Rafgodquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende janlul. Doe dan maar een dronken Raf.
Nu zuip ik me 2/3 dagen in de week een ongeluk en verbijt ik me constant om het niveau van de journalistiek.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn de kruispunten des levens makker. Ook jij had nu in de U S of A kunnen zitten maar je koos anders
Die is er ook bij geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu zuip ik me 2/3 dagen in de week een ongeluk en verbijt ik me constant om het niveau van de journalistiek.
Raf is vreselijk met z'n domme meningen maar eens.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Huntelaargodquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
Niemand mag Huntelaar, had hij tijdens zijn carrière al last van
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Als ik Bob zie ben ik meteen voor actieve euthanasie.
Raf is waanzinnig sympathiek.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Raf is vreselijk met z'n domme meningen maar eens.
Of als collega, of als mensquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Huntelaargod. Alleen niet zo geschikt als analist
Die zit in het prachtige Boekarestquote:
Zielig voor Pierrequote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef PSVCL het volgende:
alleen (ex) ajacieden als analist zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |