nou nou nouquote:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind dat podcastje van Sneijder en VdV best vermakelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende janlul. Doe dan maar een dronken Raf.
Past goed bij het niveau van dit topic.quote:
Zijn aan het verhuizen naar Arnhem. Eind deze maand allenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Die zit in het prachtige Boekarest
Nou nou nou, zo onsympathiek is die niet toch?quote:
Oke Evert Santegoedsquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn aan het verhuizen naar Arnhem. Eind deze maand allen
Viesdikquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik heb een value pack Doritos Sweet Chili Pepper Flavour gekocht als kleine snack tijdens de WK-opening.
Dan moeten ze Gerard Joling niet meenemen.quote:
Doritos waren op bij den Lidl hier.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik heb een value pack Doritos Sweet Chili Pepper Flavour gekocht als kleine snack tijdens de WK-opening.
Wij staan volledig achter Portugal godenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Met Memphis erbij worden we geen kampioen.
Passend bij het niveau van de poules.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef RipCity het volgende:
Het is wel een lange zit met Huntelaar zeg. Manmanman
Zonder ook niet, haha.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Met Memphis erbij worden we geen kampioen.
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef RipCity het volgende:
Ik heb het gevoel dat heel de media druk is met bart verbruggen maar geen enkele Nederlander het ook maar iets boeit wie van de drie er keept.
Roefs godquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef RipCity het volgende:
Ik heb het gevoel dat heel de media druk is met bart verbruggen maar geen enkele Nederlander het ook maar iets boeit wie van de drie er keept.
Je moet die Lays Patatatje oorlog eens proberen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
klopt wel. Maarja ze moeten het ergens over hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef RipCity het volgende:
Sithole country dat hele Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Zuid-Afrika ene Sithole in de basis. Dat zal vast geen leuke versprekingen opleveren.
Al die gekke smaakjes smaken geen van allen naar wat het moet zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je moet die Lays Patatatje oorlog eens proberen.
Je bent dag lang ziek van die geur.
blijkbaar is het ook warm daar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
klopt wel. Maarja ze moeten het ergens over hebben
Ik denk dat 90% geen flauw idee heeft wie Bart Verbruggen is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef RipCity het volgende:
Zestien jaar geleden was Patatje Joppie al eens een rage. Niets nieuws.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel tof dat Imke te gast is bij de NOSquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Imke lijkt mij Joods aan die neus te zien. Shalom
Ik kan de Jumbo black truffle van harte aanbevelenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zuiden Afrika. Stukje koloniequote:Op donderdag 11 juni 2026 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Maar voor wie moet je zijn Mexico en Zuid Afrika zijn allebei niet mn favolanden.
Voor 99% van de vrouwelijke kijkers sowiesoquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% geen flauw idee heeft wie Bart Verbruggen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |