Maar dit gaat ze on the side doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft zich toch bij Matt© als Gooisch matrasm aangemeld
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 02:17 schreef kater1 het volgende:
Ik moest drie keer aanhoren dat Chess en Thomas alles van de gronds af gingen opbouwen. Later zei Chess het nog eens tegen Casper: we moeten het van de gronds af opbouwen en Casper antwoordde 'ja, het is niet allemaal rozenkleur en maneschijn'. * Diepe diepe zucht.
Of iemand die een lesje tafel etiquette gaat geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:55 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Er zou ook wel eens taalkundige op visite mogen komen die iedereen individueel uitlegt dat 'hun' een bezittelijk voornaamwoord is. Ik krijg echt een slappe van dat 'hun hebben'. En ze doen het allemaal.
Nja, als je uit een regio komt waar dat correcte streektaal is, dan mag het.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:55 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Er zou ook wel eens taalkundige op visite mogen komen die iedereen individueel uitlegt dat 'hun' een bezittelijk voornaamwoord is. Ik krijg echt een slappe van dat 'hun hebben'. En ze doen het allemaal.
Ik heb niet de illusie dat zij dat weten, laat staan dat ze het 'voor de leuk' doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nja, als je uit een regio komt waar dat correcte streektaal is, dan mag het.Ik gebruik het soms ook voor de leuk.
Zolang je weet dat het in het standaardnederlands geen ding is.
Ik maakte daar vooheen tegeltjes van.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat zij dat weten, laat staan dat ze het 'voor de leuk' doen.
Gevonden en geliked :pquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maakte daar vooheen tegeltjes van.
Je moet even scrollen maar hier staan een paar tegeltjes uit Utopia.
https://www.instagram.com/fok.nl/
Ik vind het door elkaar gooien van spreekwoorden en gezegden nog altijd het mooiste. En het liefst in een woedende bui, Fatima was daar een kei inquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maakte daar vooheen tegeltjes van.
Je moet even scrollen maar hier staan een paar tegeltjes uit Utopia.
https://www.instagram.com/fok.nl/
Over Serena gesproken , die gaat meedoen in Hooligirls.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Waar Foxy Roxy het over had deed Serena trouwens ook, die had het over foto's van haar voeten waar mensen dan 800 euro voor neertelde. Geen naakt, geen sex, gewoon voeten.
Wie is er dan gek, degene die op zo'n platform foto's verkoopt, of de koper van zulke foto's?
Dat verwacht ik ook met de nieuwkomers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:37 schreef LionHeart het volgende:
De tweeling zijn bij vlagen irritant, maar mijn god, Mila en Bonnie zijn nog erger ... Die vallen door de mand zeg.
Mila heeft nooit in een mand gezeten wmb.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:37 schreef LionHeart het volgende:
De tweeling zijn bij vlagen irritant, maar mijn god, Mila en Bonnie zijn nog erger ... Die vallen door de mand zeg.
Ze had ook constant een gekke grijns op dr gezicht. Maar dat kan ook door de camera's komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Die vriendin van Chess, reageerde wel awkward en wist duidelijk meer van wat Thomas haar ging zeggen. Er zijn speculaties dat Thomas het nu met die vriendin doet. Zo kwam het ook een beetje over, van 'ga jij het zeggen, of ik'. Ik vond het allemaal een beetje gestaged door wellicht FEBO want het was eigenlijk hetzelfde als wat Merkedes flikte bij Salar.
Het is duidelijk dat ze vooraf meer wist; ze zouden niet in alle stilte naar de schuur zijn gegaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Die vriendin van Chess, reageerde wel awkward en wist duidelijk meer van wat Thomas haar ging zeggen. Er zijn speculaties dat Thomas het nu met die vriendin doet. Zo kwam het ook een beetje over, van 'ga jij het zeggen, of ik'. Ik vond het allemaal een beetje gestaged door wellicht FEBO want het was eigenlijk hetzelfde als wat Merkedes flikte bij Salar.
Djeed.. weet alles alquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze vooraf meer wist; ze zouden niet in alle stilte naar de schuur zijn gegaan.
Stel...deze twee komen erin nadat Chess eruit gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Djeed.. weet alles al![]()
[ afbeelding ]
Neuh, dat is wel heel erg de boel belazeren nu er al vier Ex klieren opnieuw gecast zijn, Thomas en Djeed moeten minstens tot volgend jaar wachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Stel...deze twee komen erin nadat Chess eruit gaat.
Uhu.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, dat is wel heel erg de boel belazeren nu er al vier Ex klieren opnieuw gecast zijn, Thomas en Djeed moeten minstens tot volgend jaar wachten
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Waar Foxy Roxy het over had deed Serena trouwens ook, die had het over foto's van haar voeten waar mensen dan 800 euro voor neertelde. Geen naakt, geen sex, gewoon voeten.
Wie is er dan gek, degene die op zo'n platform foto's verkoopt, of de koper van zulke foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Breng haar even op dat idee zeg, en dan met een laagje Mayo en chocopasta.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Roxy ook wel het type om gedragen strings te verkopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |