Al tree van op vorige week. Nettorama goden stukje aanbiedingquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind vooral de Vanille erg lekker
en we zijn al zo laat begonnen... nog minder slaap naar 4.00 toequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de halftime interviews en de rust die 18 minuten duurt
hopelijk praten ze afrikaansquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef Caland het volgende:
Dat is de scheidscyborgquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prachtig stadion, dat wel. ik hoor wel een irritant gefluit, irriteert me beetje
Schijn de functie van de scheids te zijn...quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prachtig stadion, dat wel. ik hoor wel een irritant gefluit, irriteert me beetje
Vanuit de gele kaart?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Krijgen we straks beelden te zien vanuit de scheidscam?
Focus eerst maar gewoon op de drinkpauzequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef Caland het volgende:
Thomas?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ik drink een Muller milk milkshake ijskoud
ik krijg volgende week odidoquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie loopt zo'n 2 minuten achter
Bedankt weer Odido
Leuke UIquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Krijgen we straks beelden te zien vanuit de scheidscam?
goed idee ik neem een ijsjequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind vooral de Vanille erg lekker
Succes met al je spamquote:
dan doe je de nos stream er naastquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
Bedankt weer Odido
Ik las Strap-onquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:23 schreef Parafernalia het volgende:
Over tandpasta gesproken:
'Jy wil ook die beste voor die gesin se tanden he'. OFZO.
25 jaar geleden gelezen op een Zuid Afrikaanse tandpastatube in Stratford-upon-Avon.
Even een leuke trivia tussendoor, mooi voor aan de ontbijttafel. Doe er je voordeel mee
Zorg dan dat je aub niet de lapo pakt, dit is mokerirritant. Waarvoor dank.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Qarrad op telefoon, tegen de tijd dat ik m klaar had was iemand anders me voor, sorry.
IP TV hier. Dus ook 2 minuten denk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
Bedankt weer Odido
Hier zijn kosten noch moeite bespaard.quote:
Na 1 minuut afgezet toen hield ik het echt niet meer vol.quote:
Wel je handen gewassen?quote:
Ik wil de goaltune van zuid-afrika wel eens horenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:24 schreef dvdfreak het volgende:
Tijd voor de 2-0 om weer dat achtergrondmuziek te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |