar hopen dat ie niet naar land van herkomst gaat racen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221844325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 16:02 schreef Elan het volgende:
Wtfffffffffffffffff die vent gaat natuurlijk direct terug naar Litouwen 8)7 8)7 8)7

En dan zie je gisteren die foto in de krant van de slachtoffertjes met "Forever 12" :

[ afbeelding ]

Gaat je bloed toch van koken :r
Hij is hier opgegroeid
Dus het vluchtgevaar vinden ze heel laag.

En dus mag je je uiteindelijke straf in vrijheid afwachten.
pi_221844905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 18:38 schreef Adames het volgende:

[..]
Hij is hier opgegroeid
Dus het vluchtgevaar vinden ze heel laag.

En dus mag je je uiteindelijke straf in vrijheid afwachten.
Dat wordt blijkbaar hooguit vier jaar als je naar de straf kijkt die die knakker die dat gezin doorreed kreeg. Staat hierboven nog ergens. Ik dacht dat die tien jaar had gekregen, maar vergiste me blijkbaar.
pi_221844924
Komt ie nu uit Litouwen of Letland :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 23 september 2026 @ 20:51:49 #239
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221845132
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 17:22 schreef Luckyseven het volgende:
Ik blijf het herhalen: Hét grootste probleem van Nederland zijn activistische rechters die totaal vijandig tegenover de bevolking "recht"spreken.

-Rehabilitatie wordt altijd in acht genomen vóór vergelding, hoe erg de daad ook is.
-Het belang van de daders/verdachten is altijd bovengeschikt aan die van de slachtoffers.
-Het belang van de samenleving en de burger is altijd ondergeschikt aan buitenlanders/asielzoekers.
-Terminologie wordt in belang van asielzoekers dermate opgerekt dat het niets meer met de term te maken heeft. Zoals de gebreken in de Italiaanse opvang als "foltering" worden beoordeeld.

Er wordt altijd gecherrypicked uit verdragen om een globalistisch/progressieve uitspraak te kunnen bewerkstelligen. Rechters in Nederland zijn erop uit om de natiestaat te slopen en Nederlandse burger achter te stellen. Ik kan er echt niets anders van maken.

We leven in een dikastocratie.
Helemaal met je eens - rechterlijke macht in dit land is een farce en staat volledig buiten de samenleving. Achten zichzelf onaantastbaar en vertoont geen enkel empatisch inzicht. Opereren als een soort godenvolk dat zichzelf verheven voelt en van daaruit regeert.
"Hoka Hey!"
pi_221845162
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Helemaal met je eens - rechterlijke macht in dit land is een farce en staat volledig buiten de samenleving. Achten zichzelf onaantastbaar en vertoont geen enkel empatisch inzicht. Opereren als een soort godenvolk dat zichzelf verheven voelt en van daaruit regeert.
Waar slaat dit nu weer op? Wat ben ik blij dat een stel halve gare idioten geen rechters zijn in dit land. We hebben een wetboek en de dader krijgt de hoogst mogelijke straf uit datzelfde wetboek.
pi_221845165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:20 schreef TLC het volgende:
Ja
pi_221845183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:20 schreef TLC het volgende:
Litouwen blijkbaar, ik dacht dat ook Letlandm
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221845198
quote:
2s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat wordt blijkbaar hooguit vier jaar als je naar de straf kijkt die die knakker die dat gezin doorreed kreeg. Staat hierboven nog ergens. Ik dacht dat die tien jaar had gekregen, maar vergiste me blijkbaar.
Dit is natuurlijk een zaak waarvan je zegt opsluiten en sleutel weg gooien. Maar inderdaad een verkeersongeluk staat zoiets ongeveer op.
Misschien nog wel minder als het niet als roekeloos maar als onvoorzichtig wordt gezien.
Hij had geen drank op en drugs telt ook niet mee.

Rai Vloet boorde zich stomdronken in een auto waarbij een kind omkwam en kreeg 2,5 jaar cel
  woensdag 23 september 2026 @ 21:06:49 #244
459912 FlippingCoin
pi_221845201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waar slaat dit nu weer op? Wat ben ik blij dat een stel halve gare idioten geen rechters zijn in dit land. We hebben een wetboek en de dader krijgt de hoogst mogelijke straf uit datzelfde wetboek.
Nee zo werkt dat helemaal niet, hoe kom je daar bij?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_221845204
quote:
16s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee zo werkt dat helemaal niet, hoe kom je daar bij?
Heb jij rechten gestudeerd? Ben je advocaat, jurist of rechter?
pi_221845210
quote:

[..]
Joh je weet toch hoe het (hier) gaat met dit soort zaken. De onderbuik tiert welig bij dat soort users.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 23 september 2026 @ 21:11:47 #247
459912 FlippingCoin
pi_221845219
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb jij rechten gestudeerd? Ben je advocaat, jurist of rechter?
Even zo goed, ben jij advocaat, jurist dan wel rechter? Zo nee, waarom zou je mijn woorden willen weerleggen puur op het basis van wat ik niet ben, terwijl jij dit zelf ook niet ben?
pi_221845223
quote:
16s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Even zo goed, ben jij advocaat, jurist dan wel rechter? Zo nee, waarom zou je mijn woorden willen weerleggen puur op het basis van wat ik niet ben, terwijl jij dit zelf ook niet ben?
Drogredenering, jij valt de rechtspraak aan, ik niet.
  woensdag 23 september 2026 @ 21:14:09 #249
459912 FlippingCoin
pi_221845227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Drogredenering, jij valt de rechtspraak aan, ik niet.
Geenszins, jij stelt iets wat niet klopt, ik betwist dit, en jij wil dit verwerpen op basis van iets wat ik niet zou zijn terwijl je dit zelf ook niet bent; beetje bij de les blijven jongen. Anders zou ik net zo goed jouw foutieve stelling kunnen verwerpen op eenzelfde grond.
pi_221845231
quote:

[..]
Overigens krijgt hij niet de hoogst mogelijke straf. Hij krijgt een straf die volgens de rechtbank het best bij deze zaak past.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')