Dirkgoden (de supermarkt)quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar je boodschappen bij de jumbo doen. Dan voel je je toch gebruikt, vies en aangerand.
hallo yvonnequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Mexicaanse keeper ziet er niet heel betrouwbaar uit.
Opzich een prima winkelquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar je boodschappen bij de jumbo doen. Dan voel je je toch gebruikt, vies en aangerand.
Gewoon jaloers op het jodenjuichjackquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
En we moeten nog 5 weken!quote:
Dan liever Dutrouxquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
Over 10 minuten gaan we weer drinken en rob kemps kijken
Ik zat in die slowchat die er perse moest komen van @GGMMquote:
Jumbo heeft toch verschillende prijzen afhankelijk van regio, wijk of is dat niet meer zo? AH is wel overal gelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het niet veel beter voelt als je boodschappen bij de AH haalt
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zat in die slowchat die er perse moest komen van @:GGMM
Zon pot shagquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
Wat rook jij bij deze wedstrijd? @:yvonne
Een scheetquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
Wat rook jij bij deze wedstrijd? @:yvonne
F1, de Tour, Wimbledon, Gaat lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |