Dat weet ik want dat zegt hij ook in de podcast. Maar ik vind het veel te slap en te makkelijk om te zeggen dat Rusland zich bedreigd voelde door de NAVO en dan Oekraïne maar gaat binnenvallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bob is communistisch, anti-kapitalistisch, anti-militair-industrieel complex en anti-NAVO. Allemaal prima verdedigbare standpunten
Dat hij dan niet blind de kant van het Westen en Oekraïne kiest maakt hem niet direct pro-Putin.
Niets wat je in huidige States niet kan oplossen met beetje smeergeldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ali AalmoesGod
[..]
Nee, shithole OE-S-AA sla ik even over als het kan, vertrouw dat ICE voor geen meter met mijn reisgeschiedenis.
Die kan tenminste praten (met leuke uitdrukkingen). Aboukhlal zegt gewoon een uur lang niksquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:44 schreef Szura het volgende:
Naast Huntelaar verblijdt de NOS ons ook nog met Afellay
Dit is echt te accuraatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef hhh38 het volgende:
De Betrouwbare Mannetjes zagen de dagboeknotities van bondscoach Ronald Koeman
https://www.volkskrant.nl(...)ald-koeman~b221bc11/
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Szura het volgende:
Drinkpauze al een minuut klaar, moeten we wachten op de dj reclames
quote:
Was ik al! Maar wel lekker potje, keeper red twintig keer en een goede aanval.quote:
Week vrij nu?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Was ik al! Maar wel lekker potje, keeper red twintig keer en een goede aanval.Wel lekkere kopbal, maar wat wim zegt, hilarisch verdedigd.
Shaqiri had je in ieder geval nog, maar die is er ook niet meerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Zwitserland is ook wel ieder toernooi weer zo'n zouteloze kutploeg.
Zou ik wel kunnen gebruiken. Nu nog even Brazilie - Marokko en morgenochtend weer lekker naar kantoor.quote:
Liever dat dan dit Marokko.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie Nederland - Brazilië aankomen in de volgende ronde
De beproefde tactiek "alles op Vini"quote:Op zondag 14 juni 2026 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan de Ancelotti special: toch scoren.
Niks aan de hand.
Enige speler met iets van individuele klasse ook wel daar.quote:
‘t is niet best nee. Gemiddeld ook de oudste selectie van de toplanden.quote:Op zondag 14 juni 2026 01:35 schreef DeeBee het volgende:
Vloeken in de kerk vanwege de wederhelft, maar Brazilie heeft wel echt een armoedige selectie: uitgerangeerde dertigers met wat middelmaat uit de Premier League, Rusland en Saudi.
Als je dan dat team uit 2002 zag, goeie genade.
WK 2014; 2 goalsquote:
Fat Fraud die hem gegarandeerd basis gaat zettenquote:
Wat zal het schelen?quote:Op zondag 14 juni 2026 10:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan RvP.
Dit kan niet meer misgaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |