Ja maar dat trekt geen views! Clickbaits all the wayquote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het kan zo simpel zijn. Als de NOS dit gewoon de titel samenvatting Zuid-Korea - Tsjechie geeft:
Bekijk deze YouTube-video
De comments zijn ook duidelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het kan zo simpel zijn. Als de NOS dit gewoon de titel samenvatting Zuid-Korea - Tsjechie geeft:
Alsof de NOS zich daar iets aan van gaat trekken.quote:
Service he!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof de NOS zich daar iets aan van gaat trekken.
Ik zag al een comment van Mexicanobakker!quote:
Dit is ook wel erg NOS onwaardig met dat belangrijk in capslock.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar dat trekt geen views! Clickbaits all the way
Ghana (?) Toevallig allemaal 1 juli 2000 als geboortedatum?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft Bafana Bafana dit WK nog wat te vieren. Van de verjaardagen zal het niet komen.
Het is aangepast!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof de NOS zich daar iets aan van gaat trekken.
@Pistoleroquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet de nieuwe LeftLaser nog kijken, maar Bontenbal wordt al door de mangel gehaald.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:25 schreef Faraday01 het volgende:
Tsegay krijgt slechts 4 maanden voor Letrozole. Toon en Shari vinden dit niet leuk.
Ook in de ontbijtshow, of alleen bij de Youtube-samenvattingen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
De NOS heeft wel geluisterd voor de samenvattingen
Ontbijtshow heb ik niet gezien, maar Youtube is in ieder geval spoilervrij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in de ontbijtshow, of alleen bij de Youtube-samenvattingen?
Ontbijtshow is volgens mij sowieso spoilervrij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo goed als spoilervrij behalve dat Balogun direct al op het prikbord werd gehangen door Sierhuis.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koeman heeft volledig gelijk over Veerman, maar vanwege de hateboner die mensen voor Koeman hebben kiezen ze de kant van Veerman.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zullen we Joey Veerman nooit meer oproepen? Interesseert me geen reet dat Koeman het een beetje uitlokt. Het is aan jezelf de taak de klasse te bewaren en boven kleine-speler-gedrag te staan. Je bent 27, geen kind van 12 die net is afgewezen door zijn eerste crush.
Je vraagt je af hoe andere Nederlands Elftal-spelers naar dit hopeloze circus kijken, ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koeman heeft volledig gelijk over Veerman, maar vanwege de hateboner die mensen voor Koeman hebben kiezen ze de kant van Veerman.
Ik vind het ook wel pijnlijk dat juist de hardwerkende gehandicapte mensen zo hard genaaid worden. De mensen die geïnterviewd worden zijn allemaal mensen met een goed stel hersens die zelf hartstikke graag willen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pas op 8:35 en mateloos gefascineerd. De reële zorgen van mensen, tegenover beleidsmatige en abstracte taal.
Die VVD-pop.
Lisagodinquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pas op 8:35 en mateloos gefascineerd. De reële zorgen van mensen, tegenover beleidsmatige en abstracte taal.
Die VVD-pop.
BijnaImmerdebestebob?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe username hier![]()
Het klootjesvolk moet natuurlijk wel kunnen worden uitgeknepen door de HARDWERKENDE VVD ONDERNEMER!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:26 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)mie-niet-tegenwerken
mAaR dE EcoNomIe!1!
Ik haat dit mens.
@:Alaphilippe_
Dit filmpje maakte mij echt ziedend.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die VVD-pop.
quote:
Ik vind je username prima, de andere Bob vind ik over de oorlog in Oekraïne en Rusland erg bijzonder. Hij praatte de invasie laatst bij Groenteman in de Kast bijna een soort van goed. Dan snap je er geen zak van.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe username hier![]()
Bob is communistisch, anti-kapitalistisch, anti-militair-industrieel complex en anti-NAVO. Allemaal prima verdedigbare standpunten lijkt me zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Ik vind je username prima, de andere Bob vind ik over de oorlog in Oekraïne en Rusland erg bijzonder. Hij praatte de invasie laatst bij Groenteman in de Kast bijna een soort van goed. Dan snap je er geen zak van.
https://www.volkskrant.nl(...)t-heel-veel-kwalijk/ (vanaf 37:25). Hij noemt de invasie illegaal maar daarna komen er allemaal redenen waarom het wel te snappen is...
Ali AalmoesGodquote:
Nee, shithole OE-S-AA sla ik even over als het kan, vertrouw dat ICE voor geen meter met mijn reisgeschiedenis.quote:
En je postgeschiedenis hier.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, shithole OE-S-AA sla ik even over als het kan, vertrouw dat ICE voor geen meter met mijn reisgeschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |