We gaan het horen. Het blijft onbegrijpelijk dat je in die bocht eruit gaat maar zoals ik al zei bij ons in de buurt belanden lokale kids regelmatig tegen een boom of in de sloot op een stom recht stukje weg. Maar er zitten lelijke "vertragingselementen" in. En als je in een lichte auto met een korte wielbasis rijdt kun je die niet te snel pakken. En ra-ra wat doet dat volk?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
19 jarige bestuurder opgepakt… die zal dan waarschijnlijk veel te hard hebben gereden…
Zo jong en dan moet je dit ook de rest van je leven meedragen.
Het is dom maar ook afschuwelijk.
Blazen voor ze de kerk ingaan…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zie ze hier nooit.
In de ochtend is slim. Sommigen maken het zo bont dat ze de volgende ochtend nog onder invloed zijn.
Snelheid kunnen ze niet zo snel vaststellen tenzij getuigen. Ben eerder bang onder invloed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
19 jarige bestuurder opgepakt… die zal dan waarschijnlijk veel te hard hebben gereden…
Het generaliseren is al weer begonnen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blazen voor ze de kerk ingaan…
Maar gewoon bij de trekkertrek en schuurfeesten gaan staan en iedereen die het terrein per auto verlaat laten blazen.
Aan de remsporen is een heleboel af te lezen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Snelheid kunnen ze niet zo snel vaststellen tenzij getuigen. Ben eerder bang onder invloed.
Ze waren op zoek naar getuigen stond in het artikel. Snelheid vaststellen kan, maar dat is niet binnen een paar uurtjes gepiept.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Snelheid kunnen ze niet zo snel vaststellen tenzij getuigen. Ben eerder bang onder invloed.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:27 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Het generaliseren is al weer begonnen.
Dat is waar. Als ze remmen. maar in een onderstuur bocht exit... meestal niet heel veel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Aan de remsporen is een heleboel af te lezen hoor.
Ik denk dat ze ook aan de schade aan de auto eea kunnen zien.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ze remmen. maar in een onderstuur bocht exit... meestal niet heel veel.
Ding ligt in een droge sloot, moeilijk om te zien wat initiele en secundaire schade is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook aan de schade aan de auto eea kunnen zien.
Ja ach gossie - die arme bestuurder. Och arme, och arme 🤮🤮🤮🤮quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Echt he. Er is nog niks bekend maar als het wel de bestuurders schuld is, is dat een zeer ongepaste reactie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja ach gossie - die arme bestuurder. Och arme, och arme 🤮🤮🤮🤮
Ja, lees jij dat zo?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja ach gossie - die arme bestuurder. Och arme, och arme 🤮🤮🤮🤮
Mensen die naar de kerk gaan, Zeeland, Bible-belt, zuipen...quote:
Het is niet zo dat we het "zo" willen lezen maar...je had het ook weg kunnen laten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, lees jij dat zo?
Dan begrijp je dat toch duidelijk verkeerd.
Ach so. Had blof daar niet een liedje over? (te lui om een "o" met een streepje te maken)quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:32 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Mensen die naar de kerk gaan, Zeeland, Bible-belt, zuipen...
Je kunt er een hoop van maken.
Wat? Dat een 19 jarige dit ook de rest van zijn leven mee moet dragen? En dat het dom is van hem en afschuwelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we het "zo" willen lezen maar...je had het ook weg kunnen laten.
Tot ik de omstandigheden weet ga ik daar geen uitspraken over doen nee. Het ene geval is het andere niet. Ik heb weinig medelijden met te hard rijdende/dronken/high/gevaarlijke bestuurders.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat? Dat een 19 jarige dit ook de rest van zijn leven mee moet dragen? En dat het dom is en afschuwelijk?
Zeg ik dat ik medelijden heb dan?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tot ik de omstandigheden weet ga ik daar geen uitspraken over doen nee. Het ene geval is het andere niet. Ik heb weinig medelijden met hard/dronken/high/gevaarlijke bestuurders.
Ik ben ook jong geweest. (Duh)quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tot ik de omstandigheden weet ga ik daar geen uitspraken over doen nee. Het ene geval is het andere niet. Ik heb weinig medelijden met hard/dronken/high/gevaarlijke bestuurders.
"Zo jong en dan moet je dit ook de rest van je leven meedragen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik medelijden heb dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |