Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:54 schreef incel het volgende:
[..]
In dat geval ja. Verder nog nooit eentje met zonder armen of benen gehad.
Bak?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Ik gaf mijn zoon ooit eens een soort van bonsai plantje, zat ook in zo'n bak
Goeie tips wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:56 schreef incel het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn man beetje lekker luchtje op gel in je haren
Dit doet me denken aan kinderen die een patatje met zonder willen hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:54 schreef incel het volgende:
[..]
In dat geval ja. Verder nog nooit eentje met zonder armen of benen gehad.
zonder wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan kinderen die een patatje met zonder willen hebben
Das al beter.quote:
Joh, ben niets meer dan een goeie amateur.quote:
Niets met een autodidactquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Joh, ben niets meer dan een goeie amateur.
Dat is ook weer zo.quote:
Ja? Waarom dan?quote:
Omdat je op eigen houtje, zonder formele begeleiding, nieuwe kennis en vaardigheden leert.quote:
Puzzelquote:
SameSamequote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzel![]()
(beetje laat, ben er niet zoveel meer)
Zeker wel. Als je het zo bekijkt, dan heb ik het niet zo slecht gedaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat je op eigen houtje, zonder formele begeleiding, nieuwe kennis en vaardigheden leert.
Vrijheid en authenticiteit.
Andere motivatie: je leert niet voor het halen van een diploma of goede cijfers maar vanuit een pure passie en nieuwsgierigheid.
Dat is toch mooi?
Welcome to the party!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzel![]()
(beetje laat, ben er niet zoveel meer)
Amyquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzel![]()
(beetje laat, ben er niet zoveel meer)
Dat bedoel ik Lordie!!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je het zo bekijkt, dan heb ik het niet zo slecht gedaan.
[..]
Welcome to the party!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |