Of anouk naar haar is toekomen met de vraag of ze met haar in een bondje wil, en dat is niet zo en Bonnie had gezegd dat ze dat wel had gezegd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
Wat was eigenlijk het punt van dit gesprek ook al weer?
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Slapen degene die bij elkaar in het team zitten ook bij elkaar op de kamer?
heeeeel vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
Rare gast die Noah, zou ook moe van dat domme gelul worden. Pan tefal pan kookpan pan wat?
kortstequote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Niet doen Ricky, je trekt altijd aan het laatste eind.
Ja diequote:
Mwah Melvin heeft geen zak gedaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
alle vier de vossen staan in de finale
dus ze moeten het tegen elkaar opnemen
wel zo eerlijk
Ja hoor, door hem af te straffen in de finalequote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo maar daar doe je weinig aan.
Komt goed.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor, door hem af te straffen in de finale
Freek je doet het gewoon weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Nou, finale met 4 deelnemers. Dat kan wel leuk worden en was ook mijn optie om dat te doen. Nu kijken hoe ze dat gaan invullen en hoe deze finale er uit gaat zien nu er geen codes meer zijn.
Hopelijk morgen gelijk finale en gezien de afleveringslengte zou het kunnen want er is immers geen stemming. Denk dat Roland nu wel een goede kans maakt deze te pakken. Maar zou leuk zijn als Joshlyn hem pakt, gewoon voor de Tsunami meltdown van Roland alleen al. Can't wait!
Morgen ook nog vertrek van Salar en Chess voor de boeg, zal ook wel weer tijd in gaan zitten. We zien ze beide binnenkort toch wel weer terug over een paar maandjes. Salar gaat een Fleuris doen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het Joslynn was die dat zei.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:21 schreef kater1 het volgende:
Grootste land in de EU. Komt Nyssa met Israël![]()
![]()
Ze past leuk bij Ricky-de-aarde-is-plat....
Ja echt een vreselijke kerel. maar ik vrees dat veel mensen erin trappen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Vermoeiend bondje die Haaien. Elke keer die roddelruzies.![]()
Noah is een pestventje, dus team Anouk. Geen wonder dat er niemand naar hem toekwam en wel naar de andere Gieren. Laatst een podcast met Frank geluisterd, waarin het fragment ter sprake kwam dat Noah hem opeens aanspreekt dat hij hem als een opa/vader ziet. Frank snapte er niets van, want dat was de eerst en laatste keer dat Noah hem zo aansprak en überhaupt de tijd nam om met hem te zitten. Frank had wel een goede band met Casper. Die jongen is alleen bezig om goed over te komen op tv (waar hij in faalt). Een groot toneelspel.
misschien dacht ze aan het Songfestival? die tweeling is volgens mij verder niet dom. ze liggen wel enorm slecht in de groep ineens. ik vond ze in het begin juist heel leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 02:21 schreef kater1 het volgende:
Grootste land in de EU. Komt Nyssa met Israël![]()
![]()
Ze past leuk bij Ricky-de-aarde-is-plat....
En Noah en de winnaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ja, leegloop inderdaad. Melvin , ro, ro, Salar en Chess
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is het voordeel dan nog? Ze kunnen geen antwoord aanpassen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
Vind het voordeel van een hoger bondje best wel nihil.
Ik denk inderdaad dat die voormalige bewoners hun eigen bondje zullen zijn voor een zomermaand. (precies 4 oud-bewoners)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:27 schreef KapiteinChris het volgende:
Hoeveel oud-bondgenoten komen er nu terug, vier toch? Was het toen vorig jaar ook niet dat Floris, Serena, Fatima en Jorit gelijk bij binnenkomst een bondje vormden, dus dat verwacht ik dat nu ook. Benieuwd naar de 3 nieuwe, maar had liever 7 nieuwe gehad.
Je hebt gelijk!!! (Heb het speciaal teruggekeken). Maar goed, stompzinnig blijft het.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Joslynn was die dat zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |